a morati milyet használ?
Mivel eredetileg repülõgépalkatrészeket gyártottak... eeroszpészgréd szerintem:D
a morati milyet használ?
Ha lecsavarod a racsni felöli tengelykupakot, akkor a tengelyt ki lehet ütögetni. Mint az American Classic, az enyémen nincs inbusznyílás. Díjtalanul cserélik?Az utóbbiakat egyelõre nem sikerült megnyitni (illetve nem merjük a tengelyben lévõ - egykoron széria - 5-ös inbusz kulcsnyílás híjján...ötlet rá esetleg???), de azok is besz@rnak évente, így legalább van munkájuk Németországban.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Titán szabadonfutód van otthon vagy egy repedt alu? Ha az elõbbi igaz akkor a gyár cserélte vagy a forgalmazó?A Tune-nak van titán dobja (?), mert a repedt alut manapság arra cserélik. Itthon is van belõle. Egy biztosan.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Néhány egzotikus gyártó használ csõbõl készült titán távtartókat az agyperemek közé: Tune, Nuke Proof, Hope, Bullseye, Hershey, TNTTitánból tudtommal nem gyártanak agyat (agytestet), a könnyítést karbonnal oldják meg, de ezt is csak részlegesen érdemes alkalmazni, az FRM-nek is van ilyen.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Az FRM-nek minden szabadonfutója alumínium (light-alloy), ugyanúgy a Tune-nek is. Az alu szabadonfutók könyebbek mint a titán változatok és sajnos gyengébbek is. A Tune biztos nem titán, mert komoly költség lenne színes bevonatot húzni és le is írják, hogy aluból van. A könnyítés a karbon tengely, a kerámia csapágyak és a megfúrkált szabadonfutó miatt van.FRM FL-M Team, és ennek a disc-es változatán a maga 210grammjával valószínû hogy titán a szabadonfutó. A Tune Mag 150/160/190 meg tuti biztos, mert hogy a francba tudnának 150g-os hátsó agyat gyártmányolni csupa aluból.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A Tune-t és az FRM-met már néztem, de sajna nekik nincs ilyen agyuk. Biztosan drágább, mintha aluból vagy acélból lenne, de más mégis gyártja.Sztem még a Tune, és az FRM csinál ilyet, más nem nagyon, + amiket Te felsoroltál. Titánnal veszõdni, túl nagy macera egy szabadonfutónál. És eszméletlen drága is.
Ráadásul,ha egyszer rosszul választod meg a méreteket akkor buktad, mert agyonintegrált az egész. Ezekhez az árakhoz képest egy Morati aprópénz... Kár, hogy lehúzatták a redõnyt.Hello mindenkinek! http://www.paduanoracing.com/home.html
Azt hiszem ez ide illik...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A kérdésem továbbra is megválaszolatlan...Milyen MTB agyakat gyártanak most is titán szabadonfutó testtel a White-on, a Hope-on, a Hadley-n, és az XTR-en kívül? Talán volt a Nuke Proofnak is, de már régen. Van valami tipp?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Sztem én képes volnék úgy kovácsoni, hogy felismerhetetlenné válna az anyag:)csak a sima no kepes ugy kovacsolni, hogy uregesse valik az anyag.
NE ÍGY! NE ÍGY!
Nem a CiNCogás a varázsszó nekem. Általánosabban és pontosabban fogalmazva talán forgácsoltat kellett volna írnom - ami nekem (de nektek nem, maj mingyá lecse.tek, de nem baj, ezért írtam, hogy okuljak) teszõlegesen kialakítható formát jelent. Vagyis anyag ott és annyi ahol és amennyi kell, máshol semmi. Ergo könnyû, erõs.miert akarnal titan CNC stucnit?
olyan nagyon nagy szo szamotokra a cnc?!