döntő többségük, átmatricázott deda váz volt. tán még a geót sem a favágók tervezték.
Nem is a geometriára gondoltam, hanem a matricára
Monti vonalon meg ott voltak (már sajnos felhagytak ezzel) a szép színes vázaik.
http://www.pinkbike.com/photo/9435668/
vagy épp
http://4.bp.blogspot.../s1600/kona.JPG
bár ez a piros csak azért tetszik, mert megy a bikinihez
kalaius módosította - 2014. január 27. - 15:33
Tuningolta a srác, így fest most:
8,87 kg.
Auh, erről nem tudtam. 40-et nem gondoltam volna érte, de 25-30-at kb. A képeken sajnos nem sok látszik (ezért is jó, ha valakinek van galéria külön a gépről nagy felbontású képekkel.).
Ezt a kapu vázat már megnéztem vagy másfél éve(akkor is hirdették) de nem volt a helyzet magaslatán
A Kona, legalábbis, ha outi bringáról van szó, nem igazán tud hibázni design vonalon. Minden virsligumisuk egyszerű volt és nagyszerű annak ellenére, h tökre nem foglalkoznak a népszerű trendekkel.
döntő többségük, átmatricázott deda váz volt. tán még a geót sem a favágók tervezték.
Kona Roadies:
http://apro.bikemag....u-l209310.html#
ráadásul a méretem is, és én hülye egy hete vittem porfesteni a vázam.
erősen túlárazott cucc. kb /2 lehetne az alkualap.
Bikertigger módosította - 2014. január 26. - 10:47
Valaki vörös pókhálóval húzta be a nyerget? A villa jön be legjobban, meg a fejcső-csomópontnál a formák, ahogy egymásba folynak.
Kona Roadies:
http://apro.bikemag....u-l209310.html#
ráadásul a méretem is, és én hülye egy hete vittem porfesteni a vázam. Ami különösen érdekessé teszi számomra a Konákat, az a Moha-Alga-Moszat színekkel való variálás (zöld és barna árnyalatai, olív, néha tényleg kissé minimalista militarista kamuflázs beütéssel (tkp. kap a gép egy színt, ami "rejt", de tarkabarka mintát már nem)
mindig akad amúgy CP jeligével egy-egy szép példány.
Vejnecske módosította - 2014. január 26. - 08:36
A Kona, legalábbis, ha outi bringáról van szó, nem igazán tud hibázni design vonalon. Minden virsligumisuk egyszerű volt és nagyszerű annak ellenére, h tökre nem foglalkoznak a népszerű trendekkel.
Az már csak hab a tortán, hogy milyen okos városi/commuter bringáik vannak.
Én meg csak várok, mikor lesz ilyen szíjhajtással és Pinionnal tömegtermelésben
Kona Esatto (cuccot mást aggatnék rá)
Kona Esatto (cuccot mást aggatnék rá)
Orbea Terra Di2
Solucraft Option 3 - még mindig az egyik kedvencem, az "elavult" kerékméret ellenére is.
...és a sztori, hogy miért is option 3.
http://www.adventure...craft-bicycles/
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Hm, a videokat meg se néztem...
Trailkillernél nem értem, hogy mire jó a kétállású papucs. Vagy akkor már miért nem fokozatmentesen állítható a láncvillahossz... You know what I mean.
Amúgy szerintem ezek egyedi megrendelésre készülnek, úgyhogy ha komolyra fordulna a dolog, kérhetnéd külső kábelezéssel is.
Exile módosította - 2014. január 01. - 11:43
A magazin egyik cikkének hozzászólásai között jött elő ez a link:
http://www.singlebe.com/
Szerintem érdemes megnéznie annak is, aki nem látta ott.
köszi, ezt tényleg érdemes volt megnézni! a trail killer 650b különösen tetszik, egyedül az ostoba belső vezetékezés nem tetszik, ami egy acél váznál szerintem extra hülyeség. jók a videóik is.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"