Nem tudok dönteni (elől/hátul ez lenne):
Schwalbe Nobby Nic EVO 26x2.10 TL Ready (475g) [1214 g]
Schwalbe Nobby Nic EVO 26x2.10 SnakeSkin (515g) [1294g]
Schwalbe Nobby Nic EVO 26x2.25 TL Ready (545g) [1354g]
Schwalbe Nobby Nic EVO 26x2.25 SnakeSkin (580g) [1424g]
Michelin C4 Latex (132g)
Az RR-t még nem érdemlem meg hátra. Aszfalton túl hamar kopna és a defekt állósága is gyengébb.
Most:
Schwalbe Smart Sam EVO 26.2.10 TL Ready (495g)
Schwalbe 14A XX Light (95g)
[1180g]
4-5000-t mentem vele, eddig sosem volt oldalfalon defektem
Szépen lassan lecsökkent a bringa súlya. Nem nagy szám, de már csak 11.8 kiló (eredetileg ez volt 2.0-2.5 kilóval több). Ha a 2.25 Snake-t veszem, akkor újra 12 kg fölé mentem (+ negyed kiló) és lényeges könnyítést kis pénzből már nem tudok elérni (Recon Gold villa, teljes SLX váltás, hajtás, XT fékek, tárcsák).
Jelentősen komfortosabb a 2.25-ös? Állítólag gyorsabban gurul, amit józan paraszti ésszel épp fordítva gondoltam volna. A SnakeSkin pedig mintha jobban viselné az alacsonyabb nyomást és stabilabb is a jobb defektállósága mellett. Kis súly különbségekről beszélünk, de a két véglet csak a gumik közt is hozhat 0.2 kilót. Sokan használnak 2.10-est (pld a Trek 8500-as komplett merevvázas is ilyennel jön), de még többen 2.25-öst. Mivel az enyém nem fully/AM gép, nem lenne elég a 2.10-es vagy ez esetben is 2.25-öst vinnétek?
Visszautalta a bike-discount a pénzem, le kéne vásárolni. Vagyis nem kell, de szeretném. Lassan, holnap, holnapután...
Súlyom/magasságom = Nairo Quintana
IAmSpecialized módosította - 2014. április 15. - 00:06