Hi
Nekem egy Drop Off Comp-om van (OEM, olvastam itt hogy ez valami suntour vagy mi. Nos Sztem lényegtelen hogy hol rakják össze , mivel attól még az elemei készülhetnek olaszban
, de persze errõl nem tudok sokat)
Szal gondoltam leírom a tapasztalataim errõl a telócskáról:
Elõször is a
Hátrányok:
- Megindítás ultrarossz. (Ha növeltem a légnyomást csak mégrosszabb lett, Összehasonlítás egy nyílt olajfürdõs Judy XC -vel.) Ha a komfortérzetet erre is értette itt pár emberke akkor hiba volt.
(Sztem ez egy massziv, brutál, erõs, nehéz teló. Ezt most nem rossz értelemben mondom de érthetõ milyen negatív hatásai lehetnek ennek nem?)
Persze nem lehet mindenre tökéletes megoldás.
- Valóban könnyen lejön a festék.
- A becsúszószárral vigyázzatok, könnyen lepattogzik a bevonat, Lizzards ajánlott, meghálálja.
Elõnyök:
- A mozgás és a csillapítás tényleg fenomenális, kimozogja amit ki kell.
- A "teherbírásához képest" sztem nem nehéz.
- Állítható elõfeszítés a levegõvel ,de ahogy fentebb Írtam ez talán a hátránya is, mivel a kettõs szimering a nyomástól nagyon szoros és nehéz megindítani miatta. Macskakövön nekem megfájdul tõle a kezem. (A bomber sokkal jobb megoldás tõle) A nagyobb lyukakat, köveket, ugratást szereti, szóval akinek számít e fentebbi is és megteheti, a coil változatokat keresse. (mindkét szár spirálrugós)
Egy ismerõs srác úgy küszöbölte ki a problémát ,hogy a levegõs szár helyére rúgót tett, majd mindkét szárat légmentesítette -Persze neki más célja volt ezzel, de az eredmény ezt a problémát is megoldotta- Ezáltal megszûnt a levegõs rendszer által keltett szorulás/tapadás.
-Tényleg mostmár ez lesz a trend Marzoéknál hogy minden levegõs???-
Végül egy kérdés:
Valaki mondja már meg nekem legyen kedves ,hogy a Drop Off Comp-ra szabadna-e feltennem 200 as tárcsát? (Az elcsavarodás miatt - nem átütõs - Azt olvastam ,talán Iljics írta ,hogy 2003v felett már nincs ezzel annyira probléma. Igaz ez? Nem vagyok molett extreme freerider ,csak keveslem néha a 160-at)
Köszike