Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#921
Írta 2005. február 14. - 20:52
http://www.marzocchi...mtb&IDAnno=2145
mind2 freeride, de utólag sztem már inkább az endúró kategóriába sorolnám õket.
tehát kimélõs, nem odaverõs villák.
#922
Írta 2005. február 14. - 20:49
#923
Írta 2005. február 14. - 20:45
fontos, hogy melyik évjárat, mert 03-ban még csak rugó+elasztomer az exr comp, 04-ben már a comp-ban is van olaj
viszont ha minden igaz 03-ban az exr comp csak rugós változatban volt...
szal ha levegõs, akkor elvileg nyílt olajfürdõs
a becsúszó színérõl ebben az esetben kiderül, mert teflonos az amiben van olaj
http://www.bikedirek...l/marzocchi.htm
Ezt a linket találtam, a második "MX Comp Air 85mm Federweg" egyedrõl lenne szó, én a becsúszóról nem tudom megítélni, hogy teflonos-e, a felette lévõ teló sárgás-aranyos becsúszója eddigi hiedelmem szerint a magnézium miatt van, nem? 2004-es szeptemberi villáról lenne szó, csak használtan veszem (egy nálam is könyebb arctól, pedig én <60 vagyok), csak városban használt áll. A honlap viszont nyíltan ír a nyílt pezsgõfürdõrõl. Akkor hogy is van ez?
Mennyire ajánljátok ezt új gépbe? Emiatt elveszik a teljes körû gari, vagy csak az alkatrészre? A keró gyári telóját mindenképp ki kéne cserélni...
Amúgy sorry a kavarás miatt, most veszem észre, hogy az ár sávjában már EXR Comp néven megy, biztos elírták a címet...
#924
Írta 2005. február 14. - 20:42
dirtre streetre merevvilla kell:-P
de gondolom ugysem igazi dirtre meg streetre kell.
de ha leírod a típust akkor megmondják az okosok;)
#925
Írta 2005. február 14. - 20:36
#926
Írta 2005. február 14. - 20:31
Valaki tudna nekem mesélni arról hogy a 2001-es Marzo Bomber mennyire fogja bírni a Dirt/Street igénybevételt úgy, hogy még cak gurultak vele és nem vették komolyabban igénybe.
Szóval mintha zsír új lenn olyan most.
Fel tudtok világosítani??
#927
Írta 2005. február 14. - 20:24
hogy etas, hscvs és 130at mozog, akkor fel kell, hogy világosítsam: nincs ilyen villa.
csak a 2004-es Z1 Freeride
+ nem a csavar tartja a bolton tengelyt a lábban, ez már az eredeti qr20-nál is bebizonyosodott, úgyhogy elég lesz az 1 csavar is oda
de eddig a manitou hex lock a legjobb (maxxle-t még nem láttam közelrõl sajna)
#928
Írta 2005. február 14. - 20:00
ha az acél stiftet kiszakítod egy manitouból akkor gratulálok, ahhoz tényleg lámának kell lenni.. vagy mániákusnak (haver is mindent nyeregcsõvel húz meg, hogy jól meg legyen húzva )
#929
Írta 2005. február 14. - 19:53
és azért 1 csavar, mert könnyebb. nem sokkal, de már így is sokkal nehezebb, mint egy pike pl. Ha meg az az extra erõsség kell, akkor ott a 66, vegyed azt. Amire a Z1-et kell használni (intended use vagymi) arra elég az 1 csavar is. punkt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#930
Írta 2005. február 14. - 19:47
mi a gond ezzel? jó, lehetne 6 milis a csavar, meg ilyenek...
de psylo... ott meg gyorszár van ehelyett.
szal ez full elég, full jó.
és sehol egy alu lapka meg hasonló okosság.
a villa tudásáról: jellemzõ, ennyire belefeküdni. nem tök mind mi van vele, benne? mi kell. csillapítás ki-be, kompresszió, elõfeszítés. hogy belül ezt hogy csinálja a villa, teljesen lényegtelen, mûködjön.(nem neked málna)
na szal megnt félrebeszélek jól.
jaj!
