Megtaláltam a felhasított rubenáról a képet, ez már akkor készült mikor lenyugodtam.
Megtaláltam a felhasított rubenáról a képet, ez már akkor készült mikor lenyugodtam.
segícccség!
hans dampf oder magic mary?
-170/178-at mozgó gépre első kerékre mindenesnek(értsd: egynyomos ösvényeken boldogan, gyorsan lejutni, sok pénz esetén Mariborban helyt állni, meg követve a divatot, "enduro"-zni).
-stan's-es cuccal menne
-1000g alatti, tehát a gravity széria kiesik
-melyik keverék a nyerő?
többeknek is van itt Pécsett Hans, szeretik is. viszont meggyőzhető vagyok és mivel az ardent-emre fogom a bénaságom, így mindenképp szeretnék új külsőt. nameg ma sikerült is kihasítania valaminek az exo oldalfalat, amit egyébként Mr Stan genyója gyönyörűen befoltozott.
köszcsi!
Megtaláltam a felhasított rubenáról a képet, ez már akkor készült mikor lenyugodtam.
Azért lett felhasítva nehogy még egyszer megpróbálkozzam vele.
Ezt én is aláírom, aki erre körülményre jó gumit és mégsem szögeset annak javaslom ezt tutin tapad.
tioga factory mud
zeezoltano módosította - 2014. április 21. - 09:56
1 millió légy nem tévedhet
Akkor mire fogjuk pl. a Salzkammergut listát ahol majdnem 54% a Schwalbe, ~19% a Conti, 9% a Maxxis és a többi elhanyagolható? Marketing, eladóhálózat?
Egyébként kategórikusan ki tudom jelenteni hogy a Schwalbe Nobby Nic/Racing Ralph EVO UST kimondottan szar a kanyarban, nedves fadeszkahídon
Én mióta versenyzek nagyon sok gumit kipróbáltam,Schwalbe nem jött be igazán, a Continental igen jó gumi,a Vredestein is igen jó sajnos nem nagyon lehet mostanság beszerezni,Michelin kicsit hanyagolnám,Ritchey jó/legalábbis nekem/ de ami igazán tutti volt tavaly az a Rubena és hát ár-érték arányban igen baráti csak ezzel versenyeztem 2013-ban!
A Rubenáról már írtam itt röviden csak annyit hogy konyha késsel felhasítva szedtem le a felniről. Mgy hozászolásával maximálisan egyetértek.
lkEz már jobban rendben van!
Persze kötekedni lehetne, melyik Speci Fast Trak?
Ez már jobban rendben van!
Persze kötekedni lehetne, melyik Speci Fast Trak? Mert volt ugye sport, s-works, control, grid meg az armadillo. Kétféle keverékkel, kétféle szövetsűrűséggel...
Nekem volt egy kedvenc gumim (direkt nem írom, hogy Conti), amit minden fórumon lehúztak, hogy sz.r, gyorsan kopik, mittudomén. Nekem meg iszonyatosan bejött, bizonyos körülmények között. Nyilván, sőt, nagyon nem mindenhol, dehát kérem...
Síügyben már rég feltaláltam a spanyolviaszt, nem érdekelnek egyáltalán a fórumos vélemények. Van pár ismerős, akiről tudom, hogyan síel, milyen az ízlése, sőt, ő is ismer engem, no, az ő véleményük számít...
Holnap berakom a pótkerekem, úgyis esett ma felénk, a sárba meg nem szeressük a ralphront, a pót meg igazából ilyesmi szempontból lett választva, aztán majd jól megírom a tutit!
Szerintem ezen a gumitémán lehetne vitatkozni évekig, mivel mindenki más szempontot vesz figyelembe.
Pl. az alábbi gumikat használtam és ezt tapasztaltam.
