Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#2042
Írta 2013. június 10. - 22:05

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2043
Írta 2013. június 10. - 16:24

Van 19'es SALE! Soma B-Side 650B Frame (2010) 380 $-ért, bár ez nem tologatható ejtõpapucsos, hanem vízszintes, fix váltókonzollal.
Azt mondják, az ember nem érzi a különbséget a vázak kényelme között, úgyhogy biztos, csak bebeszélem magamnak, de kevésbé rázott az Author Sector pl. a Mali Pythonhoz vagy az Altrix alu monti vázhoz képest.
Ezt azok mondják, akik nem érzik.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2044
Írta 2013. június 10. - 16:16

ja, és elfelejtettem: soma b-side. 500 dollár alatt, 650b, tange prestige, 4,5lbs, ami kicsit több mint 2kg, ha nem tévedek.
Van 19'es SALE! Soma B-Side 650B Frame (2010) 380 $-ért, bár ez nem tologatható ejtõpapucsos, hanem vízszintes, fix váltókonzollal.
Azt mondják, az ember nem érzi a különbséget a vázak kényelme között, úgyhogy biztos, csak bebeszélem magamnak, de kevésbé rázott az Author Sector pl. a Mali Pythonhoz vagy az Altrix alu monti vázhoz képest.
#2045
Írta 2013. június 10. - 12:03

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2048
Írta 2013. június 02. - 23:09

De lehet, hogy csak képzelõdök.

Egyébként jobbnak kell lennie? Nem lehet, hogy van aki ezt szereti?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2049
Írta 2013. június 02. - 21:49

Árban inkább külföldi árakon kéne a kategóriatársaihoz hasonlítani, hogy azokhoz képest túlárazott-e, nem a torzított magyar kisker árakon.
1700 euro a csigazabálóknál, 2200 dezsõ odaát, ezekhez képest az itthoni 5kiló qrvára nem torz kisker ár.
A másik cangám, a handjob columbus nivacrom csõszettet használ, kicsivel van 2 kg felett és érezhetõen "él" a másikhoz vagy a régi, '98-as cruxhoz (fuji light cromoly) képest.
innentõl mennyivel jobb mint a 0,8-1 kilóval könnyebb alu, mert kényelmesnek rohadtul nem azok ezek a vízvezetékcsövek, akkor ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2050
Írta 2013. június 02. - 20:09

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2051
Írta 2013. június 02. - 18:40

Én nem találtam aztán az Explosif vázról (sem a 2010-esrõl, sem a 2013-asról) sem anyagmegjelölést, sem tömegadatot. Szóval valszeg úgy van, ahogy mondod.
Azért a BFe-vel vetettem össze, mert ott azt nevezték ütömvágom bringának, ami a Kona is a besorolás szerint. Nomeg nem akartam mindjárt a drágábbal jönni...
(De ha megfordítjuk ez érvelést, aszerint az Explosif a Soul-al egyenértékû, akkor mégiscsak kéne...) Árban inkább külföldi árakon kéne a kategóriatársaihoz hasonlítani, hogy azokhoz képest túlárazott-e, nem a torzított magyar kisker árakon. Csak azok még nincsenek... A relatív drágaságába az is bejátszhat, hogy a 650b egyelõre nem elterjedt, drágák lehetnek hozzá az alkatrészek. Majd ha az is "leér" a Hervisbe, mint a 29"...
Na ja, a '98-as CrMo ("Nitanium" :-)) Pyxis középcsapágyháza jól láthatóan hajladozik, ha megrángatom a hajtókart. A 4130 Mongoose Maurice erre rá se retyetye, viszont országúti egysebi létére jóval nehezebb, mint a monti váltóstól, ducigumistól...
Ez a Soma bejövõs lenne (bár a képen lévõbe szvsz egy kicsit túl hosszú telót raktak), hol lehetne ilyet szerezni? (Tudom, a gugli a barátom. *) Csak errõl a névrõl mindenkinek más jut az eszébe...
*: Kiadta a Mamagésa egyik lemezének b-oldalát...
#2053
Írta 2013. június 02. - 10:30

