Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1721
Írta 2006. április 17. - 20:29
#1722
Írta 2006. április 17. - 20:17
#1723
Írta 2006. április 17. - 20:04
#1724
Írta 2006. április 17. - 15:23
A kérdésem továbbra is megválaszolatlan...Milyen MTB agyakat gyártanak most is titán szabadonfutó testtel a White-on, a Hope-on, a Hadley-n, és az XTR-en kívül? Talán volt a Nuke Proofnak is, de már régen. Van valami tipp?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1725
Írta 2006. április 16. - 23:57
Sztem én képes volnék úgy kovácsoni, hogy felismerhetetlenné válna az anyag:)csak a sima no kepes ugy kovacsolni, hogy uregesse valik az anyag.
Köszi a választ. Jó éjt.
#1726
Írta 2006. április 16. - 23:46
es kesz.
kovacsolni eleg nehez egy stucnit.
jo varrat nem gyengebb.
csak a sima no kepes ugy kovacsolni, hogy uregesse valik az anyag.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1727
Írta 2006. április 16. - 23:22
Nem a CiNCogás a varázsszó nekem. Általánosabban és pontosabban fogalmazva talán forgácsoltat kellett volna írnom - ami nekem (de nektek nem, maj mingyá lecse.tek, de nem baj, ezért írtam, hogy okuljak) teszõlegesen kialakítható formát jelent. Vagyis anyag ott és annyi ahol és amennyi kell, máshol semmi. Ergo könnyû, erõs.miert akarnal titan CNC stucnit?
olyan nagyon nagy szo szamotokra a cnc?!
Titán stucni számomra az ideális stucni egy közelítése. Egy jó alu stucni súlyában várnék tartósságot, garantált törés mentességet. De lehet ez csak vágyálom. Meg mostanság úgyse bírnám megvenni.
Forgácsolás gyengíti az anyagot... és hegesztés a varratnál nem gyöngébb? Elméletben? És nem ideális esetben gyakorlatban?
Kovácsolás ipari méretekben hogy történik, elképzelni sem tudom. És annak csak elõnyei vannak?
#1728
Írta 2006. április 16. - 22:28
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1729
Írta 2006. április 16. - 21:58
de mar sokszor cnc az is.
te forgacsolnal crmo tombbol vmit?
pl stucnit?
ha egyszer egy vekonyfalu cso is eleg?
lehet ot is kovacsolni de bringanal ritkan lenne ra szukseg. szvsz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1730
Írta 2006. április 16. - 21:48
#1731
Írta 2006. április 16. - 21:41
Igen a kormányok húzása, meg a vázcsövek hajlítása OK, de kovácsolásról még nem hallottam. Talán a CNC és a hengerlés lefedi a kívánalmakat.huzott csovek, hengerelt lemezek, mind a keplekeny alakitas csoportba tartozik.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1732
Írta 2006. április 16. - 21:28
hengerelt lemezek
mind a keplekeny alakitas csoportba tartozik.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1733
Írta 2006. április 16. - 21:20
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1734
Írta 2006. április 16. - 21:18
off..fujj de utáltam rozsdamentessel dolgozni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1735
Írta 2006. április 16. - 21:11
A titánt lehet egyébként forgácsolni simán, csak szar vele dolgozni. Kicsit hasonló a probléma vele, mint a rozsdamentes acéllal....
#1736
Írta 2006. április 16. - 21:03
olyan nagyon nagy szo szamotokra a cnc?!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1737
Írta 2006. április 16. - 20:40
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1738
Írta 2006. április 16. - 18:43
1996 -óta
ilyen dolgokat csinál:
arbon-titán monti
Specifications
• 26'' MTB Frame
• 3AL-2.5V seamless titanium tubes
• D/B or P.G. titanium tubes
• S/S:carbon fiber tubes bonded
• H/T:General or Integrated type
• Finish options:
• 1).Scotch-brite with pu clear coating
• 2).Liquid paint with pu clear coating
• Custom sizing
országuti
Specifications
• 700C Racing Frame
• 3AL-2.5V seamless titanium tubes with laser-cut lugs
• T/T,D/T,S/S & C/S:carbon fiber tubes bonded
• H/T:General or Integrated type
• Finish options:
• 1).Scotch-brite with PU clear coating
• 2).Liquid paint with PU clear coating
• Custom sizing
Kiváncsi lennék hog ytajvanon eg ybicikli boltba menyibe kerülnének ezek...hm... nem sûrûn yárok arra.
#1739
Írta 2006. április 16. - 18:27
Ma viszont még a kínai termék (nem a tipikus kínai piaci árukra gondolok) árához képest korrek minõségû munkát, de gyakran botrányos minõségû alapanyagot jelent. Ha viszont éppen nem követik az olcsó munkához olcsó alapanyag elvet belefuthatsz jó dolgokba.
Kérdés persze, ki mennyit hajlandó kockáztatni egy bicónál...
Anyagtudományosok: miért van olyan kevés cnc-zett titán alkatrész? Baromi drága lenne? Van a titánnál keményebb anyag amivel forgácsolni lehetne, úgy tudom. Meg van már csavar, tengely, morati hátsó papucsa is (szépségdíjas) titán, stb. Egyébként is úgy tudom a titánnál a fõ technológiai probléma a hegesztéssel van. Szal láttatok már cnc-zett titán stucnit? Vennék egyet. Majd...
#1740
Írta 2006. április 16. - 15:15
Az biztos, hogy nem mind arany ami titán, hogy kicsavarjam a mondást. Az új kínai vázak is 180e körül vannak, azért pedig bármilyen aluváz, vagy jó esetben már karbon is kapható. Persze ez utóbbiak is valószínûleg kínaiak.A titán jó cucc, csak hát ahhoz is kell érteni a gyártónak, hogy használja fel. Mint a karbonból is van szar, titánból is lehet gyenge vázat készíteni. Szóval szerintem jobban megéri egy ismert gyártó aluváza, mint valami ismeretlen titán bizbasz.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]