Esztétikailag vagy kipróbáltad? Szerintem a Nobby Nic-kel semmi baj aszfalton (vagyis ott is jól gurul), voltam vele 180 km-es gyakorlatilag csak aszfaltos túrán (Buda, Szentendre, Duna mentén Esztergomig, Szlovák kiskör, Ipoly/Duna mentén Szob/Vácon keresztül vissza Pestig). Hozzá kell tennem hogy tubeless, annak valamivel kissebb a gurulási ellenállása mint belsővel. 2,25" Evo, nyomásra nem emlékszem, az ilyen használatra 1.8-2.0 bar között szokott lenni.
Csak esztétikai alapon gondoltam. Meg sem fordult a fejemben, hogy aszfalton ez a gumi működhet. Már amíg (esetenként sokáig), el nem érem a neki szánt talajt. Mennyire kopik elől ilyen esetben? Van ilyesmi tapasztalatod vele?
Gondolkozom, hogy egy következő rendelés erején belsőt váltok, ha már elfogytak a Schwalbe 14A tartalék belsőim (95g, de papíron több szokott lenni). Már csak az elsőn nincs folt. A Michelin Aircomp Latex C4 AV-n gondolkozom (132g). Tudomásom szerint a latex-et többet kell fújni, mert engedi a levegőt, de ez nem érdekel, mert indulás előtt mindig az útviszonyoknak megfelelő nyomást használom. Más érzékelhető konkrétumokat nem tudok. Elvileg jobban viselik a defeketet, de ez lehet urban legend is. Illetve jobb a gördülési ellenállása. Valószínűleg zero gyakorlati tapasztalattal rendelkező, ezt nem érezném meg. Aztán ki tudja, nem tudom a mértékét.