ne köss rá fogadást hogy itt sok felhasználót fogsz találni. de ha bevált, akkor nem mindegy, más hogy fikázza esetleg.
Bocsánat,csak más véleménye is érdekelne,ennyi.
ne köss rá fogadást hogy itt sok felhasználót fogsz találni. de ha bevált, akkor nem mindegy, más hogy fikázza esetleg.
Bocsánat,csak más véleménye is érdekelne,ennyi.
Nagy János
Sziasztok,jó ideje használom a SCHWALBE HURRICANE gumit,nagyon jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban.Érdekelne hogy másoknak is milyen megítélése van vele kapcsolatban.Válaszokat előre is köszönöm!
ne köss rá fogadást hogy itt sok felhasználót fogsz találni. de ha bevált, akkor nem mindegy, más hogy fikázza esetleg.
Sziasztok,jó ideje használom a SCHWALBE HURRICANE gumit,nagyon jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban.Érdekelne hogy másoknak is milyen megítélése van vele kapcsolatban.Válaszokat előre is köszönöm!
Nagy János
Nekem is csak azért van fent elől-hátul, mert anno ez volt párban akcióban egy német webshopban. És általános felhasználásra nekem nincs más, 1.5 éve ez a mindenes gumiszettem, nem zavar a kopása sem, anno alig volt több árban párban, mint manapság egy. Verseny előtt meg 1 héttel felszórom a RoRon-t előre, RaRa-t hátra és szoktatom magam, hogy kicsit előbb kell fékezni a kanyarok előtt. Ennyi.
Következő pár edzős-mindenesem meg jó eséllyel a dögnehéz On-One Smorgasbord lesz.
nekem még az van elől amit tőled vettem.
Próbáld ki az EVO TB-t és utána mindent fogsz szeretni
volt még az első szériás true ust nic-em, azt is szerettm. valami 850 gramm volt/db.
Edited by Bikertigger, 2014. April 17. - 21:59.
SS = SnakeSkin
Hátul is sokan használják az NN-t.
Racing Ralph és Rocket Ron azért nem lett, mert esetenként sokat kell menni az erdőig aszfalton.
Próbáld ki az EVO TB-t és utána mindent fogsz szeretni
azért annyira nem szörnyű az a nic. mikor nem volt más, akkor volt nálam is hátul, teljesen jól együtt lehet vele élni.
Nekem is csak azért van fent elől-hátul, mert anno ez volt párban akcióban egy német webshopban. És általános felhasználásra nekem nincs más, 1.5 éve ez a mindenes gumiszettem, nem zavar a kopása sem, anno alig volt több árban párban, mint manapság egy. Verseny előtt meg 1 héttel felszórom a RoRon-t előre, RaRa-t hátra és szoktatom magam, hogy kicsit előbb kell fékezni a kanyarok előtt. Ennyi.
Következő pár edzős-mindenesem meg jó eséllyel a dögnehéz On-One Smorgasbord lesz.
Ez oké, de alapvetően túrázáshoz ne azt vegyen már hátra mert hogy sokat kell aszfalton tekerni és köves helyeken is megfordul.
SS = SnakeSkin
Hátul is sokan használják az NN-t.
Racing Ralph és Rocket Ron azért nem lett, mert esetenként sokat kell menni az erdőig aszfalton. És köves helyeken is előferdülök. Amúgy Racing Ralph lett volna hátra. De ott még nem tartunk, hogy autóval a kívánt helyre szállítom és go.
Aszfaltozás miatt hátra NN-t felrakni hát elég érdekes elképzeléseid vannak a kerékpározásról. A köves helyekről szerintem neked és Tekergeknek elég eltérő lehet a beéget képe.
Ide kell a NN hátra
ide nem
köszönöm a tippet, sztem a dechatlonba nézek be hétvégén, de sajnálom,h tufot nem találok, jókat olvastam róla. még egyszer köszi
a bejegyzésem után 10 perccel odacsörögtem a szegedi boltba,h van-e náluk... A válasz szó szerint idézve: Nincs, nem is lesz.
Edited by varsus, 2014. April 17. - 18:56.
Ha lesz kedvem, fotózok nektek 2.25-ös SnakeSkin 29er Nobby Nic-et, hogy néz ki 6e km után elől és hátul, ilyen 50% aszfalt után. Versenyek is voltak vele, illetve amíg nem volt oútim, az aszfaltos edzéseket is ezzel csináltam.
