ja, nemtom', nekem piszkálja az ocd-met, hogy a csapágyakat a tervezetthez képest pont merőlegesen terheli ez a módszer, tök feleslegesen.
a gyors zárak is merőlegesen terhelik a csapágyakat.
ja, nemtom', nekem piszkálja az ocd-met, hogy a csapágyakat a tervezetthez képest pont merőlegesen terheli ez a módszer, tök feleslegesen.
a gyors zárak is merőlegesen terhelik a csapágyakat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem mindenben értek egyet a sráccal, viszont maga az építés és "proszessz", ahogy összerakta, az ötletei és ahogy gondolkodott rajta tetszenek. Vártam, hogy a végén, a hibáknál megemlíti a ~30mm-rel magasabbra sikerült középcsapit, de nem. Feltételezem, ez nem bug hanem feature.
Mindenesetre amolyan garázsban heftelős, de átgondolt Franken-build- Lájk!
én is így szoktam a kereket feszültségmentesíteni.
ja, nemtom', nekem piszkálja az ocd-met, hogy a csapágyakat a tervezetthez képest pont merőlegesen terheli ez a módszer, tök feleslegesen.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ez király. a tengelyvégre támasztott feszültségmentesítésért jár a koki, de nincs más kritika. rokonlélek a srác, pont olyan pepecselős, mint én.
külön tetszik, hogy a megrendelőnek (valszeg) van ízlése és preferenciája, nem csak pénze: végre nem a lassan alapfelszereltséggé váló Brooks nyereg.
...és persze a görbekormány érthetetlen. miért nem inkább egy Ritchey Kyote vagy hasonló?
...ésésés a zene nem nyomja el a szerelés zajait! ....és alu felnik!
én is így szoktam a kereket feszültségmentesíteni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
https://www.youtube....h?v=cDtxH5xJXfQ
Csak a kormányt cserélném, egyenesre.
Már-már az ősmontik jutnak róla eszembe.
"Igazi anyagból" van a váz, semmi rejtett bovden szarakodás, meg "elektromos xarok", nincs hátul bűnranda "50es körfűrész". Bocsi.
És van első váltó is! Ja és még "színe is van", nem csak fekete. Kéne. Klassz!
ez király. a tengelyvégre támasztott feszültségmentesítésért jár a koki, de nincs más kritika. rokonlélek a srác, pont olyan pepecselős, mint én.
külön tetszik, hogy a megrendelőnek (valszeg) van ízlése és preferenciája, nem csak pénze: végre nem a lassan alapfelszereltséggé váló Brooks nyereg.
...és persze a görbekormány érthetetlen. miért nem inkább egy Ritchey Kyote vagy hasonló?
...ésésés a zene nem nyomja el a szerelés zajait! ....és alu felnik!
Kisherceg módosította - 2024. február 19. - 16:17
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://www.youtube....h?v=cDtxH5xJXfQ
Csak a kormányt cserélném, egyenesre.
Már-már az ősmontik jutnak róla eszembe.
"Igazi anyagból" van a váz, semmi rejtett bovden szarakodás, meg "elektromos xarok", nincs hátul bűnranda "50es körfűrész". Bocsi.
És van első váltó is! Ja és még "színe is van", nem csak fekete. Kéne. Klassz!
talpfa módosította - 2024. február 19. - 11:25
Ezt az apróban találtam.
https://bolha.testbi...kerekpar-487609
ez egy jól átgondolt bringa. látszik, h nem az első építése az eladónak. mondjuk a méretet benézte, de maga gép egyben van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem tudtam, hogy hová rakjam, de azt hiszem itt jó helyen lesz.
Nem semmi egy műhely, van itt minden. Férfias játékok!
https://www.youtube....h?v=GEA52duEzkQ
https://www.youtube....h?v=82lmohjsxSQ cseh mesterünk most egy Serotta titán mtb-t vett kezelésbe.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
oké, csak egy hybrid, de mégicsak wow! egyébként - titokban - évek óta nézegetek ilyeneket, de eddig nem sikerült normálisat találnom. :/ egy volt, ami tetszett, de sokáig tököltem...
