Sokat nem tudok hozzátenni, de a michelin ballonossága miatt nem aggódnék a helyedben. Maxxis?
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2241
Írta 2014. január 12. - 00:44
#2242
Írta 2014. január 11. - 22:56
gumikérdés:
michelin wild racer 26x2,25 advanced
continental x-king protection 26x2,2 protection black chili
mindkettő 25-28euro/darab, tömegben 50gr-on belül a különbség.
első kerékre tenném (bár lehet, hogy veszek hátra is), 26-os kerékre, cc-s bringára. a terep erdei talaj, homok és minimális murva. alapvetően nem szeretek évszakok szerint gumit cserélgetni, így nagyjából egész évben menne.
viszonyításként ilyenekkel van releváns, friss tapasztalatom:
- specialized fast trak LK elöl-hátul párban (nagyon gurul és nagyon tapad, amit nem szeretek benne, hogy ha kényelmesen alacsony nyomáson használom, akkor "túlságosan" is tapad. sima felületen állat )
- conti mountain king 2,4 supersonic elöl + schwalbe nobby nic (nyáron racing ralph performance) 2,25 hátul (az MK nagy kedvencem, nagyon tapad, nagyon kényelmes, a NN nyáron nekem túl sok)
- schwalbe rocket ron 2,25 elöl+racing ralph 2,25 hátul (mindkettő performance) (a rocket ron oldaltartása néha kevés elöl, a ralph gyorsan kopik)
a csere az MK-t váltaná, így alapvetően az X-king-re gondoltam, de a michelinnek is tetszik a mintája és a szép kerek profilja. (a "darabos" profilt, erős vállakkal, mint a NN, nem szeretem első keréken (se).)
a méretek tekintetében egy dolog aggaszt, hogy a conti 2,2 kicsi - a 2,4-es MK kb akkora, mint a 2,25-ös NN. a michelinről nincs infóm, élményem.
melyiket? megköszönném az ötleteket, tapasztalatokat.
Kisherceg módosította - 2014. január 11. - 23:03
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2243
Írta 2013. december 09. - 02:17
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
A defektvédő löttyöt még mindig át lehet tölteni, egyszerűen vágd el a régi tömlőt. Nekem bevált a módszer (felütésesnél ahol a lötty úgyse segít, sőt probléma mert nem lehet rendesen megragasztani a nedvességtől).
Tekergek módosította - 2013. december 09. - 02:18
#2244
Írta 2013. december 08. - 22:05
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
El ritkult a gumi lehet a polcon volt már ideje.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2245
Írta 2013. december 08. - 20:34
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
Nekem is van ilyen belsőm. Ereszthet a szelepnél is. Szerintem a jóba öntsd.
#2246
Írta 2013. december 08. - 17:27
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
#2247
Írta 2013. december 05. - 11:45
#2248
Írta 2013. december 05. - 11:02
köszi kollegák, én is kb ezeket találom a boltokban. amúgy valami olyannak lenne értelme, ami képes mondjuk egy országútit is felnyomni 4-5 bar-ig. a mostani autós termékünk is csak 0.5 bar körül fúj egy teljesen leeresztett autógumit. mondjuk ha utána fújsz már nem ereszt le.
Szia Sly!
Országútra ilyet nem hiszem, hogy érdemes.... ezek a habok vagy bénáknak és/vagy lustáknak készülnek, vagy verseny közben nyomod fel vele a kereked: nincs időd belsőcserével tökölni.
Előbbi jellemzően trekking, városi (oda elég a 4-5 bar), utóbbi montis kategória: maraton hosszútáv például.
Országúton, verseny közben egy defekt annak végét is jelenti egyben. Ott 7-8 bar lenne szükséges, hogy ne kelljen pumpálni (versenyen nem is visznek pumpát jellemzően). Edzésen meg megoldod a dolgot pumpával és pótbelsővel, (esetleg a kényelmesebbje kiváltja mindezt mobiltelefonnal).
Rabbit módosította - 2013. december 05. - 11:05
#2249
Írta 2013. december 05. - 07:42
köszi kollegák, én is kb ezeket találom a boltokban. amúgy valami olyannak lenne értelme, ami képes mondjuk egy országútit is felnyomni 4-5 bar-ig. a mostani autós termékünk is csak 0.5 bar körül fúj egy teljesen leeresztett autógumit. mondjuk ha utána fújsz már nem ereszt le.
