oké, csak egy hybrid, de mégicsak wow! egyébként - titokban - évek óta nézegetek ilyeneket, de eddig nem sikerült normálisat találnom. :/ egy volt, ami tetszett, de sokáig tököltem...
https://www.bikeforu...e-all-luck.html
oké, csak egy hybrid, de mégicsak wow! egyébként - titokban - évek óta nézegetek ilyeneket, de eddig nem sikerült normálisat találnom. :/ egy volt, ami tetszett, de sokáig tököltem...
https://www.bikeforu...e-all-luck.html
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
7 milliárd ember - 7 milliárd vélemény.
Én már pl. az acél vázat sem értem. Az meg hogy bárhol szerelhető lenne, az csak egy álom. Afrika mélyén v ázsia külsőn ki a f@sz fog neked tized milliméter vékony acélt hegeszteni? Haverom tanult hegesztést, ő mondta hogy az nem úgy van, hogy csak bekapcsolod a gépet és odatartod a fémhez azt annyi. Még vastag acélt is nehéz, tudni kell az acél minőségét,..sok dolgot. Nagyon könnyű elkúrni. Ez nem építőipar. Itthon is csak néhányan foglalkoznak ilyennel.
Haverék voltak Indiában, Himalája alsón tekertek, persze a 3. nap levegős lett a tárcsafék. Nem volt minden 3. faluban légtelenítő szett....de még a 103-ikban sem.
Én meg örömmel dobtam le a RapidFire-t a Thumb Shifter kedvéért. Kinek a pap, kinek a papné, kinek a paplan.
Karbon kerekem soha nem volt (szerintem soha nem is adok annyit érte), így azt sajnos nem tudom fikázni de gondolom jó dolog lehet.
Furcsa a fickó gépe de neki így tetszik. Miénk is furcsa sokaknak. De hát szabadság van.
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom .
eddig se voltál szimpatikus, ne aggódj! vicceltem! tök jó kérdések! ...és a helyzet az, hogy én sem értem. hacsak nem az a lehet a magyarázat, hogy ez tetszik a srácnak. logikusnak mondjuk tényleg vannak benne jóindulattal sem nevezhető választások és tényleg nem egy kerek egész koncepció, de mit lehet tenni. karbont én elvből sem vennék (semmi helye egy hobbibicajon), ez pipa. a váltókarral kapcsolatban magam is rapidfire hívő vagyok, ábrándozok néha másról, de nem cserélnék. (van thumb shifter tapasztalat, van is itthon bicaj vele, szóval poziból írom ezt.) nálam annyival van súlyosbítva, hogy az ergonómia csúcsának tartott "brifter"-t sem tudtam megszokni, ment a kukába apróba, koskormánnyal együtt. a kormányvég váltókart el tudom képzelni, hogy nem rossz, ha valaki ezt szereti, plusz azért ezeken a túra bicajokon az egész kormány magasabban van, talán_nem_olyan_rossz, persze azért meglehetősen sajtreszelőnek tűnik... Paul Klampers... give me my BB7s anyday and the spared cash!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Engem érdekelnek a kérdéseid!
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom .
Jó, aki első váltót használ, az meg is érdemli! (just joking )
Ja, ha meg jobbra dől a felmálházott bicikli, akkor már a váltó vagy a váltófül is törik, úgyis mindegy lesz.
Gondolom letérdelni sem lehetetlen, mármint a váltókart.
Mondjuk jellemző az emberre, hogy nem azért szomorkodott, hogy letört, hanem hogy véletlen otthon felejtette a tartalék váltókart.
Oda meg vissza vagyok a TRP-s fékkar plusz kormányvégdugós váltókarért, elméletben.
Gyakorlatban utálnék nem fékváltókart használni, illetve a minap néztem egy műszakilag is képben lévő hardcore túrázós figurát aki hasonló setuppal ment, az egyhetes túra első napján felborult a letámasztott szerelvény, és persze letörte a bal váltókart. Így méretre vágott fadarabokkal peckelte ki az átdobóját a sík szakaszokhoz.
Rengeteg kérdésem lenne, hogy mit-miért de szerencsére ez a bringa nem az én álom gravelem, másnak meg ez kellett .
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Ez Sala karbon gépének acél kiadása?
Pont ilyen nyereggel járok a mai napig. (WTB-SST - kb 18 éve nem gyártják már, amit tudtam, felvásároltam belőle)
jaj, ez valahogy kimaradt. igen, asszem ez így van.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ez Sala karbon gépének acél kiadása?
Pont ilyen nyereggel járok a mai napig. (WTB-SST - kb 18 éve nem gyártják már, amit tudtam, felvásároltam belőle)
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az ok hogy a külső fehér (az első 100 méteren) de ki az a b..i aki 2023ban még belsővel rakat össze egy olyan drága montit, ami nálunk egy vidéki ház ára??
Nem fogom fel.
Kövezzetek meg!!!...de az ilyen bringákról mindig azt érzem, hogy ez egy vitrinbringa lesz. Nem érzem róla, hogy ez valaha lesz nyakig saras, mert a tulaj éppen olyan terepre téved és nem érdekli, megy röhögve tovább.
De ne legyen igazam! Csak azok az alkatrészek túl drága kincsek, azok már már ékszer kategóriák. Szépek tényleg és az is lehet hogy 100x jobban bírják mint az én SLX v XT cuccaim.
Ne dobom a követ, mert nekem is ez jutott eszembe.
Máskülönben azok a fehér külsők minek?
Nem hiszem, hogy csak a mintája miatt, nincs más hasonló mintájú fekete külső a piacon?
Egy városi cruiseren még elmegy ez a fehér külső, ideig-óráig.
Aztán ki tudja?!?
De az a hajtókar, gyönyörű!
Kövezzetek meg!!!...de az ilyen bringákról mindig azt érzem, hogy ez egy vitrinbringa lesz. Nem érzem róla, hogy ez valaha lesz nyakig saras, mert a tulaj éppen olyan terepre téved és nem érdekli, megy röhögve tovább.
De ne legyen igazam! Csak azok az alkatrészek túl drága kincsek, azok már már ékszer kategóriák. Szépek tényleg és az is lehet hogy 100x jobban bírják mint az én SLX v XT cuccaim.
marton módosította - 2023. szeptember 11. - 19:49
Mennyi ezüst szín!
https://www.youtube....h?v=RTzUz7JBmdo
Nem az én világom ez a bringa, de jó volt nézni és színek miatt mindenképpen tudom értékelni.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->