Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1661
Posted 2006. May 09. - 16:11
nemtom mennyivel durvabb az ara (ha durvabb)
de majd utanakerdezek.
igazabol egy ~4D-s robot kezebe raksz egy hegeszto pisztolyt az megcsinalja
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1662
Posted 2006. May 09. - 15:56
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1663
Posted 2006. May 09. - 15:42
#1664
Posted 2006. May 09. - 15:22
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1665
Posted 2006. May 09. - 14:19
Bõvebben? Ki és hol tartja ezeket?én még tudok egy párat volt egy-két okostojás, aki felvásárolta õket.
Mely gyártók tesznek alu béléscsövet a nyeregvázcsõbe a Moratin kívül?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1666
Posted 2006. May 09. - 13:02
#1667
Posted 2006. May 09. - 09:44
A svédek csak így hegesztenek:
http://www.magmaa.co...ges/mtb-bbl.jpg
Szépnek ez is 10-es, de mégis az elõzõ közelében sincs.
tocsa
#1668
vendég_unit_*
Posted 2006. May 09. - 07:39
#1669
Posted 2006. May 08. - 23:02
Gondolom nem a svédek vacakoltak vele, az Easton is csak a csövet gyártja. Szerintem még nem kínában, ahhoz túl drága. Remélem.de nem tudjuk, hogy ki hegesztette, igaz?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1670
Posted 2006. May 08. - 22:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1671
Posted 2006. May 08. - 22:47
Moots...Reynolds na, milyen lenne? :matrix:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1672
Posted 2006. May 08. - 22:21
de gyonyoru
Reynolds na, milyen lenne? :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1673
Posted 2006. May 08. - 14:55
Ááá, ilyen nincs is:p
#1674
Posted 2006. May 08. - 14:26
Láttatok már ennél szebb hegesztést?!
Ha ezt ember csinálta le a kalappal!
#1675
Posted 2006. May 08. - 13:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1676
Posted 2006. April 28. - 23:12
hasitast csakis igy szabad kivitelezni
lyuk majd behasitja odaig az ember vmivel
(az man mindegy, csak ne csinalj nagy kart vele)
Köszi! Tolmácsolom a tanácsot a szakinak, bár remélhetõleg minden valószinûség szerint ezt õ is tudja.
tocsa
#1677
Posted 2006. April 27. - 16:03
lyuk majd behasitja odaig az ember vmivel
(az man mindegy, csak ne csinalj nagy kart vele)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1678
Posted 2006. April 27. - 15:12
A sliccel vigyázni!! Ha nemyó a kivitelezés, tovább repedhet!
Egy szaki mondta, hogy úgy érdemes csinálni, hogy fúr az ember egy lukat a nyeregvázcsõbe, és utána addig vágja be a fûrésszel vagy inkább flexszel.
Ez a Moser milyen anyagból van, titán?
Nem nagyon tudom elképzelni azt a diós nyeregcsövet. A diót honnan feszíted meg?
Képet linkelj, ha tudsz!
#1679
Posted 2006. April 27. - 09:44
nem ezért lehet
biztos yo a méret.
amugy vizdák Janinak is van egyilyen váza(ex barátnõyének aszem) de az övében is csuszkál a nyeregcsõ.
És az mit jelent, hogy csúszik? Milyen gyorsan? Egy túra után 2cm-el lejjebb van? Vagy menet közben is észrevehetõ a csúszás?
Kisebb lesz a kelleténél az a csõ!
tocsa
#1680
Posted 2006. April 26. - 20:53
biztos yo a méret.
amugy vizdák Janinak is van egyilyen váza(ex barátnõyének aszem) de az övében is csuszkál a nyeregcsõ.