Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Kross

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
886 hozzászólás a témában

#61
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Ez jövõre másképpen lesz.
Idén csak próbálkoztunk vele, de sokkal nagyobb volt rá az igény, mint azt gondolni mertük....

Úgyhogy belecsapunk a lecsóba.... ;)

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#62
bb1984

bb1984

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás

Srácok!

Idén már belekóstoltunk, de jövõre teljes gõzzel nyomjuk a KROSS kiegészítõket.

KROSS Kiegészítõk Katalógusa 2013:
http://kross.hu/kros...szitok-2013.pdf


Ez mind szép és jó, de kapni is lehet majd valahol?
Mert a beszerzésük idáig szinte lehetetlen volt sajnos. :(

#63
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Neeeeeem, a KROSS abszolút nem fordul el az alu váztól. Sõt!!!! ha megnézed, akkor az elmúlt 2 évben tovább bõvítették az alu vázas montik kínálatát (a5 és a7). Az idén re kibõvített 29erek nagyobb része is alu vázas, mint ahogy az XCM kategória is az, valamint az év közben érkezõ Enduro kategória is.
Egész egyszerûen csak lépést tartanak a trendekkel és igényekkel, így bõvítik a carbon palettát IS.
A carbon és alu közötti voksolás egy kicsit olyan, mint az egyre erõsödõ 26" és 29" közötti érvek és ellenérvek. Kinek a pap, kinek a paplan.... ;)
No meg a pénztárca....
Abban egyetértünk, hogy egy jó darabig még biztosan az alu váz lesz itthon a populárisabb.

A beárazást nagyon sok minden befolyásolja, természetesen leginkább az általad leírt tényezõk. De azért legyünk õszinték: a KROSS még mindig a legjobb ár-érték arányú márka itthon.



Tudom, hogy a karbon az isten manapság, nekem mégis sokkal jobban tetszett a talán 2-3 évvel ezelõtti katalógusotok könnyû, jó szereltségû, jó áras alu bringákkal.
Én nem tudom a karbont megfizetni, hobbista vagyok, a teljesítményemet sem igazán dobná meg egy karbonváz (mondom úgy, hogy még soha nem hajtottam ilyen gépet).
Többet kell edzeni, az olcsóbb megoldás. Szerintem a (jó) karbonváz soha nem lesz tömegáru, az olyan ár érzékeny piacok, mint Magyarország mindig is igényelni fogják a jó és megfizethetõ alu bringákat. Úgy tûnik a Kross elfordul ettõl. Kár, mert szerintem ez egy jó kis szelet a piacon, és a nagy márkák sem írják le az alut.
Ebben az építgetésben nem nagyon hiszek, amikor csak a teló csere 100-150e Ft minimum.
Viszont az A8 nagyon tetszik!
Az árazásban biztos hogy erõsen benne van a hulla gyenge Forint és kiszámíthatatlan jövõje is.


[highlight] The bike way of life [/highlight]


#64
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 350 hozzászólás

Ez a probléma a Level A9-es körül már tavaly is felvetõdött.

Minden piacnak megvan a maga sajátossága. Ezt az A9-est azoknak szánja a gyártó, akik mindenképpen szeretnének egy carbon vázas bicót, de nem tudnak egyben megfizetni egy felsõ kategóriás alkatrészekkel szerelt carbon gépet, viszont idõrõl-idõre le tudnak rajta cserélni alkatrészeket (jobb teló, jobb kereket stb.), így fejlesztve a bicajt. Tehát lényegében ezzel alapot adva az "építkezéshez".
Mivel más piacokon ez nagyon jól mûködött, ezért a KROSS nem vette ki a 2013-as kínálatából sem, de mi nem várunk tõle csodát... ;)

Egyébként a 2012-es Level A9-nek itt a tesztje, amiben szintén megemlítik a A9 létezésének mivoltát:
Kross Leval A9 kerékpárteszt: kompromisszumok elvekkel


