Jelentkezz be Regisztrálj

Gyári kerékszettek
#241
Írta 2012. március 17. - 09:50

Km-ben olyan 9000km körül,saras körülmények között is használtam természetesen.
#242
Írta 2012. március 17. - 07:25

24db(16+8) lapított j fejû küllõ,20mm-es tengelyek,Campagnolo rendszerû,bontható agytest,3 kalapács,2+4 csapágy,legolcsóbb gyári kerékszett jelenleg(45000ft)és 2! év garancia!
Centerlockos tárcsás kivitel figyelem!:nem jó rá a centerlock adapter(6 lyukas tárcsához),tehát csak centerlockos tárcsával használható!
A tárcsa zárógyûrûjét jól meg kell húzni!Hogy mivel?:integrált hajtómû csapágycsésze kulcsával!Hajlamos fellazulni,ilyenkor a tárcsa vmiért kotyog az agyon..
Nagyon merev,jól gyorsítható kerék,a 3 kapalács miatt gyors a kapcsolódás.A küllõk nem támaszkodnak fel egymásra,merev minta az atom.Küllõ:8-as csomagban,bal v. jobb oldali 5000ft körül.[/QUOTE]
Jelenleg 2012-õt írunk,és még mindig ezt a Fulcrum kerékszettet használom,minden hiba nélkül.........se csapágycsere,se küllõcsere,minden ok.[/QUOTE]
az mit jelent km-ben? rossz idõben,sárban is használtad?
#243
Írta 2012. március 17. - 07:18

24db(16+8) lapított j fejû küllõ,20mm-es tengelyek,Campagnolo rendszerû,bontható agytest,3 kalapács,2+4 csapágy,legolcsóbb gyári kerékszett jelenleg(45000ft)és 2! év garancia!
Centerlockos tárcsás kivitel figyelem!:nem jó rá a centerlock adapter(6 lyukas tárcsához),tehát csak centerlockos tárcsával használható!
A tárcsa zárógyûrûjét jól meg kell húzni!Hogy mivel?:integrált hajtómû csapágycsésze kulcsával!Hajlamos fellazulni,ilyenkor a tárcsa vmiért kotyog az agyon..
Nagyon merev,jól gyorsítható kerék,a 3 kapalács miatt gyors a kapcsolódás.A küllõk nem támaszkodnak fel egymásra,merev minta az atom.Küllõ:8-as csomagban,bal v. jobb oldali 5000ft körül.[/QUOTE]
Jelenleg 2012-õt írunk,és még mindig ezt a Fulcrum kerékszettet használom,minden hiba nélkül.........se csapágycsere,se küllõcsere,minden ok.[/QUOTE]
az mit jelent km-ben? rossz idõben,sárban is használtad?
#244
Írta 2012. március 17. - 03:30

24db(16+8) lapított j fejû küllõ,20mm-es tengelyek,Campagnolo rendszerû,bontható agytest,3 kalapács,2+4 csapágy,legolcsóbb gyári kerékszett jelenleg(45000ft)és 2! év garancia!
Centerlockos tárcsás kivitel figyelem!:nem jó rá a centerlock adapter(6 lyukas tárcsához),tehát csak centerlockos tárcsával használható!
A tárcsa zárógyûrûjét jól meg kell húzni!Hogy mivel?:integrált hajtómû csapágycsésze kulcsával!Hajlamos fellazulni,ilyenkor a tárcsa vmiért kotyog az agyon..
Nagyon merev,jól gyorsítható kerék,a 3 kapalács miatt gyors a kapcsolódás.A küllõk nem támaszkodnak fel egymásra,merev minta az atom.Küllõ:8-as csomagban,bal v. jobb oldali 5000ft körül.[/QUOTE]
Jelenleg 2012-õt írunk,és még mindig ezt a Fulcrum kerékszettet használom,minden hiba nélkül.........se csapágycsere,se küllõcsere,minden ok.
#245
Írta 2012. március 16. - 09:22




Válaszaitokat elõre is köszönöm.
#246
Írta 2012. március 16. - 02:46

Havernak van egy gyári Shimano (aszem XT) kerékszettje de sajnos a V-fék elfogyasztotta a hátsó felnit, új ára horror lenne... milyen alternatíva lehet a cseréjére?
#247
Írta 2012. március 06. - 20:02

#248
Írta 2012. március 04. - 14:54

XC-re milyen kerékszett jöhet még szóba ilyen kategóriában? Mavic, DT?
Érdemes szerintetek szettet venni, vagy inkább fûzni?
Régebben DH-ztam, akkor a sun agyak, felnik nagyon megbízhatóak voltak, ezért néztem az xmb szettet. Azt nem tudom, hogy ezek az XT agyak meddig bírják egy iparissal szemben, aminek ugye cserélhetõ a csapágya..?
sunnal ez a legolcsobb szett... nezd meg a fulcrumokat is. ar/ ertekben nagyon jok szoktak lenni.
#249
Írta 2012. március 04. - 14:35

XC-re milyen kerékszett jöhet még szóba ilyen kategóriában? Mavic, DT?
Érdemes szerintetek szettet venni, vagy inkább fûzni?
Régebben DH-ztam, akkor a sun agyak, felnik nagyon megbízhatóak voltak, ezért néztem az xmb szettet. Azt nem tudom, hogy ezek az XT agyak meddig bírják egy iparissal szemben, aminek ugye cserélhetõ a csapágya..?
A 770-es Xt agyak már 14mm-es tengellyel készülnek és van benne oldalanként 11 vagy 12 (nem tudom pontosan) 4.7mm-es golyó, azért eléggé masszív szerkezet. Én nem becsülném le ezeket sem....
#250
Írta 2012. március 04. - 14:17

