Jelentkezz be Regisztrálj
Gyári kerékszettek
#241
Írta 2012. március 17. - 09:50
Km-ben olyan 9000km körül,saras körülmények között is használtam természetesen.
#242
Írta 2012. március 17. - 07:25
24db(16+8) lapított j fejû küllõ,20mm-es tengelyek,Campagnolo rendszerû,bontható agytest,3 kalapács,2+4 csapágy,legolcsóbb gyári kerékszett jelenleg(45000ft)és 2! év garancia!
Centerlockos tárcsás kivitel figyelem!:nem jó rá a centerlock adapter(6 lyukas tárcsához),tehát csak centerlockos tárcsával használható!
A tárcsa zárógyûrûjét jól meg kell húzni!Hogy mivel?:integrált hajtómû csapágycsésze kulcsával!Hajlamos fellazulni,ilyenkor a tárcsa vmiért kotyog az agyon..
Nagyon merev,jól gyorsítható kerék,a 3 kapalács miatt gyors a kapcsolódás.A küllõk nem támaszkodnak fel egymásra,merev minta az atom.Küllõ:8-as csomagban,bal v. jobb oldali 5000ft körül.[/QUOTE]
Jelenleg 2012-õt írunk,és még mindig ezt a Fulcrum kerékszettet használom,minden hiba nélkül.........se csapágycsere,se küllõcsere,minden ok.[/QUOTE]
az mit jelent km-ben? rossz idõben,sárban is használtad?
#243
Írta 2012. március 17. - 07:18
24db(16+8) lapított j fejû küllõ,20mm-es tengelyek,Campagnolo rendszerû,bontható agytest,3 kalapács,2+4 csapágy,legolcsóbb gyári kerékszett jelenleg(45000ft)és 2! év garancia!
Centerlockos tárcsás kivitel figyelem!:nem jó rá a centerlock adapter(6 lyukas tárcsához),tehát csak centerlockos tárcsával használható!
A tárcsa zárógyûrûjét jól meg kell húzni!Hogy mivel?:integrált hajtómû csapágycsésze kulcsával!Hajlamos fellazulni,ilyenkor a tárcsa vmiért kotyog az agyon..
Nagyon merev,jól gyorsítható kerék,a 3 kapalács miatt gyors a kapcsolódás.A küllõk nem támaszkodnak fel egymásra,merev minta az atom.Küllõ:8-as csomagban,bal v. jobb oldali 5000ft körül.[/QUOTE]
Jelenleg 2012-õt írunk,és még mindig ezt a Fulcrum kerékszettet használom,minden hiba nélkül.........se csapágycsere,se küllõcsere,minden ok.[/QUOTE]
az mit jelent km-ben? rossz idõben,sárban is használtad?
#244
Írta 2012. március 17. - 03:30
24db(16+8) lapított j fejû küllõ,20mm-es tengelyek,Campagnolo rendszerû,bontható agytest,3 kalapács,2+4 csapágy,legolcsóbb gyári kerékszett jelenleg(45000ft)és 2! év garancia!
Centerlockos tárcsás kivitel figyelem!:nem jó rá a centerlock adapter(6 lyukas tárcsához),tehát csak centerlockos tárcsával használható!
A tárcsa zárógyûrûjét jól meg kell húzni!Hogy mivel?:integrált hajtómû csapágycsésze kulcsával!Hajlamos fellazulni,ilyenkor a tárcsa vmiért kotyog az agyon..
Nagyon merev,jól gyorsítható kerék,a 3 kapalács miatt gyors a kapcsolódás.A küllõk nem támaszkodnak fel egymásra,merev minta az atom.Küllõ:8-as csomagban,bal v. jobb oldali 5000ft körül.[/QUOTE]
Jelenleg 2012-õt írunk,és még mindig ezt a Fulcrum kerékszettet használom,minden hiba nélkül.........se csapágycsere,se küllõcsere,minden ok.
#245
Írta 2012. március 16. - 09:22
Válaszaitokat elõre is köszönöm.
#246
Írta 2012. március 16. - 02:46
Havernak van egy gyári Shimano (aszem XT) kerékszettje de sajnos a V-fék elfogyasztotta a hátsó felnit, új ára horror lenne... milyen alternatíva lehet a cseréjére?
#247
Írta 2012. március 06. - 20:02
#248
Írta 2012. március 04. - 14:54
XC-re milyen kerékszett jöhet még szóba ilyen kategóriában? Mavic, DT?
Érdemes szerintetek szettet venni, vagy inkább fûzni?
Régebben DH-ztam, akkor a sun agyak, felnik nagyon megbízhatóak voltak, ezért néztem az xmb szettet. Azt nem tudom, hogy ezek az XT agyak meddig bírják egy iparissal szemben, aminek ugye cserélhetõ a csapágya..?
sunnal ez a legolcsobb szett... nezd meg a fulcrumokat is. ar/ ertekben nagyon jok szoktak lenni.
#249
Írta 2012. március 04. - 14:35
XC-re milyen kerékszett jöhet még szóba ilyen kategóriában? Mavic, DT?
Érdemes szerintetek szettet venni, vagy inkább fûzni?
Régebben DH-ztam, akkor a sun agyak, felnik nagyon megbízhatóak voltak, ezért néztem az xmb szettet. Azt nem tudom, hogy ezek az XT agyak meddig bírják egy iparissal szemben, aminek ugye cserélhetõ a csapágya..?
A 770-es Xt agyak már 14mm-es tengellyel készülnek és van benne oldalanként 11 vagy 12 (nem tudom pontosan) 4.7mm-es golyó, azért eléggé masszív szerkezet. Én nem becsülném le ezeket sem....