A kopásnál jobban aggaszt az, hogy tavaszra sok hajszálrepedés jelent meg a külsőn. Szintén nagyobb probléma a kopásnál, hogy kezdenek leszakadni a bütykök szélei. Aszfalton nem vagyok vele számottevően lassabb, mint oútival. Van eset, hogy ellenkezőleg: a pörgetős edzéseket aszfalton még mindig ezzel csinálom, a rossz minőségű aszfalton oútival a magas rpm-es pörgetés rendkívül idegesítő.
Edited by zscs, 2014. April 17. - 07:41.
Miért hátra is? A NN kimondottan előre ajánlott, hátul nagyobb a súly (45-55%) és a jobb gurulás a lényeg, tehát ha a két végletből kell választani (NN/SS) akkor inkább a Smart Sam, kivéve ha nagyon komoly lejtőzős stílusba mész, durván köves pályán meg ilyesmi. De terepre szerintem jobb a Racing Ralph (vagy akár a Rocket Ron), jobban fogja a kanyart a SS-nél, gyorsabb/könnyebb mint a NN. A te súlyodnál szerintem a NN jobb defektvédelme nem szempont.
SS = SnakeSkin
Hátul is sokan használják az NN-t.
Racing Ralph és Rocket Ron azért nem lett, mert esetenként sokat kell menni az erdőig aszfalton. És köves helyeken is előferdülök. Amúgy Racing Ralph lett volna hátra. De ott még nem tartunk, hogy autóval a kívánt helyre szállítom és go.
Végül úgy sikerült döntenem, hogy a "nehéz" 2.25 NN Evo SS lesz (remélem nem bánom meg) elől/hátul
Miért hátra is? A NN kimondottan előre ajánlott, hátul nagyobb a súly (45-55%) és a jobb gurulás a lényeg, tehát ha a két végletből kell választani (NN/SS) akkor inkább a Smart Sam, kivéve ha nagyon komoly lejtőzős stílusba mész, durván köves pályán meg ilyesmi. De terepre szerintem jobb a Racing Ralph (vagy akár a Rocket Ron), jobban fogja a kanyart a SS-nél, gyorsabb/könnyebb mint a NN. A te súlyodnál szerintem a NN jobb defektvédelme nem szempont.
Hali!
Már elég sok online boltot körbetelefonáltam,ahol hirdetnek szingó gumit, de sehol nem érhető el. Valaki tud segíteni, hogy honnan tudom biztosan beszerezni?
(szingós felnire kell, nem peremesre. első sorban Tufo s33 prot kerestem, de mostanra már bármi jöhet, csak fusson rajta a gép)
Köszi, ha valaki tud valamit!
ez a svábli pl garantáltan van raktáron, bár ippeg nem szokták dícsérni.
http://ebike.hu/term...llo-gumikopeny/
többinek utána kérdezek holnap ha nem feledem.
Edited by Bikertigger, 2014. April 16. - 22:15.
Hali!
Már elég sok online boltot körbetelefonáltam,ahol hirdetnek szingó gumit, de sehol nem érhető el. Valaki tud segíteni, hogy honnan tudom biztosan beszerezni?
(szingós felnire kell, nem peremesre. első sorban Tufo s33 prot kerestem, de mostanra már bármi jöhet, csak fusson rajta a gép)
Köszi, ha valaki tud valamit!
Utoljára Decathlonban vettem Vittoriát, még csak nem is volt vészesen drága.
Hali!
Már elég sok online boltot körbetelefonáltam,ahol hirdetnek szingó gumit, de sehol nem érhető el. Valaki tud segíteni, hogy honnan tudom biztosan beszerezni?
(szingós felnire kell, nem peremesre. első sorban Tufo s33 prot kerestem, de mostanra már bármi jöhet, csak fusson rajta a gép)
Köszi, ha valaki tud valamit!
Visszajött a pénzem a nagyon korrekt bike-discount-tól. Ez idő alatt volt időm gondolkozni, hogy melyik legyen, de semmire nem mentem vele. Végül úgy sikerült döntenem, hogy a "nehéz" 2.25 NN Evo SS lesz (remélem nem bánom meg) elől/hátul, Michelin latexel. Bukok negyed kilót a bringa összsúlyán a Smart Sam Evo-hoz képest. Majd egy hónap múlva igyekszem venni mellé egy 2.00 Marathon Supreme Evo-t (az 1.60-ost nem merem vállalni, talán a bringa is hülyén nézne ki vele).