Tudom, hogy a karbon az isten manapság, nekem mégis sokkal jobban tetszett a talán 2-3 évvel ezelõtti katalógusotok könnyû, jó szereltségû, jó áras alu bringákkal.
Én nem tudom a karbont megfizetni, hobbista vagyok, a teljesítményemet sem igazán dobná meg egy karbonváz (mondom úgy, hogy még soha nem hajtottam ilyen gépet).
Többet kell edzeni, az olcsóbb megoldás. Szerintem a (jó) karbonváz soha nem lesz tömegáru, az olyan ár érzékeny piacok, mint Magyarország mindig is igényelni fogják a jó és megfizethetõ alu bringákat. Úgy tûnik a Kross elfordul ettõl. Kár, mert szerintem ez egy jó kis szelet a piacon, és a nagy márkák sem írják le az alut.
Ebben az építgetésben nem nagyon hiszek, amikor csak a teló csere 100-150e Ft minimum.
Viszont az A8 nagyon tetszik!
Az árazásban biztos hogy erõsen benne van a hulla gyenge Forint és kiszámíthatatlan jövõje is.

#65
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
az alapkoncepció teljesen rendben van, csak az árazás nem feltétlen ...:) -tudom az nem a Ti saratok-
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#66
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Srácok!

Idén már belekóstoltunk, de jövõre teljes gõzzel nyomjuk a KROSS kiegészítõket.

KROSS Kiegészítõk Katalógusa 2013:
http://kross.hu/kros...szitok-2013.pdf

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#67
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Ez a probléma a Level A9-es körül már tavaly is felvetõdött.

Minden piacnak megvan a maga sajátossága. Ezt az A9-est azoknak szánja a gyártó, akik mindenképpen szeretnének egy carbon vázas bicót, de nem tudnak egyben megfizetni egy felsõ kategóriás alkatrészekkel szerelt carbon gépet, viszont idõrõl-idõre le tudnak rajta cserélni alkatrészeket (jobb teló, jobb kereket stb.), így fejlesztve a bicajt. Tehát lényegében ezzel alapot adva az "építkezéshez".
Mivel más piacokon ez nagyon jól mûködött, ezért a KROSS nem vette ki a 2013-as kínálatából sem, de mi nem várunk tõle csodát... ;)

Egyébként a 2012-es Level A9-nek itt a tesztje, amiben szintén megemlítik a A9 létezésének mivoltát:
Kross Leval A9 kerékpárteszt: kompromisszumok elvekkel



Szerintem nincs olyan vevõ, akinek ilyen kell. A Deore és xc 32 kiváló ár érték arányú, príma alkatrészek. De mégiscsak belépõ szintet képviselnek, egy félmilliós bringán.
Majdnem 12 kiló egy merevseggû xc gép - ennyi pénzért baromi sok. Tavaly egy barátomnak Kross-t ajánlottam - meg is vette. Belépõ szintû, 160e körüli gép volt.
Azért az árért akkor az egyik legjobb vétel volt a piacon. Errõl a géprõl (A9) ez közel sem mondható el.


[highlight] The bike way of life [/highlight]


#68
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 350 hozzászólás

Igen, kicsit fura a szénszálas váz ilyen alkatrészekkel, fõleg a teló lóg ki a sorból, bár pár topikkal arrébb határozottan dícsérik a mozgását. Ha valakinek ilyen kell, miért ne. Egy A10/11-et mondjuk én is nagyon szívesen elfogadnék. :)


Szerintem nincs olyan vevõ, akinek ilyen kell. A Deore és xc 32 kiváló ár érték arányú, príma alkatrészek. De mégiscsak belépõ szintet képviselnek, egy félmilliós bringán.
Majdnem 12 kiló egy merevseggû xc gép - ennyi pénzért baromi sok. Tavaly egy barátomnak Kross-t ajánlottam - meg is vette. Belépõ szintû, 160e körüli gép volt.
Azért az árért akkor az egyik legjobb vétel volt a piacon. Errõl a géprõl (A9) ez közel sem mondható el.