Az ilyesmi kerékpárból létezik olyan, hogy "normális"?
karakoram módosította - 2023. november 20. - 14:38
oké, csak egy hybrid, de mégicsak wow! egyébként - titokban - évek óta nézegetek ilyeneket, de eddig nem sikerült normálisat találnom. :/ egy volt, ami tetszett, de sokáig tököltem...
https://www.bikeforu...e-all-luck.html
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
7 milliárd ember - 7 milliárd vélemény.
Én már pl. az acél vázat sem értem. Az meg hogy bárhol szerelhető lenne, az csak egy álom. Afrika mélyén v ázsia külsőn ki a f@sz fog neked tized milliméter vékony acélt hegeszteni? Haverom tanult hegesztést, ő mondta hogy az nem úgy van, hogy csak bekapcsolod a gépet és odatartod a fémhez azt annyi. Még vastag acélt is nehéz, tudni kell az acél minőségét,..sok dolgot. Nagyon könnyű elkúrni. Ez nem építőipar. Itthon is csak néhányan foglalkoznak ilyennel.
Haverék voltak Indiában, Himalája alsón tekertek, persze a 3. nap levegős lett a tárcsafék. Nem volt minden 3. faluban légtelenítő szett....de még a 103-ikban sem.
Én meg örömmel dobtam le a RapidFire-t a Thumb Shifter kedvéért. Kinek a pap, kinek a papné, kinek a paplan.
Karbon kerekem soha nem volt (szerintem soha nem is adok annyit érte), így azt sajnos nem tudom fikázni de gondolom jó dolog lehet.
Furcsa a fickó gépe de neki így tetszik. Miénk is furcsa sokaknak. De hát szabadság van.
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom .
eddig se voltál szimpatikus, ne aggódj! vicceltem! tök jó kérdések! ...és a helyzet az, hogy én sem értem. hacsak nem az a lehet a magyarázat, hogy ez tetszik a srácnak. logikusnak mondjuk tényleg vannak benne jóindulattal sem nevezhető választások és tényleg nem egy kerek egész koncepció, de mit lehet tenni. karbont én elvből sem vennék (semmi helye egy hobbibicajon), ez pipa. a váltókarral kapcsolatban magam is rapidfire hívő vagyok, ábrándozok néha másról, de nem cserélnék. (van thumb shifter tapasztalat, van is itthon bicaj vele, szóval poziból írom ezt.) nálam annyival van súlyosbítva, hogy az ergonómia csúcsának tartott "brifter"-t sem tudtam megszokni, ment a kukába apróba, koskormánnyal együtt. a kormányvég váltókart el tudom képzelni, hogy nem rossz, ha valaki ezt szereti, plusz azért ezeken a túra bicajokon az egész kormány magasabban van, talán_nem_olyan_rossz, persze azért meglehetősen sajtreszelőnek tűnik... Paul Klampers... give me my BB7s anyday and the spared cash!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Engem érdekelnek a kérdéseid!
Kicsit félve teszem mert nem leszek szimpatikus.
Totálisan megértem egy végnélküli túra esetében - is - az acél vázat mert bárhol szerelhető ha van vele valami, kényelmes is lehet. De akkor minek kerül bele egy karbon kerékszett? Én aztán nagyon szeretem a könnyű kerekeket mert élvezetesebb vele a hajtás, a karbon kerékszett is kényelmes de akkor ezzel csak nem egy végnélküli túra a cél. Akkor meg én nem vennék acélt.
Volt TRP egysebis, olajos országúti karom és fékem, próbáltam a Gevenalle féle karokat mert azt rá lehet tenni a karra. De egy gyötrelem az egész a "helyén" is, ott a kormányvégen meg jó helyen sincs. Hosszú évekig bírják a jelenleg futó fék/váltókarok és mind szépen vált legyen az Sram vagy Shimano.
Számomra nem jó ránézni, nincsen egység a rendszerben: karbon kerék, modern de acél váz, modern hátsó váltás és sor, az a front hajtás és váltás meg..... Persze kell a Paul components is rá. No tényleg mindegy mert nem nekem kell hajtanom .
Jó, aki első váltót használ, az meg is érdemli! (just joking )
Ja, ha meg jobbra dől a felmálházott bicikli, akkor már a váltó vagy a váltófül is törik, úgyis mindegy lesz.
Gondolom letérdelni sem lehetetlen, mármint a váltókart.
Mondjuk jellemző az emberre, hogy nem azért szomorkodott, hogy letört, hanem hogy véletlen otthon felejtette a tartalék váltókart.