Igazából a két gumira kb 10-15 ezret tunék szánni...
sváble smart sam ?
mongy mennyi a +fizethető ?
10v-n merida feliratos cst szokott lenni valami ilesmi
http://bikefun.hu/data/3408.jpg
sváble smart sam ?
mongy mennyi a +fizethető ?
10v-n merida feliratos cst szokott lenni valami ilesmi
http://bikefun.hu/data/3408.jpg
Azt már csak holnap tudom,de ha jól emlékszem valamelyik "alap" CST van rajt...
sváble smart sam ?
mongy mennyi a +fizethető ?
10v-n merida feliratos cst szokott lenni valami ilesmi
http://bikefun.hu/pr...x2-10-c1435-mtb
Ha a gumin nincs feltüntetve, hogy rotation, vagy hasonló, forgásra emlékeztető dolog, akkor mindegy, milyen irányba rakom fel?
csomó gumin nincs jelölve. azokat igen úgy ahogy logikus...
Bikertigger módosította - 2014. január 29. - 23:50
Valami félterep gumi esetleg?
Mondjuk ha megírnád a gyári gumik típusát, okosabbak lennénk
A gyári gumikat szeretném lecserélni valami jobb,szebb,strapabírobb darabokra,persze megfizethető áron.
70%ban ország úton,30% terepen,hegyi földes,sáros úton használom.
RelakS módosította - 2014. január 29. - 23:13
Sziasztok!
Kb egy éve kezdtem el tekerni picit komolyabban egy Merida Matts 10-es bicajjal.
A gyári gumikat szeretném lecserélni valami jobb,szebb,strapabírobb darabokra,persze megfizethető áron.
70%ban ország úton,30% terepen,hegyi földes,sáros úton használom.
Szeretném,ha adnátok pár tippet mire cseréljem!
Köszönöm!
ezeket úgy rakd fel, hogy elölről ránézve a gumikra V-t láss a mintából.
Köszi, ez járt a fejemben nekem is Valahogy a víz kiszorítása úgy tűnt logikusnak.
Igen, egyébként még nem láttam ilyen gumit.
Még a teljesen szimmetrikus gumikra is rászokták írni.
Ha a gumin nincs feltüntetve, hogy rotation, vagy hasonló, forgásra emlékeztető dolog, akkor mindegy, milyen irányba rakom fel?
Sziasztok!
Kb egy éve kezdtem el tekerni picit komolyabban egy Merida Matts 10-es bicajjal.
A gyári gumikat szeretném lecserélni valami jobb,szebb,strapabírobb darabokra,persze megfizethető áron.
70%ban ország úton,30% terepen,hegyi földes,sáros úton használom.
Szeretném,ha adnátok pár tippet mire cseréljem!
Köszönöm!
Pont ez a Michelin érdekelne engem is tubeless verzióban. Ép ezt nézegettem. Első sorban a hátsó Conti RaceKinget váltaná, elől maradna az XKing, de lehet az is cserélődne vagy menne hátra.
A WildGripet néztem még, de abból a 2.25 TL Ready is majd 700gr.
piszta módosította - 2014. január 12. - 10:21
Sokat nem tudok hozzátenni, de a michelin ballonossága miatt nem aggódnék a helyedben. Maxxis?
gumikérdés:
michelin wild racer 26x2,25 advanced
continental x-king protection 26x2,2 protection black chili
mindkettő 25-28euro/darab, tömegben 50gr-on belül a különbség.
első kerékre tenném (bár lehet, hogy veszek hátra is), 26-os kerékre, cc-s bringára. a terep erdei talaj, homok és minimális murva. alapvetően nem szeretek évszakok szerint gumit cserélgetni, így nagyjából egész évben menne.
viszonyításként ilyenekkel van releváns, friss tapasztalatom:
- specialized fast trak LK elöl-hátul párban (nagyon gurul és nagyon tapad, amit nem szeretek benne, hogy ha kényelmesen alacsony nyomáson használom, akkor "túlságosan" is tapad. sima felületen állat )
- conti mountain king 2,4 supersonic elöl + schwalbe nobby nic (nyáron racing ralph performance) 2,25 hátul (az MK nagy kedvencem, nagyon tapad, nagyon kényelmes, a NN nyáron nekem túl sok)
- schwalbe rocket ron 2,25 elöl+racing ralph 2,25 hátul (mindkettő performance) (a rocket ron oldaltartása néha kevés elöl, a ralph gyorsan kopik)
a csere az MK-t váltaná, így alapvetően az X-king-re gondoltam, de a michelinnek is tetszik a mintája és a szép kerek profilja. (a "darabos" profilt, erős vállakkal, mint a NN, nem szeretem első keréken (se).)
a méretek tekintetében egy dolog aggaszt, hogy a conti 2,2 kicsi - a 2,4-es MK kb akkora, mint a 2,25-ös NN. a michelinről nincs infóm, élményem.
melyiket? megköszönném az ötleteket, tapasztalatokat.
Kisherceg módosította - 2014. január 11. - 23:03
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
A defektvédő löttyöt még mindig át lehet tölteni, egyszerűen vágd el a régi tömlőt. Nekem bevált a módszer (felütésesnél ahol a lötty úgyse segít, sőt probléma mert nem lehet rendesen megragasztani a nedvességtől).
Tekergek módosította - 2013. december 09. - 02:18
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
El ritkult a gumi lehet a polcon volt már ideje.
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
Nekem is van ilyen belsőm. Ereszthet a szelepnél is. Szerintem a jóba öntsd.
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
köszi kollegák, én is kb ezeket találom a boltokban. amúgy valami olyannak lenne értelme, ami képes mondjuk egy országútit is felnyomni 4-5 bar-ig. a mostani autós termékünk is csak 0.5 bar körül fúj egy teljesen leeresztett autógumit. mondjuk ha utána fújsz már nem ereszt le.
Szia Sly!
Országútra ilyet nem hiszem, hogy érdemes.... ezek a habok vagy bénáknak és/vagy lustáknak készülnek, vagy verseny közben nyomod fel vele a kereked: nincs időd belsőcserével tökölni.
Előbbi jellemzően trekking, városi (oda elég a 4-5 bar), utóbbi montis kategória: maraton hosszútáv például.
Országúton, verseny közben egy defekt annak végét is jelenti egyben. Ott 7-8 bar lenne szükséges, hogy ne kelljen pumpálni (versenyen nem is visznek pumpát jellemzően). Edzésen meg megoldod a dolgot pumpával és pótbelsővel, (esetleg a kényelmesebbje kiváltja mindezt mobiltelefonnal).
Rabbit módosította - 2013. december 05. - 11:05