#69
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
semmi probléma a mûanyag váz, deore szint szereltséggel....legfeljebb az árazás kérdés. (én pl simán vennék egy jó karbon outi-t, tigarával)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#70
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.152 hozzászólás

Hát nem tudom, karbon gép rock shox xc 32-es telóval, deore-val, 11,9 kg tömeggel, 500 ezerért...


Igen, kicsit fura a szénszálas váz ilyen alkatrészekkel, fõleg a teló lóg ki a sorból, bár pár topikkal arrébb határozottan dícsérik a mozgását. Ha valakinek ilyen kell, miért ne. Egy A10/11-et mondjuk én is nagyon szívesen elfogadnék. :)

#71
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 350 hozzászólás

Sziasztok!


A magyar weboldalra is feltöltésre kerültek a 2013-as KROSS biciklik.

Reméljük, hogy tetszeni fognak!

;)


Hát nem tudom, karbon gép rock shox xc 32-es telóval, deore-val, 11,9 kg tömeggel, 500 ezerért...

#72
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Sziasztok!


A magyar weboldalra is feltöltésre kerültek a 2013-as KROSS biciklik.

Reméljük, hogy tetszeni fognak!

;)

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#73
BluElefantino

BluElefantino

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 364 hozzászólás
Kross gyárban készülõ kerékpár:
Grand Rifter C3 2012 MTB kerékpár - Kerékpár Webáruház | Bicikli Webshop | Kelly's | Merida | Gepida | Magellan | Fitness termékek
Szerintem nagyon megéri az árát! ;)

#74
Grafy12

Grafy12

    vendég

  • fórumtag
  • 88 hozzászólás

Köszi a tanácsot. Valami linked lenne róluk?


pl:Google ;)
...a nyúlon túl?
Nem, a nyúl az!...

KROSS EVADO 3.0 2012

#75
bb1984

bb1984

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás

Hagyományos sárvédõ-rögzítési pontok vannak a vázon és a villán is (hátul a támvilla-összekötõn, elöl a teleszkóp fékhídján van a felfogatási pont).
Én speciel az SKS-sárvédõket javaslom. Jó minõségû, kultúrált megjelenésû, masszív sárvédõik vannak.


Köszi a tanácsot. Valami linked lenne róluk?

#76
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Hagyományos sárvédõ-rögzítési pontok vannak a vázon és a villán is (hátul a támvilla-összekötõn, elöl a teleszkóp fékhídján van a felfogatási pont).
Én speciel az SKS-sárvédõket javaslom. Jó minõségû, kultúrált megjelenésû, masszív sárvédõik vannak.

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#77
bb1984

bb1984

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás
[quote name='Grafy12']igen
mondjuk én találtam párat:EZT és EZT és EZT.
Ezek tetszettek elsõ körben...nem tudom a KROSS-nak van-e saját sárvédõje.[/QUOTE

Nekünk nehéz rögzíteni a tárcsafék miatt, ezért a pálcások eleve kiestek. Valami gyors rögzítésû kellene.

#78
Grafy12

Grafy12

    vendég

  • fórumtag
  • 88 hozzászólás

Mármint a sárvédõ? :D

igen
mondjuk én találtam párat:EZT és EZT és EZT.
Ezek tetszettek elsõ körben...nem tudom a KROSS-nak van-e saját sárvédõje.
...a nyúlon túl?
Nem, a nyúl az!...

KROSS EVADO 3.0 2012

#79
bb1984

bb1984

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás

Ez bizony engem is érdekelne!


Mármint a sárvédõ? :D

#80
Grafy12

Grafy12

    vendég

  • fórumtag
  • 88 hozzászólás
Ez bizony engem is érdekelne!
...a nyúlon túl?
Nem, a nyúl az!...

KROSS EVADO 3.0 2012