Nekem Az A Kérdésem Hogy Akinek Titán Váza Van Annak Mindenkinek Becsúszika Nyeregcsõ? Vagy Cxsakanz Enyémen Rossz Amkonstrukció?
Ez arra utal, hogy kisebb a nyeregcsöved átmérõje a kelleténél. Szerintem. Tized milliméterre stimmelnie kell. Nehogy elkúrd a vázat. Próbáld meg egy tized milliméterrel nagyobb nycsõvel. Használt vázaknál sokszor van, hogy a nyeregvázcsõ tetején az átmérõt több pozícióban megmérve (elforgatod a tolómérõt) más értékek vannak. A váz hossztengelyével párhuzamosan többet mutathat (megnyújtotta kicsit az elõzõ nyeregcsõ). De fordítva is lehet: ha keresztbe méred, kisebbet mérhetsz, és akkor kisebb nycsõvel próbálkozol.
Bocs hogy ezt írom, mert te nagyon öreg motoros vagy, és asszem ilyeneket már tudsz. Én meg még csak rookie vagyok.
A Dean 19"-os titán vázban egy 400mm hosszú 6061-es alu nyeregcsõ volt, 27.2mm-es, amilyen a vázhoz való. Bilincses volt a szorító mechanizmus (mármint ami a nyeregvázcsõbe szorítja a nyeregcsövet). Nem csúszott.
Ami igazán érdekes, az a mostani leendõ Moser vázam, amin nincsen sliccelés a nyeregvázcsõ tetejénél (!!!), ezért így nem alkalmazható bilincses szorítás!!! Csak diós stucni elvével mûködõ diós rendszerû nyeregcsõ használható. Ilyen Duraész nyeregcsövet mutattak is nekem. Több Moser váz is ilyen amúgy, hogy nincs sliccelés. Most az a terv, hogy csinálunk a vázra sliccelést. Kíváncsi vagyok mi lesz belõle.