Ez nem az apróhirdetõ!Lesz egy ilyen eladó - csak szóltam...

Ez nem az apróhirdetõ!Lesz egy ilyen eladó - csak szóltam...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...
aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)
az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.
Majd itten leledzik négány kép:akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
NE ÍGY! NE ÍGY!
Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni
Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...
Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatniNekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Cruxos mindent elmondott, amirõl én is tudok (én jellemzõen inkább oúti példákat tudtam). Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt...Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.
Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.Esetleg neked is volt ilyen? Melyik helyen törtek el?
Érdekel! Hogy törhet el egy ilyen? Tudtommal a Morati rettenetesen odafigyelt az anyag minõségére (lásd Sigma6), ezért az anyaghiba szinte teljesen kizárható. Akkor viszont alul volt méretezve? Amúgy egy ilyen hajtókar rugalmasabb mint egy Alu vagy karbon, ugye? Mondjuk ez SingleSpeed vagy GearHub rendszereknél nem olyan lényeges, nem darálhat a lánc az elsõ váltóba. Kényelmesebb lesz a bringa.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Na, az az egy Morati cucc, amiért ne fájjon a szívetek (persze: az enyém megszakad).
Mint mûtárgy tökéletes, használatban viszont - saját elmondásuk és tapasztalataik alapján - hogyismondjam: érdekes.
(Iszonyat gazdaságtalan volt gyártaniuk - a leggazdaságtalanabb volt a termékpalettán - és jópár darab elég szar helyen törött el ciklikus terhelés alatt.