Jelentkezz be Regisztrálj
Kross
#61
Írta 2012. november 06. - 15:10
Idén csak próbálkoztunk vele, de sokkal nagyobb volt rá az igény, mint azt gondolni mertük....
Úgyhogy belecsapunk a lecsóba....
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#62
Írta 2012. november 04. - 13:27
Srácok!
Idén már belekóstoltunk, de jövõre teljes gõzzel nyomjuk a KROSS kiegészítõket.
KROSS Kiegészítõk Katalógusa 2013:
http://kross.hu/kros...szitok-2013.pdf
Ez mind szép és jó, de kapni is lehet majd valahol?
Mert a beszerzésük idáig szinte lehetetlen volt sajnos.
#63
Írta 2012. november 01. - 20:32
Egész egyszerûen csak lépést tartanak a trendekkel és igényekkel, így bõvítik a carbon palettát IS.
A carbon és alu közötti voksolás egy kicsit olyan, mint az egyre erõsödõ 26" és 29" közötti érvek és ellenérvek. Kinek a pap, kinek a paplan....
No meg a pénztárca....
Abban egyetértünk, hogy egy jó darabig még biztosan az alu váz lesz itthon a populárisabb.
A beárazást nagyon sok minden befolyásolja, természetesen leginkább az általad leírt tényezõk. De azért legyünk õszinték: a KROSS még mindig a legjobb ár-érték arányú márka itthon.
Tudom, hogy a karbon az isten manapság, nekem mégis sokkal jobban tetszett a talán 2-3 évvel ezelõtti katalógusotok könnyû, jó szereltségû, jó áras alu bringákkal.
Én nem tudom a karbont megfizetni, hobbista vagyok, a teljesítményemet sem igazán dobná meg egy karbonváz (mondom úgy, hogy még soha nem hajtottam ilyen gépet).
Többet kell edzeni, az olcsóbb megoldás. Szerintem a (jó) karbonváz soha nem lesz tömegáru, az olyan ár érzékeny piacok, mint Magyarország mindig is igényelni fogják a jó és megfizethetõ alu bringákat. Úgy tûnik a Kross elfordul ettõl. Kár, mert szerintem ez egy jó kis szelet a piacon, és a nagy márkák sem írják le az alut.
Ebben az építgetésben nem nagyon hiszek, amikor csak a teló csere 100-150e Ft minimum.
Viszont az A8 nagyon tetszik!
Az árazásban biztos hogy erõsen benne van a hulla gyenge Forint és kiszámíthatatlan jövõje is.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#64
Írta 2012. november 01. - 16:55
Ez a probléma a Level A9-es körül már tavaly is felvetõdött.
Minden piacnak megvan a maga sajátossága. Ezt az A9-est azoknak szánja a gyártó, akik mindenképpen szeretnének egy carbon vázas bicót, de nem tudnak egyben megfizetni egy felsõ kategóriás alkatrészekkel szerelt carbon gépet, viszont idõrõl-idõre le tudnak rajta cserélni alkatrészeket (jobb teló, jobb kereket stb.), így fejlesztve a bicajt. Tehát lényegében ezzel alapot adva az "építkezéshez".
Mivel más piacokon ez nagyon jól mûködött, ezért a KROSS nem vette ki a 2013-as kínálatából sem, de mi nem várunk tõle csodát...
Egyébként a 2012-es Level A9-nek itt a tesztje, amiben szintén megemlítik a A9 létezésének mivoltát:
Kross Leval A9 kerékpárteszt: kompromisszumok elvekkel
Tudom, hogy a karbon az isten manapság, nekem mégis sokkal jobban tetszett a talán 2-3 évvel ezelõtti katalógusotok könnyû, jó szereltségû, jó áras alu bringákkal.
Én nem tudom a karbont megfizetni, hobbista vagyok, a teljesítményemet sem igazán dobná meg egy karbonváz (mondom úgy, hogy még soha nem hajtottam ilyen gépet).
Többet kell edzeni, az olcsóbb megoldás. Szerintem a (jó) karbonváz soha nem lesz tömegáru, az olyan ár érzékeny piacok, mint Magyarország mindig is igényelni fogják a jó és megfizethetõ alu bringákat. Úgy tûnik a Kross elfordul ettõl. Kár, mert szerintem ez egy jó kis szelet a piacon, és a nagy márkák sem írják le az alut.
Ebben az építgetésben nem nagyon hiszek, amikor csak a teló csere 100-150e Ft minimum.
Viszont az A8 nagyon tetszik!
Az árazásban biztos hogy erõsen benne van a hulla gyenge Forint és kiszámíthatatlan jövõje is.
#65
Írta 2012. november 01. - 13:47
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#66
Írta 2012. november 01. - 13:29
Idén már belekóstoltunk, de jövõre teljes gõzzel nyomjuk a KROSS kiegészítõket.