#931
Írta 2005. február 14. - 19:42
akkor a flick még ott készült? vagy nem az ellenkezõjét akartad mondani?
mellesleg ez csak + szempont akart lenni. a z1 fr 3 nem entry level?
jah a qr20nál biztos jobb az az egy egy csavar, de nem lett volna egyszerübb (jobb) a 2*2 csavar? de...
mellesleg a flick tényleg jó kis villa. bár nekem még mindig nem derült ki mit akar a srác. z1 fr 1 et? abban van eta, de 150et mozog... a 3ban nincs eta és 130at mozog. a 2es csak csillapításban tér el a 3tól. szoval ha azt mondja a srác, hogy etas, hscvs és 130at mozog, akkor fel kell, hogy világosítsam: nincs ilyen villa.
#932
Írta 2005. február 14. - 19:24
lásd monsta.
meg shimano gagyi cuccai. meg ez meg az:-)
amúgy szeressük itáliát. pizzát legalább tudnak(tak) csinálni:-)
najo, ez egy meglehetõsen értelmetlen, és lekezelõ megnyilvánulás volt, de én a marzó miatt továbbra sem fogom szeretni õket. mondjuk ez meg az én személyes problémám.
#933
Írta 2005. február 14. - 16:16
csak ami USA, meg ami német, pláne ha handméd
olasz telók
taiwan telók
#934
Írta 2005. február 14. - 15:42
a marzo viszont a freeride villáit még mindig otthon (italy) csinálja.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#935
Írta 2005. február 14. - 11:32
mellesleg az új z1nek is csak 2*1 +1 csavaros az átütõje. nem tudom, miért, ez van. a flicken hagyományos van. jah meg a flick kaliforniában készült, a marzot nem tudom, de sanda gyanúm, hogy ez már nem made in italy.
az az 1-1 csavar engem bõven meggyõzött. mérföldekkel jobban néz ki, mint egy qr20 akármi. a flickrõl miért hiszed el, hogy amerikai? ma már NAGYON kevés mindent csinálnak usabán... (nem mondom, hogy ezt sem). Mindenesetre a Marzo csak a nagyon entry level villáit gyártatja tajvániában.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#936
Írta 2005. február 13. - 19:56
viszont ha minden igaz 03-ban az exr comp csak rugós változatban volt...
szal ha levegõs, akkor elvileg nyílt olajfürdõs
a becsúszó színérõl ebben az esetben kiderül, mert teflonos az amiben van olaj
#937
Írta 2005. február 13. - 19:51
És errõl a telóról mi a véleményetek? Érdemes megvenni ezt 60kiló környékén lévõ szelíd xc-s túrázós arcnak? Aki esetleg nem durván, csak bénán használja, mennyire tudja tönkrevágni? (Nem magamra gondolok:D)
Köszi elõre is a válsaszokat
#938
Írta 2005. február 13. - 19:09
ja a Shermanben nem RTWD van, hanem Rapid Travel 2.
akkor az valóban keményít és az RTWD hasonló mûködésû az uturnhoz
#939
Írta 2005. február 13. - 19:07
1. a semi bath + tpc megoldás tényleg probléma-mentes, mert ugyan olyan "hatûsfokú", mint a nyílt olaj, csak könyebb. az meg hogy érzékeny az olajszintre: nem kell havonta olajat cserélni, évente egyszer nem lehetetlen belõni.
2. a U-turn valamennyit keményedik, van egy ilyen táblázat, talán 30%ot teljes leültetésnél. ez így van. az rtwd nem keményedik, mert nem a rugót állítod, hanem a nyomórúd "kilógását".
edit: a rapid travel szertem keményedik. a blackben legalábbis... akko' suxx
ebben a tekintetben mind1.
szvsz egyértelmû (azonos ár és észérvek mellett), hogy flick.
mellesleg az új z1nek is csak 2*1 +1 csavaros az átütõje. nem tudom, miért, ez van. a flicken hagyományos van. jah meg a flick kaliforniában készült, a marzot nem tudom, de sanda gyanúm, hogy ez már nem made in italy.
valamint a marzot a mali forgalmazza, akit nem kell bemutatni...
a velotrade egy fokkal jobb, ha lassan is de legalább szereznek alkatrészt.
szóval gondold meg, de jól döntesz a shermannal
#940
Írta 2005. február 13. - 18:55
arra meg kicsit kevés a 80