Kenda nevegal 2.1 nagyon hasit lefelé és soha nem volt vele defektem, cserébe k.rva nehéz (lassú)
Conti MK 2.2 szárazon gyors, nem rossz sárban, sok defekt, oldalfal szakadás
Speci fast track 2.0 nagyon gyors, aránylag könnyű, viszont félelem volt az életem minden körülmények között (terepen)
Schwalbe R ralph 2,25 EVO könnyű, gyors, jól mászik, csak felütésem volt vele, sarat, vizes köves terepet nem kedveli
2 éve utóbbit használom, annak tudatában hogy 80% száraz időben tekerek a maradék 20-at meg elviselem
Szerintem olyan gumi nincs ami jó, azaz mindenre jó. Kompromisszumot kell kötni, vagy ha sok a pengő kell venni mindenből egyet és cserélgetni
Bocs MGY, tudom nem nekem szólt a kérdés, csak kikívánkozott
mgy módosította - 2014. április 20. - 20:41
No megvolt tesztkör a michelin-el, enyhén saras falevéllel borított és kavicsos út.
Hát a Rapid rob - hoz képest egy álom gördülésben, tapadásban, kényelem is sokat javult, tudom nem egy liga a kettő. Sokkal gyorsabbnak éreztem magam lefelé, felfelé néha elpörgött de hát 1x10 -es rendszerem van így van ahol taposni kell rendesen , amúgy simán kontrollálható volt a dolog.
Ami nagyon feltűnő volt az tényleg a komfort érzet, nem tudom van e ennek köze az anyagához vagy simán a ballonosság miatt van e?
Ez így kicsit sommás.
Pedig ha sok gumit próbáltál, tényleg érdekelne a véleményed. De nem biztos, hogy márkákról általában, hanem egyes típusokról (mert pölö csak montis schwalbe van vagy 30 féle, több méretben, több változatban). És mikor volt sz.r, milyen körülmények között?
Szerintem ezen a gumitémán lehetne vitatkozni évekig, mivel mindenki más szempontot vesz figyelembe.
Pl. az alábbi gumikat használtam és ezt tapasztaltam.
Kenda nevegal 2.1 nagyon hasit lefelé és soha nem volt vele defektem, cserébe k.rva nehéz (lassú)
Conti MK 2.2 szárazon gyors, nem rossz sárban, sok defekt, oldalfal szakadás
Speci fast track 2.0 nagyon gyors, aránylag könnyű, viszont félelem volt az életem minden körülmények között (terepen)
Schwalbe R ralph 2,25 EVO könnyű, gyors, jól mászik, csak felütésem volt vele, sarat, vizes köves terepet nem kedveli
2 éve utóbbit használom, annak tudatában hogy 80% száraz időben tekerek a maradék 20-at meg elviselem
Szerintem olyan gumi nincs ami jó, azaz mindenre jó. Kompromisszumot kell kötni, vagy ha sok a pengő kell venni mindenből egyet és cserélgetni
Bocs MGY, tudom nem nekem szólt a kérdés, csak kikívánkozott
Ez így kicsit sommás.
Pedig ha sok gumit próbáltál, tényleg érdekelne a véleményed. De nem biztos, hogy márkákról általában, hanem egyes típusokról (mert pölö csak montis schwalbe van vagy 30 féle, több méretben, több változatban). És mikor volt sz.r, milyen körülmények között?
Én mióta versenyzek nagyon sok gumit kipróbáltam,Schwalbe nem jött be igazán, a Continental igen jó gumi,a Vredestein is igen jó sajnos nem nagyon lehet mostanság beszerezni,Michelin kicsit hanyagolnám,Ritchey jó/legalábbis nekem/ de ami igazán tutti volt tavaly az a Rubena és hát ár-érték arányban igen baráti csak ezzel versenyeztem 2013-ban!