#250
Írta 2012. március 04. - 14:17
Érdemes szerintetek szettet venni, vagy inkább fûzni?
Régebben DH-ztam, akkor a sun agyak, felnik nagyon megbízhatóak voltak, ezért néztem az xmb szettet. Azt nem tudom, hogy ezek az XT agyak meddig bírják egy iparissal szemben, aminek ugye cserélhetõ a csapágya..?
#251
Írta 2012. március 04. - 12:57
Edit:
például: http://apro.bikemag....775-l64606.html
#252
Írta 2012. március 04. - 12:13
Vkinek van tapasztalata Sunringle XMB gyári kerekekrõl? Cube bringákba rakják, német fórumokon eléggé fikázzák.
Hobby XC versenyhasználatra szeretnék venni/építeni kerekeket. Mi a véleményetek errõl, esetleg mást ajánlotok? 80kg vagyok, viszonylag könnyû bringát szeretnék építeni!
Köszi
#253
Írta 2011. szeptember 15. - 10:52
Tökik, van tippje valakinek, hogy Mavic Crossmax ST 20mm-es elsõ kerék, valamely formában átalakítható-é szabvány gyorszárasra?
Kapható adapter, de az az újabb tipusokhoz van. Ez még a fekete 2009-2010-es.
Illetve érdekesnek találom, hogy a két csapágy közt nincs távtartó.
azok nem.se az st se az sx
#254
Írta 2011. szeptember 15. - 10:27
Kapható adapter, de az az újabb tipusokhoz van. Ez még a fekete 2009-2010-es.
Illetve érdekesnek találom, hogy a két csapágy közt nincs távtartó.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#255
Írta 2010. szeptember 28. - 11:02
Hiányzik egy vékony alátét ezekbõl a kerekekbõl az "okosok" szerint.
Honnan?
Belerakom.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#256
Írta 2010. szeptember 28. - 10:36
Ezzel bizony barátkozz meg! Sajnos ismert hiba.
Hiányzik egy vékony alátét ezekbõl a kerekekbõl az "okosok" szerint.
A sebesség mindent megold.
#257
Írta 2010. szeptember 28. - 07:50
Ezzel bizony barátkozz meg! Sajnos ismert hiba.-egy-másfél hét után felkotyogósodik a hátsó kerék
#258
Írta 2010. szeptember 28. - 00:10
Kérdezném, hogy mikor ez a felniszalag elmozdulása történt, a külsõ gumid nem véletlenül valami Continental volt ?A felniszalagok is a B+ termékei (tested by racers... hahaha). Ezek a csodálatos felniszalagok szétvágják a tömlõt. ...., természetesen újra szétvágta a felniszalag az elsõ tömlõt. .... Egy kérdés a jóképességû B+ tervezõknek: mennyi mérnökóra, tervezés, próbagyártás, veszõdség vezetett oda, hogy a versenyzõk által tesztelt felniszalag megszülessen? Egy rakás fos és egy szaros ragasztószalag jobban muzsikál a helyén. A következõ bringám tuti egy hátul merev alu vázra épített full XT lesz, B+ szutykok a közelében sem lesznek.
Amúgy, nem nagy titkot árulok el, ha szólok, hogy olyan, hogy B+ alkatrészfejlesztõ mérnök, olyan nem nagyon létezik, max. a te álmaidban. Egy jó vastag kínai vagy tajvani katalógusban kellene gondolkoznod.
#259
Írta 2010. szeptember 27. - 23:12
Üdv nektek. Csak egy tapasztalat megosztás. Magellan Pyxis XT-m van, szeretem, strapabíró, árához képest jó felszereltség. Azt hallottam több helyrõl, hogy kerüljem a B+ alkatrészeket. Természetesen a Magellanra jutott bõven. A hátsó gyorszár kattogást okozott, kiszórtam, kapott rendes Shimano-t. A felniszalagok is a B+ termékei (tested by racers... hahaha). Ezek a csodálatos felniszalagok szétvágják a tömlõt. Mindig van nálam ragiszett, pumpa, póttömlõ, szerszámok, de ma kivételesen nem vittem ilyesmit, természetesen újra szétvágta a felniszalag az elsõ tömlõt. Egy fasza 9 km-es gyaloglás után kiszórtam ezt is és vászon ragasztószalaggal körbehúztam a helyét kétszer, ugyanez van hátul is tavaj óta, hibátlan. Egy kérdés a jóképességû B+ tervezõknek: mennyi mérnökóra, tervezés, próbagyártás, veszõdség vezetett oda, hogy a versenyzõk által tesztelt felniszalag megszülessen? Egy rakás fos és egy szaros ragasztószalag jobban muzsikál a helyén. A következõ bringám tuti egy hátul merev alu vázra épített full XT lesz, B+ szutykok a közelében sem lesznek.
Ezek alapján megítélni egy márkát lehet, de nem túl okos.
Mint ahogy a nem a helyére passzoló felniszalag ki nem cserélése sem volt az...
Üdv és jó tekerést!
#260
Írta 2010. szeptember 27. - 23:07
Meglepõ,de 96 kg vagyok.
Crossmax st kerékszettem van,merev Cube vázban.
Két probléma:
-egy-másfél hét után felkotyogósodik a hátsó kerék
-hátsóba rendszeresen van egy kis nyolcas(tényleg nem kap semmi durvát.)
Lehet,hogy sok vagyok neki?
Amíg össztelósomban volt ,nem volt bajom vele.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