Verti:
Azért az az õs-Explosif is meglehetõsen burzsuj cucc volt a maga idejében, amikor itt szénacél Woodlands-ekkel meg Malikkal nyomták a legtöbben. (Nekem Kettlerem volt, aluból, bibibí... Csak az nem MTB volt, hanem egy 26"-os kerekû városi bringa. És ennek következményeivel elõbb-utóbb szembesülnöm kellett... Még megvan amúgy, persze visszaalakítva kopaszgumis-sárvédõsre.)
Kisherceg/Tigger:
Azt mondjátok, hogy a "Kona Chromoly" voltaképpen nem több, mint 4130, vagy még az se? Bevettem volna a marketingdumát? (Van egy Easton Elite csöves Pahoehoe vázam, az alapján nem ezt vártam volna... És ti honnan tudjátok? (Ahogy Verti közben írta: az tényleg On-one súly...))
Jó, akkor nézzünk egy tényleg igényes acél trail bringát: Cotic BFe, a váz 329 font, ami majdnem pontosan 500$. Ehhez képest a Kona váz tényleg túlárazott, mert a Cotic 835-bõl van. Komplett bringaként (XT-vel, Revelation-el) viszont 2000 font, ami több, mint 3000$, forintban meg már le se merem írni... (És ez akkor még az ottani ára.) Túlárazott, vagy csak simán drága?
the Product of COTIC cycles : BFe, very very tough steel hardtail
Most ti jöttök: Mutassatok egy "közepes felszereltségû" trail bringát, ami felveszi a versenyt a Konával, de olcsóbb nála. Nem muszáj 27,5"-osnak lennie, de még acélnak sem...
Szerintem biztosan 4130, annál egyszerûbbet a kona nem hiszem, hogy bevállalna (mégis, hogy nézne ki egy szénacél kona

Nem baj egyébként, ha nem a drágább, vékonyfalú csõszettbõl építik az ilyen strapálnivaló cangákat. Azok azért jobban hajlamosak repedni, horpadni. nekem is van inbredem, tök jó vele menni, a plusz grammok sem zavaróak. A másik cangám, a handjob columbus nivacrom csõszettet használ, kicsivel van 2 kg felett és érezhetõen "él" a másikhoz vagy a régi, '98-as cruxhoz (fuji light cromoly) képest.
Az explosif váza önmagában a linkelt oldalon szerelõ dollár ár annyira nem tûnik vészesnek, de a komplett bringa 475eFt-s ára szerintem drága, 350-400 között tartanám jónak.
A BFe nem az explosif kategóriája. A soul annál inkább, 500 font.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2054
Írta 2013. június 02. - 00:22

Ne menjünk bele, hogy kinek van régebbi bringája, mert mindjárt elõhozom a franciamentes középcsapágyú, cirádás Shimano 600-al szerelt, szingós kerekû országútimat... :-) Reynolds vázas az is. (Állítólag, mert én már felújított (átfestett) állapotban vettem az "importõrtõl", nincs meg a vázmatrica. De tényleg könnyû.)
Zeezoltano:
Nehogy azt hidd, hogy fikázom a Kross-t, éppen ellenkezõleg, szurkolok nekik. Csakhogy én is olyan helyen dolgozom, ahol fõleg összeszerelés folyik. (Amit Nyugat-Európából hoztunk ide.) Régebben megmunkálás is volt, de a saválló alkatrészek döntõ többségét már kiszerveztük Kínába. Egyszerûen nem érte volna már meg felújítani a megmunkálógépeket... Így megy ez. És akkor a fémmegmunkálás még mindig egy pöttyet egyszerûbb, mint karbonnal dolgozni...
#2055
Írta 2013. június 02. - 00:12

(azok a Kettler Alu-Rad -ok kb. az acélvázak súlyában voltak :-)))
...
[/URL]
Igen, ez így van... :-)
De mégis, milyen ritka - és ezért menõ - dolog volt az aluváz akkor még.
A Radonnal igazad van. Meg nagyjából mindennel, ha csak simán "trail" bringa kéne. Mondjuk engem az Explosif pont az állítható papucsa miatt izgat... De még úgy is igazatok van. Ha vennék abban a boltban egy Kona Unitot meg egy Kross Level B4-et, a kettõ együtt még mindig kevesebbe kerülne, mint az Explosif. És akkor nem kéne kereket meg láncot csereberélnem, váltót le-fel szerelgetnem, csak megfognom valamelyiknek a kormányát és kitolnom a garázsból aszerint, hogy éppen singlespeedezni vagy váltósozni támadt-e kedvem...
#2056
Írta 2013. június 02. - 00:01

#2057
Írta 2013. június 01. - 23:46

Na nem mintha nem lenne Kross gyár
http://www.pinkbike.com/video/303638/
Azért a video nem véletlenül a festéssel kezdõdik.... Büszkén mutogatnak mindent, még az abroncsokat is õk faragják, de a vázkészítés lemaradt...
Ha beírom a youtubra pl a pinarellot akkor ott mindjárt a karbon vázakat ragasztgatják a szorgos kezek, bár az is kínai, de csak azért mert olcsó a munkaerõ, a technológia saját.
#2058
Írta 2013. június 01. - 23:43

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2059
Írta 2013. június 01. - 23:36


#2060
Írta 2013. június 01. - 23:30

Na nem mintha nem lenne Kross gyárMiért, szerinted szorgos lengyel kezek hajtogatják a karbonszövetet és kenegetik epoxival? Hány drabot adhatnak el ez alatt a márkanév alatt ebbõl a modellbõl? Megéri arra egy üzemet felépíteni?
Na nem mintha a Konát az Alapító Atyák egyenesági leszármazottai keményforrasztgatnák...
http://www.pinkbike.com/video/303638/
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!