Gondolom nem a svédek vacakoltak vele, az Easton is csak a csövet gyártja. Szerintem még nem kínában, ahhoz túl drága. Remélem.de nem tudjuk, hogy ki hegesztette, igaz?
Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1661
Posted 2006. May 08. - 23:02
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1662
Posted 2006. May 08. - 22:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1663
Posted 2006. May 08. - 22:47
Moots...Reynolds na, milyen lenne? :matrix:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1664
Posted 2006. May 08. - 22:21
de gyonyoru
Reynolds na, milyen lenne? :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1665
Posted 2006. May 08. - 14:55
Ááá, ilyen nincs is:p
#1666
Posted 2006. May 08. - 14:26
Láttatok már ennél szebb hegesztést?!
Ha ezt ember csinálta le a kalappal!
#1667
Posted 2006. May 08. - 13:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1668
Posted 2006. April 28. - 23:12
hasitast csakis igy szabad kivitelezni
lyuk majd behasitja odaig az ember vmivel
(az man mindegy, csak ne csinalj nagy kart vele)
Köszi! Tolmácsolom a tanácsot a szakinak, bár remélhetõleg minden valószinûség szerint ezt õ is tudja.
tocsa
#1669
Posted 2006. April 27. - 16:03
lyuk majd behasitja odaig az ember vmivel
(az man mindegy, csak ne csinalj nagy kart vele)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1670
Posted 2006. April 27. - 15:12
A sliccel vigyázni!! Ha nemyó a kivitelezés, tovább repedhet!
Egy szaki mondta, hogy úgy érdemes csinálni, hogy fúr az ember egy lukat a nyeregvázcsõbe, és utána addig vágja be a fûrésszel vagy inkább flexszel.
Ez a Moser milyen anyagból van, titán?
Nem nagyon tudom elképzelni azt a diós nyeregcsövet. A diót honnan feszíted meg?
Képet linkelj, ha tudsz!
#1671
Posted 2006. April 27. - 09:44
nem ezért lehet
biztos yo a méret.
amugy vizdák Janinak is van egyilyen váza(ex barátnõyének aszem) de az övében is csuszkál a nyeregcsõ.
És az mit jelent, hogy csúszik? Milyen gyorsan? Egy túra után 2cm-el lejjebb van? Vagy menet közben is észrevehetõ a csúszás?
Kisebb lesz a kelleténél az a csõ!
tocsa
#1672
Posted 2006. April 26. - 20:53
biztos yo a méret.
amugy vizdák Janinak is van egyilyen váza(ex barátnõyének aszem) de az övében is csuszkál a nyeregcsõ.
#1673
Posted 2006. April 26. - 20:21
Nekem Az A Kérdésem Hogy Akinek Titán Váza Van Annak Mindenkinek Becsúszika Nyeregcsõ? Vagy Cxsakanz Enyémen Rossz Amkonstrukció?
Ez arra utal, hogy kisebb a nyeregcsöved átmérõje a kelleténél. Szerintem. Tized milliméterre stimmelnie kell. Nehogy elkúrd a vázat. Próbáld meg egy tized milliméterrel nagyobb nycsõvel. Használt vázaknál sokszor van, hogy a nyeregvázcsõ tetején az átmérõt több pozícióban megmérve (elforgatod a tolómérõt) más értékek vannak. A váz hossztengelyével párhuzamosan többet mutathat (megnyújtotta kicsit az elõzõ nyeregcsõ). De fordítva is lehet: ha keresztbe méred, kisebbet mérhetsz, és akkor kisebb nycsõvel próbálkozol.
Bocs hogy ezt írom, mert te nagyon öreg motoros vagy, és asszem ilyeneket már tudsz. Én meg még csak rookie vagyok.
A Dean 19"-os titán vázban egy 400mm hosszú 6061-es alu nyeregcsõ volt, 27.2mm-es, amilyen a vázhoz való. Bilincses volt a szorító mechanizmus (mármint ami a nyeregvázcsõbe szorítja a nyeregcsövet). Nem csúszott.
Ami igazán érdekes, az a mostani leendõ Moser vázam, amin nincsen sliccelés a nyeregvázcsõ tetejénél (!!!), ezért így nem alkalmazható bilincses szorítás!!! Csak diós stucni elvével mûködõ diós rendszerû nyeregcsõ használható. Ilyen Duraész nyeregcsövet mutattak is nekem. Több Moser váz is ilyen amúgy, hogy nincs sliccelés. Most az a terv, hogy csinálunk a vázra sliccelést. Kíváncsi vagyok mi lesz belõle.
tocsa
#1674
Posted 2006. April 26. - 19:05
#1675
Posted 2006. April 26. - 16:46
Azt azért vallom, hogy ezek a vázak már nagyon könnyítettek és eleve teleszkóppal történõ használatra tervezik õket.
#1676
Posted 2006. April 26. - 09:58
#1677
Posted 2006. April 25. - 19:52
Ha nem verted oda, akkor sztem nem kellett volna ettõl elrepednie, vagy tévednék? A titán rugalmas anyag, kéne bírnia a gyûrõdést.
Tudja valaki milyen a titán szakítószilárdsága a cro-mohoz képest?
Tényleg nagyon atom érzés, kisimítja az utat (az eddigihez képest mindenképpen), pedig merevvel nyomom...
Kíváncsi lennék, hogy terepezés nélkül is repedt volna? Elég rosszul hangzik, hogy nem a heggesztésnél adta meg magát! Milyen lehet az anyag a repedés körüli területeken? Erõsebb?
Amúgy milyen méretû ez az IBS váz?
Szakítõszilárdságot nemtom, ellenben amiket itt a nyeregcsõrõl mondtok, egyre jobban várom az új bringám!
tocsa
#1678
Posted 2006. April 25. - 18:30
Csak terep volt, xc-túrázás. Mondom, évekig merevvillával mentem, valószínûleg ez tett be neki. Nem a hegesztésnél, hanem lejjebb, kb. 8-10cm-re repedt el. Aki meg meri hegesztetni, odaadom 1 minimálisan jelképes összegért+merevvillát+stucnit is adok. Tutti városi gépet lehetne belõle faragni.
Ha nem verted oda, akkor sztem nem kellett volna ettõl elrepednie, vagy tévednék? A titán rugalmas anyag, kéne bírnia a gyûrõdést.
Tudja valaki milyen a titán szakítószilárdsága a cro-mohoz képest?
Ja, titán ûléscsövem volt. Na, az ám a nagy királyság !! Tök rugalmasan hajladozott, érezhetõen kényelmes volt. Sajna, el kellett adni.
Tényleg nagyon atom érzés, kisimítja az utat (az eddigihez képest mindenképpen), pedig merevvel nyomom...
#1679
Posted 2006. April 25. - 15:57
#1680
Posted 2006. April 25. - 14:57
RAUH-Welt
B E G R I F F