Én mióta versenyzek nagyon sok gumit kipróbáltam,Schwalbe nem jött be igazán, a Continental igen jó gumi,a Vredestein is igen jó sajnos nem nagyon lehet mostanság beszerezni,Michelin kicsit hanyagolnám,Ritchey jó/legalábbis nekem/ de ami igazán tutti volt tavaly az a Rubena és hát ár-érték arányban igen baráti csak ezzel versenyeztem 2013-ban!
Nemrég kérdeztem 29er - re milyen gumit is vegyek nobby nic és rocket ron jött szóba. no ezzel szembe mentem hajtott a kíváncsiság (bár ezeket se próbáltam még) és végül wild rock'r 2,25 advanced lett.
Elég ballonos legalábbis a rapid rob-hoz képest, kicsit nehezebb mint a Nic, bár ez annyira nem érdekel Kíváncsi vagyok, hogyan fog teljesíteni, letesztelem ma
1 millió légy nem tévedhet
amúgy meg itthon normális forgalmazása csak a sváblinak meg a continak van, és nem mindenki szeret kintről rendelni. nekem pl hivatalból conti fannak kéne lenni, de még nem sikerült meggyőzniük. bár kerülgetek a cégnél a raktárban egy pár 2,4-es MK II-t, de mivel előre még nem kell, az x king játszana de abból meg csak 2,2-es van itthó, az meg csirke.
Néhány évvel ezelőtt, az egyik pécsi üzletben a Maxxis nagy választékban és emberi áron volt jelen, még budapesti havernak is onnan küldtem gumit. Ez már sajnos megszűnt. A forgalmazó teljesen korrekt, csak sajnos ha nincs készleten, a beszerzése hosszadalmas. A többivel kapcsolatban nem ismerem a forgalmazót. Annyira én sem ragaszkodom a kinti rendeléshez, az árrés ezeken még a legolcsóbb webshopokon keresztül is óriási.
Én nagyon szívesen kipróbálnék más gumikat is, mert elég gyér tapasztalatom van ezen a téren. Ha ilyen igényeim vannak, meg kellene venni mindent. Sajnos ez nem olyan mint a biciklilánc, hogy eláll. Azt luxusnak tartom, hogy bevásároljak 5-10 évre elegendő gumit és előbb fog elöregedni, mint ahogy ráraknám.
Mégegy dolog. Annak ellenére, hogy a fórum Schwalbe hívő, nem csak ez az egy márka létezik.
1 millió légy nem tévedhet
amúgy meg itthon normális forgalmazása csak a sváblinak meg a continak van, és nem mindenki szeret kintről rendelni. nekem pl hivatalból conti fannak kéne lenni, de még nem sikerült meggyőzniük. bár kerülgetek a cégnél a raktárban egy pár 2,4-es MK II-t, de mivel előre még nem kell, az x king játszana de abból meg csak 2,2-es van itthó, az meg csirke.
Mégegy dolog. Annak ellenére, hogy a fórum Schwalbe hívő, nem csak ez az egy márka létezik.
Fórumtól függetlenül és értelmes magyarázat hiányában én is annak tartom magam. Porondon volt még a Continental X-King és RaceSport. Nem tudom garantálni, hogy nem teszek velük próbát egyszer a jövőben. Ott vannak a Panaracer gumik is, de ezeket már neccesebb beszerezni. A Maxxis és Kenda az, ami egyáltalán fog meg. Már nem a talajon, hanem egyébként. Van elég gumi specifikus gyártó és amíg ezek elérhetőek, addig nem nézek alternatív márkákat (pld. Speci, Bontrager, stb.). A variációk száma így is bőséges.
SS = SnakeSkin
Hátul is sokan használják az NN-t.
Racing Ralph és Rocket Ron azért nem lett, mert esetenként sokat kell menni az erdőig aszfalton. És köves helyeken is előferdülök. Amúgy Racing Ralph lett volna hátra. De ott még nem tartunk, hogy autóval a kívánt helyre szállítom és go.
