https://www.youtube....h?v=82lmohjsxSQ cseh mesterünk most egy Serotta titán mtb-t vett kezelésbe.
Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#61
Írta 2023. december 03. - 08:26
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#63
Írta 2023. november 20. - 15:42
...és az sem baj, ha nem valami alap hi-ten csőszett. De a fenti (lenti?) ragasztott karbon csoda, na az csoda lenne!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#64
Írta 2023. november 20. - 14:38
oké, csak egy hybrid, de mégicsak wow! egyébként - titokban - évek óta nézegetek ilyeneket, de eddig nem sikerült normálisat találnom. :/ egy volt, ami tetszett, de sokáig tököltem...
Az ilyesmi kerékpárból létezik olyan, hogy "normális"?
karakoram módosította - 2023. november 20. - 14:38
#65
Írta 2023. november 19. - 20:25
oké, csak egy hybrid, de mégicsak wow! egyébként - titokban - évek óta nézegetek ilyeneket, de eddig nem sikerült normálisat találnom. :/ egy volt, ami tetszett, de sokáig tököltem...
https://www.bikeforu...e-all-luck.html
- karakoram kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#66
Írta 2023. november 03. - 00:33
7 milliárd ember - 7 milliárd vélemény.
Én már pl. az acél vázat sem értem. Az meg hogy bárhol szerelhető lenne, az csak egy álom. Afrika mélyén v ázsia külsőn ki a f@sz fog neked tized milliméter vékony acélt hegeszteni? Haverom tanult hegesztést, ő mondta hogy az nem úgy van, hogy csak bekapcsolod a gépet és odatartod a fémhez azt annyi. Még vastag acélt is nehéz, tudni kell az acél minőségét,..sok dolgot. Nagyon könnyű elkúrni. Ez nem építőipar. Itthon is csak néhányan foglalkoznak ilyennel.
Haverék voltak Indiában, Himalája alsón tekertek, persze a 3. nap levegős lett a tárcsafék. Nem volt minden 3. faluban légtelenítő szett....de még a 103-ikban sem.
Én meg örömmel dobtam le a RapidFire-t a Thumb Shifter kedvéért. Kinek a pap, kinek a papné, kinek a paplan.
Karbon kerekem soha nem volt (szerintem soha nem is adok annyit érte), így azt sajnos nem tudom fikázni de gondolom jó dolog lehet.
Furcsa a fickó gépe de neki így tetszik. Miénk is furcsa sokaknak. De hát szabadság van.
- Kisherceg kedveli ezt
#67
Írta 2023. november 02. - 18:07
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom .
eddig se voltál szimpatikus, ne aggódj! vicceltem! tök jó kérdések! ...és a helyzet az, hogy én sem értem. hacsak nem az a lehet a magyarázat, hogy ez tetszik a srácnak. logikusnak mondjuk tényleg vannak benne jóindulattal sem nevezhető választások és tényleg nem egy kerek egész koncepció, de mit lehet tenni. karbont én elvből sem vennék (semmi helye egy hobbibicajon), ez pipa. a váltókarral kapcsolatban magam is rapidfire hívő vagyok, ábrándozok néha másról, de nem cserélnék. (van thumb shifter tapasztalat, van is itthon bicaj vele, szóval poziból írom ezt.) nálam annyival van súlyosbítva, hogy az ergonómia csúcsának tartott "brifter"-t sem tudtam megszokni, ment a kukába apróba, koskormánnyal együtt. a kormányvég váltókart el tudom képzelni, hogy nem rossz, ha valaki ezt szereti, plusz azért ezeken a túra bicajokon az egész kormány magasabban van, talán_nem_olyan_rossz, persze azért meglehetősen sajtreszelőnek tűnik... Paul Klampers... give me my BB7s anyday and the spared cash!
- karakoram kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#68
Írta 2023. november 02. - 16:05
Engem érdekelnek a kérdéseid!
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom .
- marton, Kisherceg és Rabbit kedveli ezt
#69
Írta 2023. november 02. - 14:31
Jó, aki első váltót használ, az meg is érdemli! (just joking )
Ja, ha meg jobbra dől a felmálházott bicikli, akkor már a váltó vagy a váltófül is törik, úgyis mindegy lesz.
Gondolom letérdelni sem lehetetlen, mármint a váltókart.
Mondjuk jellemző az emberre, hogy nem azért szomorkodott, hogy letört, hanem hogy véletlen otthon felejtette a tartalék váltókart.
#71
Írta 2023. november 02. - 10:57
Oda meg vissza vagyok a TRP-s fékkar plusz kormányvégdugós váltókarért, elméletben.
Gyakorlatban utálnék nem fékváltókart használni, illetve a minap néztem egy műszakilag is képben lévő hardcore túrázós figurát aki hasonló setuppal ment, az egyhetes túra első napján felborult a letámasztott szerelvény, és persze letörte a bal váltókart. Így méretre vágott fadarabokkal peckelte ki az átdobóját a sík szakaszokhoz.
- karakoram és Kisherceg kedveli ezt
#73
Írta 2023. november 02. - 08:54
Rengeteg kérdésem lenne, hogy mit-miért de szerencsére ez a bringa nem az én álom gravelem, másnak meg ez kellett .
#74
Írta 2023. október 31. - 12:36
- Kisherceg kedveli ezt
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#76
Írta 2023. szeptember 29. - 14:42
Ez Sala karbon gépének acél kiadása?
Pont ilyen nyereggel járok a mai napig. (WTB-SST - kb 18 éve nem gyártják már, amit tudtam, felvásároltam belőle)
jaj, ez valahogy kimaradt. igen, asszem ez így van.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#77
Írta 2023. szeptember 14. - 22:57
Ez Sala karbon gépének acél kiadása?
Pont ilyen nyereggel járok a mai napig. (WTB-SST - kb 18 éve nem gyártják már, amit tudtam, felvásároltam belőle)
- Kisherceg kedveli ezt
#79
Írta 2023. szeptember 13. - 09:10
- Sandman kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#80
Írta 2023. szeptember 12. - 12:49
Az ok hogy a külső fehér (az első 100 méteren) de ki az a b..i aki 2023ban még belsővel rakat össze egy olyan drága montit, ami nálunk egy vidéki ház ára??
Nem fogom fel.
- koga kedveli ezt