@Vejnecske: azok a microshiftek nagyon zsiványok, Eltűnődtem, melyik bicajon tudnék ilyet használni úgy, hogy "védhető" beszerzés lenne itthon.
Mit értesz az alatt, hogy "védhető" ? Ellopás ellen gondolod ?
@Vejnecske: azok a microshiftek nagyon zsiványok, Eltűnődtem, melyik bicajon tudnék ilyet használni úgy, hogy "védhető" beszerzés lenne itthon.
Mit értesz az alatt, hogy "védhető" ? Ellopás ellen gondolod ?
kb mikor te vagy én. vagy korábban. egyébként a hosszú nyeregcső és hosszú stucni a viszonylag kis vázon is '90-es évek, nem?
Látod, ez annyira a "rendes, sportos" beállítás a szememben, hogy fel sem tűnt. (Pedig fejlődtem: utolsó két montimba elég már a 350-es nyeregszár, )
@Vejnecske: azok a microshiftek nagyon zsiványok, Eltűnődtem, melyik bicajon tudnék ilyet használni úgy, hogy "védhető" beszerzés lenne itthon.
Hjajj, én szívesen használnék hüvelykváltót, ha lenne hozzá masinám. Szépség, egyszerűség és praktikum.
A flite is egy titkolt "vágy", de hát. : ) Igényesnek tunik, bár a küllők lehetnének sárgák, ami kiemelné őket .)
Már kevesen tudják, mi a jó. 1-2 haverom és én is még mindig ilyen felső váltókarokkal nyomjuk az ipart. :-))) Suntour-t és Deore DX/XT -ket használunk.
http://www.ebay.com/...n-/161209196150 A 7 sebességes fölirat ne tévesszen meg senkit, tökéletesen viszi a 8/9 sebességet is.
Milyen váltókar az ott, basszus? Bár a Flite-ból lehet sejteni, hogy nem tegnap kezdett bringázni az arc.
kb mikor te vagy én. vagy korábban. egyébként a hosszú nyeregcső és hosszú stucni a viszonylag kis vázon is '90-es évek, nem?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Milyen váltókar az ott, basszus? Bár a Flite-ból lehet sejteni, hogy nem tegnap kezdett bringázni az arc.
Hjajj, én szívesen használnék hüvelykváltót, ha lenne hozzá masinám. Szépség, egyszerűség és praktikum.
A flite is egy titkolt "vágy", de hát. : ) Igényesnek tunik, bár a küllők lehetnének sárgák, ami kiemelné őket .)
Vejnecske módosította - 2014. január 31. - 09:14
Milyen váltókar az ott, basszus? Bár a Flite-ból lehet sejteni, hogy nem tegnap kezdett bringázni az arc.
döntő többségük, átmatricázott deda váz volt. tán még a geót sem a favágók tervezték.
Nem is a geometriára gondoltam, hanem a matricára
Monti vonalon meg ott voltak (már sajnos felhagytak ezzel) a szép színes vázaik.
http://www.pinkbike.com/photo/9435668/
vagy épp
http://4.bp.blogspot.../s1600/kona.JPG
bár ez a piros csak azért tetszik, mert megy a bikinihez
kalaius módosította - 2014. január 27. - 15:33
Tuningolta a srác, így fest most:
8,87 kg.
Auh, erről nem tudtam. 40-et nem gondoltam volna érte, de 25-30-at kb. A képeken sajnos nem sok látszik (ezért is jó, ha valakinek van galéria külön a gépről nagy felbontású képekkel.).
Ezt a kapu vázat már megnéztem vagy másfél éve(akkor is hirdették) de nem volt a helyzet magaslatán
A Kona, legalábbis, ha outi bringáról van szó, nem igazán tud hibázni design vonalon. Minden virsligumisuk egyszerű volt és nagyszerű annak ellenére, h tökre nem foglalkoznak a népszerű trendekkel.
döntő többségük, átmatricázott deda váz volt. tán még a geót sem a favágók tervezték.
Kona Roadies:
http://apro.bikemag....u-l209310.html#
ráadásul a méretem is, és én hülye egy hete vittem porfesteni a vázam.
erősen túlárazott cucc. kb /2 lehetne az alkualap.
Bikertigger módosította - 2014. január 26. - 10:47
Valaki vörös pókhálóval húzta be a nyerget? A villa jön be legjobban, meg a fejcső-csomópontnál a formák, ahogy egymásba folynak.
Kona Roadies:
http://apro.bikemag....u-l209310.html#
ráadásul a méretem is, és én hülye egy hete vittem porfesteni a vázam. Ami különösen érdekessé teszi számomra a Konákat, az a Moha-Alga-Moszat színekkel való variálás (zöld és barna árnyalatai, olív, néha tényleg kissé minimalista militarista kamuflázs beütéssel (tkp. kap a gép egy színt, ami "rejt", de tarkabarka mintát már nem)
mindig akad amúgy CP jeligével egy-egy szép példány.
Vejnecske módosította - 2014. január 26. - 08:36