Bocs, legközelebb SmaSa lesz Nem mondtam hogy rémes hátul a NN, csak hogy fölösleges, főleg a te súlyoddal. Miért ne választanál valami könnyebbet, ami ráadásul jobban is gurul, főleg aszfalton (ahol pont a jobban guruló RaRa/RoRo-nak kéne kevesebbet kopnia)?
Aszfalton nem vagyok vele számottevően lassabb, mint oútival.
Akkor vegyük úgy hogy nagyon gyors vagy montival
Aszfaltozás miatt hátra NN-t felrakni hát elég érdekes elképzeléseid vannak a kerékpározásról. A köves helyekről szerintem neked és Tekergeknek elég eltérő lehet a beéget képe.
Ide kell a NN hátra
Ja, erre gondoltam Iyesmi van lefelé Dobogókőről és az UST Racing Ralph nekem ott teljesen megfelel. A másodikhoz szvsz elég a Smart Sam vagy Thunder Burt is.
Sziasztok,jó ideje használom a SCHWALBE HURRICANE gumit,nagyon jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban.Érdekelne hogy másoknak is milyen megítélése van vele kapcsolatban.Válaszokat előre is köszönöm!
Nincs tapasztalatom vele de ez városi és túrázós guminak tünik, legfeljebb enyhébb terepre jó, egyrészt a profil miatt, másrészt a méret max 2", ajánlott nyomás 2,5-5 bar, ami nagyon kényelmetlen és lassú lenne terepen.
Kimondott terepgumikon a tartós aszfalt (akár pár száz kilométer) meglátszik.
De azért több tucat kg súlykülönbség sokat számít..
Kimondott terepgumikon a tartós aszfalt (akár pár száz kilométer) meglátszik. Én sem vagyok egyszerű eset, de szerintem még nálam is jobban komplikálod a dolgokat. Ha statisztikákat szeretnél látni, tömegével olvashatsz külföldi értékeléseket, fórumokat. Teljesen hiteles képet így sem fogsz kapni, mindig lesznek akiknek tetszik és akik fikázzák. Mások vagyunk, más vason ülünk, más terepen/körülmények között/stílusban megyünk, mindenkinek más jön be. Sokan, akik véleményt írnak, nincs összehasonlítási alapjuk vagy nem tudják mit beszélnek. Egy darabig tényleg nem árt utána nézni a dolgoknak, tapasztalatot cserélni, de van egy pont, ahol már jelentősen több információt nem fogsz megtudni. Szerintem próbáld ki a gumikat és majd meglátod Neked mi tetszik.
Mégegy dolog. Annak ellenére, hogy a fórum Schwalbe hívő, nem csak ez az egy márka létezik.
freddyke módosította - 2014. április 18. - 00:14
Aszfaltozás miatt hátra NN-t felrakni hát elég érdekes elképzeléseid vannak a kerékpározásról.
Írtam ugyanabban a postban, hogy úgy egy hónap múlva majd veszek egy pár Supreme-t mellé. Nem terveztem hosszú távon 70-100 km-eket menni az NN-el. De mivel esetenként sokat kell menni az erdőig vagy úgy tervezünk, hogy jelentős aszfalt is van a túrában, ide sajnálnám a RaRa-t. 2 pár (NN/NN + Supreme) + 1 gumit (RaRa) tényleg nem akarok tartani.
A köves részekről valóban nem ez volt az elképzelem. Talán valahol a kettő között.
Nekem is csak azért van fent elől-hátul, mert anno ez volt párban akcióban egy német webshopban.
Én meg azért, mert kíváncsi vagyok a RaRa-ra is (tudom mit írtam az előbb). De hogy érezzem a különbségeket, egyenlőre egy pár egyforma NN-ben egyeztem ki. Két pár külső elég lesz egy darabig, szóval ez még jócskán odébb lesz.
Próbáld ki az EVO TB-t és utána mindent fogsz szeretni.
Az mi?