KROSS Kiegészítõk Katalógusa 2013:
http://kross.hu/kros...szitok-2013.pdf
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#67
Írta 2012. november 01. - 13:18
Minden piacnak megvan a maga sajátossága. Ezt az A9-est azoknak szánja a gyártó, akik mindenképpen szeretnének egy carbon vázas bicót, de nem tudnak egyben megfizetni egy felsõ kategóriás alkatrészekkel szerelt carbon gépet, viszont idõrõl-idõre le tudnak rajta cserélni alkatrészeket (jobb teló, jobb kereket stb.), így fejlesztve a bicajt. Tehát lényegében ezzel alapot adva az "építkezéshez".
Mivel más piacokon ez nagyon jól mûködött, ezért a KROSS nem vette ki a 2013-as kínálatából sem, de mi nem várunk tõle csodát...
Egyébként a 2012-es Level A9-nek itt a tesztje, amiben szintén megemlítik a A9 létezésének mivoltát:
Kross Leval A9 kerékpárteszt: kompromisszumok elvekkel
Szerintem nincs olyan vevõ, akinek ilyen kell. A Deore és xc 32 kiváló ár érték arányú, príma alkatrészek. De mégiscsak belépõ szintet képviselnek, egy félmilliós bringán.
Majdnem 12 kiló egy merevseggû xc gép - ennyi pénzért baromi sok. Tavaly egy barátomnak Kross-t ajánlottam - meg is vette. Belépõ szintû, 160e körüli gép volt.
Azért az árért akkor az egyik legjobb vétel volt a piacon. Errõl a géprõl (A9) ez közel sem mondható el.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#68
Írta 2012. október 30. - 21:41
Igen, kicsit fura a szénszálas váz ilyen alkatrészekkel, fõleg a teló lóg ki a sorból, bár pár topikkal arrébb határozottan dícsérik a mozgását. Ha valakinek ilyen kell, miért ne. Egy A10/11-et mondjuk én is nagyon szívesen elfogadnék.
Szerintem nincs olyan vevõ, akinek ilyen kell. A Deore és xc 32 kiváló ár érték arányú, príma alkatrészek. De mégiscsak belépõ szintet képviselnek, egy félmilliós bringán.
Majdnem 12 kiló egy merevseggû xc gép - ennyi pénzért baromi sok. Tavaly egy barátomnak Kross-t ajánlottam - meg is vette. Belépõ szintû, 160e körüli gép volt.
Azért az árért akkor az egyik legjobb vétel volt a piacon. Errõl a géprõl (A9) ez közel sem mondható el.
#69
Írta 2012. október 30. - 21:03
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#70
Írta 2012. október 30. - 18:52
Hát nem tudom, karbon gép rock shox xc 32-es telóval, deore-val, 11,9 kg tömeggel, 500 ezerért...
Igen, kicsit fura a szénszálas váz ilyen alkatrészekkel, fõleg a teló lóg ki a sorból, bár pár topikkal arrébb határozottan dícsérik a mozgását. Ha valakinek ilyen kell, miért ne. Egy A10/11-et mondjuk én is nagyon szívesen elfogadnék.
#71
Írta 2012. október 30. - 18:34
Sziasztok!
A magyar weboldalra is feltöltésre kerültek a 2013-as KROSS biciklik.
Reméljük, hogy tetszeni fognak!
Hát nem tudom, karbon gép rock shox xc 32-es telóval, deore-val, 11,9 kg tömeggel, 500 ezerért...
#72
Írta 2012. október 29. - 23:54
A magyar weboldalra is feltöltésre kerültek a 2013-as KROSS biciklik.
Reméljük, hogy tetszeni fognak!
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#73
Írta 2012. szeptember 30. - 00:46
Grand Rifter C3 2012 MTB kerékpár - Kerékpár Webáruház | Bicikli Webshop | Kelly's | Merida | Gepida | Magellan | Fitness termékek
Szerintem nagyon megéri az árát!
#74
Írta 2012. szeptember 29. - 21:37
Nem, a nyúl az!...
KROSS EVADO 3.0 2012
#75
Írta 2012. szeptember 29. - 21:35
Hagyományos sárvédõ-rögzítési pontok vannak a vázon és a villán is (hátul a támvilla-összekötõn, elöl a teleszkóp fékhídján van a felfogatási pont).
Én speciel az SKS-sárvédõket javaslom. Jó minõségû, kultúrált megjelenésû, masszív sárvédõik vannak.
Köszi a tanácsot. Valami linked lenne róluk?
#76
Írta 2012. szeptember 28. - 16:45
Én speciel az SKS-sárvédõket javaslom. Jó minõségû, kultúrált megjelenésû, masszív sárvédõik vannak.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#79
Írta 2012. szeptember 26. - 20:15
#80
Írta 2012. szeptember 26. - 17:46
Nem, a nyúl az!...
KROSS EVADO 3.0 2012