Camping Joe-ra emlékszik még valaki?
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#1981
Írta 2014. április 26. - 18:18

- mof és zeezoltano kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#1982
Írta 2014. április 26. - 17:49

Pedig 1.8 az ajánlott minimum.
Mondjuk annyit finoman megjegyeznék hogy a snake skin verziót alapvetően belső nélküli használatra tervezték a baromi vastag oldalfal miatt, szerintem egy tervezőnek sem jutott eszébe hogy valaki alapvetően belsővel fogja használni. Mivel 54kg a súlytalanságod használhatod ezen a nyomáson.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1983
Írta 2014. április 26. - 14:46

Addig jár a korsó a kútra... nehogy csúnya esés legyen a vége. Van egy minimum, ami alá nem engedném, tömegtől függetlenül.
Gyakorlatilag csak az a kérdés hogy mikor kap felütéses defektet, és ezt más súllyal máskor éri el, tehát más az ő minimuma is. Erre elég hamar rájön az ember, nekem a minimumom túl magas volt a stílusomhoz, azért is váltottam UST-re
#1984
Írta 2014. április 26. - 14:37

...akkor én leengedem 1.6-ra. Ja nem, mert mire hazaérek 1.5 lesz.
Addig jár a korsó a kútra... nehogy csúnya esés legyen a vége. Van egy minimum, ami alá nem engedném, tömegtől függetlenül.
Azt is figyelembe kell venni, ha a gumi oldalfala erős (a belső erős), akkor az oldalfalnak eleve van tartása és kicsit függetlenebb a nyomástól. A könnyebb gumi könnyebben berogyik.
freddyke módosította - 2014. április 26. - 14:40
#1985
Írta 2014. április 26. - 13:36

Conti. Megtörtél.
Szerk: semmi. 460... Azt hittem külsőről van szó.
...akkor én leengedem 1.6-ra. Ja nem, mert mire hazaérek 1.5 lesz.
pumpát azé' vigyél, nehogy fél pest csukoljon..
- ridelife kedveli ezt
#1986
Írta 2014. április 26. - 13:26

Conti. Megtörtél.
Szerk: semmi. 460... Azt hittem külsőről van szó.
...akkor én leengedem 1.6-ra. Ja nem, mert mire hazaérek 1.5 lesz.
eddig is conti belsőt használtam.
puszta lustaság, az tartjuk raktáron, csak le kell venni a polcról.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1987
Írta 2014. április 26. - 13:13

most vettem conti dh belsőt (460g
) ...
...1,8 lesz nekem is, csak nekem majdnem megvan a mázsa
Conti. Megtörtél. Szerk: semmi. 460... Azt hittem külsőről van szó.
...akkor én leengedem 1.6-ra. Ja nem, mert mire hazaérek 1.5 lesz.
IAmSpecialized módosította - 2014. április 26. - 13:14
#1988
Írta 2014. április 26. - 12:58

most vettem conti dh belsőt (460g ) , rocket ron vagy rock razor lesz hátul, 1,8 lesz nekem is, csak nekem majdnem megvan a mázsa
érdekes a conti a tubelsseket kivéve majdnem minden -,még az egész ballonos- külsőkre is 3,5 bar minimum nyomást ajánl, ami szvss elég nagy faszság.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1989
Írta 2014. április 26. - 12:41

Irigy vagy mi?
Azért a nyomás súlytól is függ, már ha a z 54 kg annak számít...
#1990
Írta 2014. április 26. - 12:41

#1991
Írta 2014. április 26. - 12:20

Szerintem már leírták, hogy naponta kell pumpálni. Nem lepődök meg 0.2 bar csökkenésen. Egyébként sem árt a nyomást minden indulás előtt beállítani. Belsővel én nem használnék ilyen kis nyomást.
Azért a nyomás súlytól is függ, már ha a z 54 kg annak számít...
#1992
Írta 2014. április 26. - 11:11

Belsővel én nem használnék ilyen kis nyomást.
Pedig 1.8 az ajánlott minimum.
#1993
Írta 2014. április 26. - 10:48

Szerintem már leírták, hogy naponta kell pumpálni. Nem lepődök meg 0.2 bar csökkenésen. Egyébként sem árt a nyomást minden indulás előtt beállítani. Belsővel én nem használnék ilyen kis nyomást.
#1994
Írta 2014. április 26. - 10:21

A latex belső mennyit ereszt egy nap alatt? Tegnap 1.75-re fújva az első ma 1.5 alá ment. A számok csak körülbelüli értékek, nem jegyeztem fel pontos adatokat. Bevallom, nem számítottam ilyen drasztikus csökkenésre. Nem mondom, hogy zavar vagy gond, eddig is az esetek többségében ellenőriztem a nyomást indulás előtt. Fentiek tükrében úgy tűnik, erre innentől kezdve különös tekintettel kell lennem.
#1995
Írta 2014. április 26. - 00:14