Edited by IAmSpecialized, 2014. April 16. - 17:07.
Schwalbééknál minden EVO gumi TLR, vagy csak az, amire külön rá van írva? Konkrétan van két Nic-em, amiken csak annyi van, hogy Evo, és van két Ron-om, amiken külön fel van tűntetve, hogy TLR. Mondjuk a honlapjukat böngészve nem találtam olyan Evo-t, amire ne írta volna, hogy TLR.
nem mindegyik az csak amre írva vagyon
Kipróbáltam és semmi különbség a sima Evo és a TLR verzió között. Tökéletesen működik mindkettő. Még csak nem is gyöngyözik egyik sem. Eddig csak Continental gumikat próbáltam, amik pár napig mindig "izzadtak" (még a protection verzió is...). Úgy néz ki Schwalbéék valamit jobban csinálnak. Mondjuk nem teljesen igazságos az összehasonlítás, mivel eddig conti löttyöt használtam, most pedig Stans félét.
Meg sem fordult a fejemben, hogy aszfalton ez a gumi működhet. Már amíg (esetenként sokáig), el nem érem a neki szánt talajt. Mennyire kopik elől ilyen esetben? Van ilyesmi tapasztalatod vele?
Mint mondtam, egyhuzamban többek között 180 km-es túra aszfalton, talán 700 km versenyen, 3000 km edzéseken (vegyes aszfalt/erdő/köves). Lassan kopik, még mindig van bőven profil: nem valami tudományosan mérve 1 mm-t kopott az újhoz hasonlítva (3 mm van még az eredeti 4-ből, középen). A futófelületi guminégyzeteken lévő keresztbarázdák is még jól definiáltak, a belső négyzet sorokon nem találtam szakadást, a külsőn van egy pár de nem sok és semelyik se vészes (mindegyik az aljánál a belső oldalon, gondolom keményebb kanyarok miatt). Oldalfal meg a gumifelület a négyzetek között teljesen újszerű. Egyértelmű hogy azért fogom lecserélni mert elkezd leszakadni az oldalprofil, nem azért mert aszfalton/egyenes gurulás miatt kopik. De mondtam ez UST, ami alapjában véve vastagabb mint a TLR. Persze elvileg a profil maga ugyanaz, csak elképzelhető hogy a vastagabb alap több energiát elnyel és ez kíméli a profilt vagy ilyesmi. Viszont te még jóval könnyebb is vagy nálam.
Idén még ugyanazzal megyek, a hátsó Ralph-ot biztos elöbb kell cserélnem, bár azon is még elég mély a profil már kezdenek jelentkezni az oldalsorokon a kissebb szakadások. Ha idén nem ütközik mással akkor a Szentendrei CityCross lesz a vízválasztó, már hónapok óta megvannak a tartalékok de eddig nem kellettek.
Freddykének szerintem azért nem tetszik a NN mert ő hozzánk képest hogy is mondjam, túlsúlyos
Jelentősen komfortosabb a 2.25-ös? Állítólag gyorsabban gurul, amit józan paraszti ésszel épp fordítva gondoltam volna.
Javarészt a nyomás határozza meg hogy milyen komfortos a gumi, és szélesebb/ballonosabb gumi alacsonyabb nyomást tesz lehetővé. Terepen alacsonyabb nyomásnál gurul gyorsabban, mert jobban körülöleli a talajt mint egy keményebb gumi, ami kikerüli azzal hogy fel/alá mozog, ezzel hosszabb utat tesz meg és több energiát alakít át hővé súrlódás miatt. Aszfalton ez fordítva van, mivel elvileg nincs akadály amit ki kell mozogni a puhább gumi (feleslegesen) többet nyomódik be és ezzel több energia vész el.
NN nem jó aszfaltra, olyan érzés mintha tépőzáron mennél. Ha csak nem akarsz kimondott hurkagumit, akkor 2.25. A TLR áthabzik, olyan vékony, inkább SnakeSkin. Bár belsővel lehet mindegy.