A válaszaitok alapján arra a döntésre jutottam, hogy megyek reklamálni.
Érdekes történet lesz, mert a biciklit Budapestrõl rendeltem egy internetes boltból, oda nyilván nem tolom vissza. Itt nálunk (Bp.+100km) van márkaszervizük. Oda már bementem bicikli nélkül, pont emiatt a hiba miatt, hogy idõpontot egyeztessek velük. Meg sem kérdezték, mi a gond, az elsõ mondat az volt, hogy majd amikor odatolom a biciklit, fizessem ki az üzembe helyezés díját. Csakhogy ezt az üzletben már megtették, be is pecsételték, meg még a rendelésnél külön rá is kérdeztem. Így aztán mikor közölte, hogy fizessek, eljöttem.
Ja és most, hogy tüzetesebben átnéztem a biciklit, ezen a 2011-es modell gumiköpenye van, nem pedig az, aminek lennie kellett volna. Gondolom, ezt már valaki kifogásolhattata, ezért átcserélték a kerekeket, így maradt nekem a rossz.
Grafy, légyszi áruld el, milyen eszközeid vannak erre az esetre!

És esetleg még abban tudtok segíteni, hogy milyen különbség van - teljesítményben, árban, bármiben - az alábbi gumiköpenyek között:
1. Impac Tourpac 700x40C
2. Schwalbe Silento II Puncture Protection 700x40C
Az elsõvel kaptam, de a másodiknak kellett volna rajta lennie.
Próbáltam utána nézni az interneten, de nem nagyon találtam használható infót.