Érdemes szerintetek szettet venni, vagy inkább fûzni?
Régebben DH-ztam, akkor a sun agyak, felnik nagyon megbízhatóak voltak, ezért néztem az xmb szettet. Azt nem tudom, hogy ezek az XT agyak meddig bírják egy iparissal szemben, aminek ugye cserélhetõ a csapágya..?
#251
Írta 2012. március 04. - 12:57

Edit:
például: http://apro.bikemag....775-l64606.html
#252
Írta 2012. március 04. - 12:13

Vkinek van tapasztalata Sunringle XMB gyári kerekekrõl? Cube bringákba rakják, német fórumokon eléggé fikázzák.
Hobby XC versenyhasználatra szeretnék venni/építeni kerekeket. Mi a véleményetek errõl, esetleg mást ajánlotok? 80kg vagyok, viszonylag könnyû bringát szeretnék építeni!
Köszi
#253
Írta 2011. szeptember 15. - 10:52

Tökik, van tippje valakinek, hogy Mavic Crossmax ST 20mm-es elsõ kerék, valamely formában átalakítható-é szabvány gyorszárasra?
Kapható adapter, de az az újabb tipusokhoz van. Ez még a fekete 2009-2010-es.
Illetve érdekesnek találom, hogy a két csapágy közt nincs távtartó.
azok nem.se az st se az sx
#254
Írta 2011. szeptember 15. - 10:27

Kapható adapter, de az az újabb tipusokhoz van. Ez még a fekete 2009-2010-es.
Illetve érdekesnek találom, hogy a két csapágy közt nincs távtartó.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#255
Írta 2010. szeptember 28. - 11:02

Hiányzik egy vékony alátét ezekbõl a kerekekbõl az "okosok" szerint.
Honnan?
Belerakom.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#256
Írta 2010. szeptember 28. - 10:36

Ezzel bizony barátkozz meg! Sajnos ismert hiba.
Hiányzik egy vékony alátét ezekbõl a kerekekbõl az "okosok" szerint.
A sebesség mindent megold.
#257
Írta 2010. szeptember 28. - 07:50

Ezzel bizony barátkozz meg! Sajnos ismert hiba.-egy-másfél hét után felkotyogósodik a hátsó kerék
#258
Írta 2010. szeptember 28. - 00:10

Kérdezném, hogy mikor ez a felniszalag elmozdulása történt, a külsõ gumid nem véletlenül valami Continental volt ?A felniszalagok is a B+ termékei (tested by racers... hahaha). Ezek a csodálatos felniszalagok szétvágják a tömlõt. ...., természetesen újra szétvágta a felniszalag az elsõ tömlõt. .... Egy kérdés a jóképességû B+ tervezõknek: mennyi mérnökóra, tervezés, próbagyártás, veszõdség vezetett oda, hogy a versenyzõk által tesztelt felniszalag megszülessen? Egy rakás fos és egy szaros ragasztószalag jobban muzsikál a helyén. A következõ bringám tuti egy hátul merev alu vázra épített full XT lesz, B+ szutykok a közelében sem lesznek.
Amúgy, nem nagy titkot árulok el, ha szólok, hogy olyan, hogy B+ alkatrészfejlesztõ mérnök, olyan nem nagyon létezik, max. a te álmaidban. Egy jó vastag kínai vagy tajvani katalógusban kellene gondolkoznod.
#259
Írta 2010. szeptember 27. - 23:12

Üdv nektek. Csak egy tapasztalat megosztás. Magellan Pyxis XT-m van, szeretem, strapabíró, árához képest jó felszereltség. Azt hallottam több helyrõl, hogy kerüljem a B+ alkatrészeket. Természetesen a Magellanra jutott bõven. A hátsó gyorszár kattogást okozott, kiszórtam, kapott rendes Shimano-t. A felniszalagok is a B+ termékei (tested by racers... hahaha). Ezek a csodálatos felniszalagok szétvágják a tömlõt. Mindig van nálam ragiszett, pumpa, póttömlõ, szerszámok, de ma kivételesen nem vittem ilyesmit, természetesen újra szétvágta a felniszalag az elsõ tömlõt. Egy fasza 9 km-es gyaloglás után kiszórtam ezt is és vászon ragasztószalaggal körbehúztam a helyét kétszer, ugyanez van hátul is tavaj óta, hibátlan. Egy kérdés a jóképességû B+ tervezõknek: mennyi mérnökóra, tervezés, próbagyártás, veszõdség vezetett oda, hogy a versenyzõk által tesztelt felniszalag megszülessen? Egy rakás fos és egy szaros ragasztószalag jobban muzsikál a helyén. A következõ bringám tuti egy hátul merev alu vázra épített full XT lesz, B+ szutykok a közelében sem lesznek.
Ezek alapján megítélni egy márkát lehet, de nem túl okos.
Mint ahogy a nem a helyére passzoló felniszalag ki nem cserélése sem volt az...
Üdv és jó tekerést!

#260
Írta 2010. szeptember 27. - 23:07

Meglepõ,de 96 kg vagyok.

Crossmax st kerékszettem van,merev Cube vázban.
Két probléma:
-egy-másfél hét után felkotyogósodik a hátsó kerék
-hátsóba rendszeresen van egy kis nyolcas(tényleg nem kap semmi durvát.)
Lehet,hogy sok vagyok neki?
Amíg össztelósomban volt ,nem volt bajom vele.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.