#2250
Írta 2013. december 02. - 23:54
sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
Motip.
http://bikemag.hu/te...ngaapolo-csomag
#2251
Írta 2013. december 02. - 23:45
sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
zefal van itthó
100 ml 1800 körül
igény van rá, de azért nem tömeges.
Bikertigger módosította - 2013. december 02. - 23:47
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2252
Írta 2013. december 02. - 21:26
sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
#2253
Írta 2013. december 01. - 16:45
#2254
Írta 2013. december 01. - 14:26
#2255
Írta 2013. december 01. - 14:22
szerintetek a 85 kilomhoz es a 12 kilos bringahoz jo valasztas ez a gumi?
http://www.fogaskere...er-28-622-feher
a schwalbe oldalon 70 kg guminkenti terhelest irnak..
#2256
Írta 2013. november 30. - 11:00
Freddyke azért néha elgondolkozom hogy mi lett volna veled a szocializmusban mikor szappanból lehetett 6-8 fajtát kapni. Kerékpár külsőböl sem többet, bele számolva a kempinget is.
Akkor Taurus külsőt vettem a campingre. Ma már kicsit más a helyzet, van miből válogatni.
#2257
Írta 2013. november 30. - 10:57
Freddyke azért néha elgondolkozom hogy mi lett volna veled a szocializmusban mikor szappanból lehetett 6-8 fajtát kapni. Kerékpár külsőböl sem többet, bele számolva a kempinget is.
zeezoltano módosította - 2013. november 30. - 10:57
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2258
Írta 2013. november 29. - 22:55
A michelinnel én már mentem, bár nem tubeless verzióval, nekem eléggé bevált!
A létező összes forrásból utánajártam ennek a guminak, tehát a Michelin Wild Grip'R 2 -ről van szó. A mintázata és bütykei nagyon ötletesek, igényesen megtervezett, ami tetszik benne.
A bajom vele, hogy 90kg-os rider számára 2.25-ös méretben ideális változatban nem kapható. 2.25-ben csak tubeless ready létezik és két fajta:
- A sima: előnye, hogy egy átlag 2.25-öshöz képest szélességre és terjedelemre is nagy, 680g. Hátránya: 63a gumikeverék kemény előre (már akinek ez hátrány).
- Az advanced: előnye, hogy megerősített oldalfalú és lágy gumikeverék 59/55A. Hátránya: normál 2.25-ös méretnek felel meg és csak 570g, számomra ijesztően anyaghiányos. Azt írják velem azonos testtömegű (90kg) riderek, hogy első keréknek 2 bar alatt "böfög" (tudom, hogy hülyén hangzik, de nem tudom hogy mondják magyarul), egy nagyobb terhelésnél elengedi a felnit egy részen és kienged levegőt, rosszabb esetben teljesen elereszt (első keréknél veszélyes).
A fenti két gumi ötvözete lenne ideális, de ilyet nem gyártanak. Egyéb verziók: 2.1-ig létezik tubeless (ez nekem kicsi). 2.35-ös hatalmas, DH méret, a tömege közel 1kg (ez pedig nagy).
Amit megvettem, gyanús volt, hogy nem létező verzió. Rákérdeztem a paraméterekre, megerősítette a bolt hogy tubeless és 59/55a keverék. Egyik sem, sima tubeless ready gumit kaptam. 21 EUR-ért nem volt rossz vétel, legfeljebb hátulra rakom.
#2259
Írta 2013. november 29. - 17:10
nekem a contact extra lightom nézett így ki, de nem lett baja tőle, szerintem csak nagyon vékony a gumiréteg a szöveten, aztán ha laposan mész vele, vagy ilyesmi, akkor el tud válni tőle
Akkor okés. Én is ilyesmire gondoltam. Érdekes mód könnyebb leszedni, mint az 1.4 es Michelin Cityt, pedig az 1.4, ez meg 1.3 as. Puhább az oldalfala a Continak.
#2260
Írta 2013. november 29. - 15:50
nekem a contact extra lightom nézett így ki, de nem lett baja tőle, szerintem csak nagyon vékony a gumiréteg a szöveten, aztán ha laposan mész vele, vagy ilyesmi, akkor el tud válni tőle
stellaz módosította - 2013. november 29. - 15:50