Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1661
Írta 2006. május 09. - 15:56
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1662
Írta 2006. május 09. - 15:42
#1663
Írta 2006. május 09. - 15:22
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1664
Írta 2006. május 09. - 14:19
Bõvebben? Ki és hol tartja ezeket?én még tudok egy párat volt egy-két okostojás, aki felvásárolta õket.
Mely gyártók tesznek alu béléscsövet a nyeregvázcsõbe a Moratin kívül?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1665
Írta 2006. május 09. - 13:02
#1666
Írta 2006. május 09. - 09:44
A svédek csak így hegesztenek:
http://www.magmaa.co...ges/mtb-bbl.jpg
Szépnek ez is 10-es, de mégis az elõzõ közelében sincs.
tocsa
#1667
vendég_unit_*
Írta 2006. május 09. - 07:39
#1668
Írta 2006. május 08. - 23:02
Gondolom nem a svédek vacakoltak vele, az Easton is csak a csövet gyártja. Szerintem még nem kínában, ahhoz túl drága. Remélem.de nem tudjuk, hogy ki hegesztette, igaz?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1669
Írta 2006. május 08. - 22:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1670
Írta 2006. május 08. - 22:47
Moots...Reynolds na, milyen lenne? :matrix:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1671
Írta 2006. május 08. - 22:21
de gyonyoru
Reynolds na, milyen lenne? :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1672
Írta 2006. május 08. - 14:55
Ááá, ilyen nincs is:p
#1673
Írta 2006. május 08. - 14:26
Láttatok már ennél szebb hegesztést?!
Ha ezt ember csinálta le a kalappal!
#1674
Írta 2006. május 08. - 13:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1675
Írta 2006. április 28. - 23:12
hasitast csakis igy szabad kivitelezni
lyuk majd behasitja odaig az ember vmivel
(az man mindegy, csak ne csinalj nagy kart vele)
Köszi! Tolmácsolom a tanácsot a szakinak, bár remélhetõleg minden valószinûség szerint ezt õ is tudja.
tocsa
#1676
Írta 2006. április 27. - 16:03
lyuk majd behasitja odaig az ember vmivel
(az man mindegy, csak ne csinalj nagy kart vele)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1677
Írta 2006. április 27. - 15:12
A sliccel vigyázni!! Ha nemyó a kivitelezés, tovább repedhet!
Egy szaki mondta, hogy úgy érdemes csinálni, hogy fúr az ember egy lukat a nyeregvázcsõbe, és utána addig vágja be a fûrésszel vagy inkább flexszel.
Ez a Moser milyen anyagból van, titán?
Nem nagyon tudom elképzelni azt a diós nyeregcsövet. A diót honnan feszíted meg?
Képet linkelj, ha tudsz!
#1678
Írta 2006. április 27. - 09:44
nem ezért lehet
biztos yo a méret.
amugy vizdák Janinak is van egyilyen váza(ex barátnõyének aszem) de az övében is csuszkál a nyeregcsõ.
És az mit jelent, hogy csúszik? Milyen gyorsan? Egy túra után 2cm-el lejjebb van? Vagy menet közben is észrevehetõ a csúszás?
Kisebb lesz a kelleténél az a csõ!
tocsa
#1679
Írta 2006. április 26. - 20:53
biztos yo a méret.
amugy vizdák Janinak is van egyilyen váza(ex barátnõyének aszem) de az övében is csuszkál a nyeregcsõ.
#1680
Írta 2006. április 26. - 20:21
Nekem Az A Kérdésem Hogy Akinek Titán Váza Van Annak Mindenkinek Becsúszika Nyeregcsõ? Vagy Cxsakanz Enyémen Rossz Amkonstrukció?
Ez arra utal, hogy kisebb a nyeregcsöved átmérõje a kelleténél. Szerintem. Tized milliméterre stimmelnie kell. Nehogy elkúrd a vázat. Próbáld meg egy tized milliméterrel nagyobb nycsõvel. Használt vázaknál sokszor van, hogy a nyeregvázcsõ tetején az átmérõt több pozícióban megmérve (elforgatod a tolómérõt) más értékek vannak. A váz hossztengelyével párhuzamosan többet mutathat (megnyújtotta kicsit az elõzõ nyeregcsõ). De fordítva is lehet: ha keresztbe méred, kisebbet mérhetsz, és akkor kisebb nycsõvel próbálkozol.
Bocs hogy ezt írom, mert te nagyon öreg motoros vagy, és asszem ilyeneket már tudsz. Én meg még csak rookie vagyok.
A Dean 19"-os titán vázban egy 400mm hosszú 6061-es alu nyeregcsõ volt, 27.2mm-es, amilyen a vázhoz való. Bilincses volt a szorító mechanizmus (mármint ami a nyeregvázcsõbe szorítja a nyeregcsövet). Nem csúszott.
Ami igazán érdekes, az a mostani leendõ Moser vázam, amin nincsen sliccelés a nyeregvázcsõ tetejénél (!!!), ezért így nem alkalmazható bilincses szorítás!!! Csak diós stucni elvével mûködõ diós rendszerû nyeregcsõ használható. Ilyen Duraész nyeregcsövet mutattak is nekem. Több Moser váz is ilyen amúgy, hogy nincs sliccelés. Most az a terv, hogy csinálunk a vázra sliccelést. Kíváncsi vagyok mi lesz belõle.
tocsa