Engem érdekelnek a kérdéseid!
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom
.