OFF:
Még kissüldő kezdő koromban szükségünk lett volna egy imbuszkulcsra, mert nálunk nem volt. Viszont kiszúrtunk egy autóst, aki akkor állt be egy garázsba és tőle kértünk kulcsot. Szerencsére volt neki.
Esetleg arra haladó bringástól is lehet kérni, hátha van neki.
Amúgy, egyszer nagyszerelésem volt egy bringaút mellett, 150 bringásból egy kérdezte meg, hogy segítsen-e. Nem azért, mert mindenem volt de kicsit jobb arányt vártam. Jó, én egy mozgó szervizkocsi vagyok, fogó + minden lósz@r van nálam és egyből megkérdezem ha bringát szerel valaki az út szélén.
marton módosította - 2014. április 26. - 00:15
- zeezoltano és IAmSpecialized kedveli ezt
#1996
Írta 2014. április 25. - 23:44

Úgy látszik nem értetted az iróniát, arra céloztam ha már észre vetted hogy lelazult az a kibaszott hajtómű akkor mi a fészkes fenéért nem húztad meg azt pontosan 2 darab 5-ős imbusz csavart. Nem csak meg kell venni a drága hiper über legjobb cuccokat hanem néha használni is. Mondjuk egy 2000ft-os multiszerszámot.
OFF
Ha lett volna nálam ilyesmi, hidd el használtam volna. Nem terveztem nagy utat ebbe a takonyba, 3 deci vizen kívül nem volt nálam semmi. Csak menni akartam egy kört a NN-el, tököm se gondolta, hogy majd lehullik az egyik hajtókar.
#1997
Írta 2014. április 25. - 22:01

Baromira észrevettem. Észrevettem, hogy hirtelen egy nyolcast ír le a bal lábam. Ezért sem mentem tovább. Egyből visszafordultam és csak ott tekertem, ahol muszáj, ott is a jobb lábammal, a ballal csak forgattam. Innen 95%-ban csak lefelé volt. Az a maradék 5% ahol tekertem, az első csöppnyi dombon megadta magát és lehullott. Fogalmam sincs a hülye hogy tette fel, mert elvileg van egy zár belül, ami megakadályozza, hogy leessen, ha kilazulna. Eddig háromból két szervizes kihullott nálam. Vicces lenne, ha pestre kéne járni, nagyon vicces lenne.
Már elnézést de ez egy outdoor sport, néha több tíz km-re vagyunk bármilyen lakott településtől. Ha ott lazul le a hajtókarod, akkor mit csinálsz ? Elsírod magad a helyszínen ? Haragudhatsz a szerelőkre de ilyen minimális szereléseket meg kell tudnod oldanod magad is.
Én egy métert nem mentem volna azzal a karral !! De 1 perc alatt meg is csináltam volna.
Erdélyben tekertünk egy hétig, Pádis fennsíkon campingeztünk. Na most, onnan minimum 40-50km-re volt a legközelebbi bringabolt. Szép lett volna, ha nem tudjuk megcsinálni a fölmerülő gondokat.
- IAmSpecialized kedveli ezt
#1998
Írta 2014. április 25. - 21:52

Valóban nem agysebészet, de nem mindenkinek van jó érzéke a szereléshez. Ha valaki semmit nem tud megcsinálni a bringán, számítson arra, hogy a visszautat gyalog teszi meg. Szóval legalább az alap dolgokkal nem árt tisztában lenni, úgy mint: lelazult csavar meghúzása, gumicsere, láncjavítás, kormány beállítás, stb.
Ha pedig valami elromlik útközben és úgy már nem lehet folytatni az utat, nem kellene erőltetni. Egyébként hatalmas választékban kaphatók az útra vihető multifunkciós szerszámok.
#1999
Írta 2014. április 25. - 21:40

Baromira észrevettem. Észrevettem, hogy hirtelen egy nyolcast ír le a bal lábam. Ezért sem mentem tovább. Egyből visszafordultam és csak ott tekertem, ahol muszáj, ott is a jobb lábammal, a ballal csak forgattam. Innen 95%-ban csak lefelé volt. Az a maradék 5% ahol tekertem, az első csöppnyi dombon megadta magát és lehullott. Fogalmam sincs a hülye hogy tette fel, mert elvileg van egy zár belül, ami megakadályozza, hogy leessen, ha kilazulna. Eddig háromból két szervizes kihullott nálam. Vicces lenne, ha pestre kéne járni, nagyon vicces lenne.
Úgy látszik nem értetted az iróniát, arra céloztam ha már észre vetted hogy lelazult az a kibaszott hajtómű akkor mi a fészkes fenéért nem húztad meg azt pontosan 2 darab 5-ős imbusz csavart. Nem csak meg kell venni a drága hiper über legjobb cuccokat hanem néha használni is. Mondjuk egy 2000ft-os multiszerszámot.
Pont úgy mint az agyunkat, elvileg ettől lettünk emberek.
- zscs kedveli ezt
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2000
Írta 2014. április 25. - 20:37

OFF
Azért egy bringa mindennapos szervizeléséhez, karbantartásához nem kell agysebésznek lenni.
Venni kell pár szerszámot, együtt sem kerülnek többe egy tízesnél, s majd mindent meg lehet otthon csinálni. Egy hajtóművet kicserélni, ezért szerelőhöz menni??? Ha marad a csapágy, akkor kell hozzá egy ötös imbusz, oszt jónapot.
Vicces lenne, ha pestre kéne járni, nagyon vicces lenne.