Jelentkezz be Regisztrálj
Az óvodától az egyetemig
#441
Írta 2009. december 05. - 02:25
szerdára három jegyzõkönyv, kézzel szerkesztve (gépen qrvasok idõ lett volna, de így se volt könnyû), illetve szerda este Fizika0 ZH - a jegyzõkönyv kicsit nem lett az igazi (idézném a gyakvezért: "hát ez gyász b+, hogy milyen munkákat nem vagytok képesek beadni...jólvan, legyen, végülis mindig itt voltatok és készültetek rendesen.") , a zéhára nem tudtam tanulni, csak villamosságtant - de bemakkoltam, mert egy optikai példát kivéve az egész villamosságtanos példa volt, annak meg ugye mennie kell..:D az optikait meg összeszenvedtem, de meglett szerintem bõven a sok pont.
és akkor tegnap reggel squash, utána kaja vcs-ben meg tartalékhozás itthonra is, aztán déltõl éjfélig Számtud alapjai pótzh-ra készülés, ami konkrétan qrvajól sikerült szerintem ma - egy példát nem tudtam befejezni, a többiben az lett az eredmény, mint a nagyonokos embereknek:D. utána egy sört megengedtünk magnknak haverokkal a pizzaboyban a pizza mellé, aztán délután 2 óta meg a progházival szenvedek, de alakul az is...szóval végülis túléltem ezt a hetet, mondhatni. az LnYE pótzh meg jövõ héten egy lufsz.
de végülis úgy néz ki, a két alibitárgy megvan, és az összes többibõl pedig vizgázhatom januárban, ami vizsgás. a prog még nagy kérdõjel, de igyekszünk...
#442
Írta 2009. december 05. - 01:12
na igen, motorosok miatt, ha megáll a forgalom, mindig kihúzom a padka mellé az autót, engem jobbról ne elõzgessen. budafoki útról kikanyarodás is jó volt nyáron minden nap. kilátni nem lehet -villanyoszlop, parkoló autók-, orosz rulett volt mindig, hogy egy motorost vagy biciklist megtanítok (át)repülni az autón. sajnos.és mielõtt valaki hozzáfûzné: nem, nem tudok vezetni. pusztán csak próbálok ésszerûen közlekedni, megismerni a kocsit minél jobban és mivel ismerem, hogy a bringások mit csinálhatnak (hiszen én is elkövettem már sok hibát az utakon bringával), ezért próbálok belegondolni az õ helyzetükbe is, ha olyan szitu lehetséges.
amúgy meg mostanában látszik, hogy mennyire nem tudnak a magyarok vezetni se fizikailag, se fejben ha egy kicsit is nyálkás az út vagy front van vagy éppen szitál az esõ - napi 5-6 apróbb balesetet, koccanást biztos látok...tessék odafigyelni jól.
ma a nyálkás úton tök jót lehetett játszani 2esben:D 1esben semmi értékelhetõ, ha akarnám, helyben pörgethetném a kereket, pedig új és jó téligumim van...
más tapasztalat: ahogy beköszöntött a hidegebb idõ, megnõtt a világtalan vezetõk (nem tudja magát elhelyezni térben-idõben) száma, kalap-sapka és fapados autó az ismertetõjel. lehetõleg körben párás ablakkal, úgy az igazi. nem hall, nem lát, nem érzékel. és nem világít, délután 4 körül, meg reggel a ködben móóóókás.
hogy ON is legyen
közgáz tanszéknek küldenék egy dalt
jövõ hét hétfõ:1zh, kedd:4zh. szerda:1zh, csütörtök:1zh
fáááinnn lesz, érzem. azt hiszem, pénteken mocskos lerészegedés veszi kezdetét. ha meglesz, azért - ha nem, azért
#443
Írta 2009. december 04. - 22:41
akkor mondhatjuk, hogy fórumon belülrõl megvetted a zárthelyit?Gabe84!
Köszi, hogy segítettél ma populáció bioszból, rendes volt tõled! jövök eggyel!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#444
Írta 2009. december 04. - 22:22
Nem írtam el, a következõ másfél hétben 4 zh-t íratok.
nekem hétfõn már vizsgaidõszak van... :(/:)
#445
Írta 2009. december 04. - 22:16
nagyon sok motoros azt hiszi, hogy õ az úristen meg minden és õket olyan qrvajól látja mindenki a kocsiból (hát még a buszból meg a teherautókból ugye..). és mivel õk is motorizáltak, ezért nem is akarják magukat a bringásokhoz hasonlítani, nem is óvatoskodik a legtöbb, semmi, pedig a tempó is nagyobb meg a lendület is...
van itt az utcánk végén egy kihajtó a budaörsi "fõútra", ahol 2 tükörbõl és sok nyaknyújtogatással is csak 90%-ban vagyok biztos abban, hogy most éppen nem vágok ki valaki elé (önkormányzatnál már éltünk panasszal, hogy elég buzin van megoldva, hogy nem elég, hogy közvetlen parkolóhely van rögtön a kihajtó mellett általában 2 dobozossal, de még sövény is..). viszont már milliószor volt az, hogy qrvanagy satuféket kellett nyomnom és rárántani a padkára a kocsit, mert a motoros kollega úgy gondolta, hogy én majd õt meg a szürke motorját tök jól észreveszem kivilágítatlanul, tüköröbõl az út jobb oldalán. hát rohadtul nem, azokban a tükrökben a kocsi is elég kicsi...
másik típus meg aki körforgalomba bemenetnél bejön a bal oldali B oszlop mellé, hogy majd õ kisebb íven veszi a körforgalmat vagy keresztbevág nekem az elsõ kihajtóig. aztán qrvára meglepõdik meg anyázik, amikor meg én is elkezdem tekerni a kormányt és ráhúzom, mert egyáltalán _nem_ látom a motorost, ha nem a kocsi közepén jön mögöttem vagy lemaradva valamelyik oldalt. pedig szép nagy tükröm van, jól beállítva és a szemüvegem is jó, sõt, még hátra is pillantok váll fölött, de ott max az autókat tudom észrevenni a perifériából, motorost az életben nem...fõleg nem az ilyen kis robogós kiskölköket (már bocs, de ez az igazság).
ahhoz meg, hogy ki lesz az idétlen és ki nem: majd amikor ott van alattad X lóerõ meg a gázkar/gázpedál, akkor azért elõ fog majd jönni a kisördög, hogy "ááá, itt egyenes út van, sehol senki, húzassuk kicsit ki a kocsit". én is szoktam néha játszadozni az autóval a parkolóban, hogy jobban érezzem, hogy mi merre mennyi, meg 60-al menni a városban, mert csak így lehet tartani a forgalom ritmusát, de bizony elég sokszor van olyan, hogy egy idegesítõ módon viselkedõ, bunkó tuningsuzukisnak jól megmutatnám, hogy feldughatja, hogy leelõz, mert az én kocsim erõsebb és majd megmutatom neki - de inkább csak felkapcsolom a következõ pirosnál a refit és jól ráállok, hogy "na tesó, majd most mutasd meg, hogy is kell szépen, hátragurulás nélkül elindulni a pirostól"...
és mielõtt valaki hozzáfûzné: nem, nem tudok vezetni. pusztán csak próbálok ésszerûen közlekedni, megismerni a kocsit minél jobban és mivel ismerem, hogy a bringások mit csinálhatnak (hiszen én is elkövettem már sok hibát az utakon bringával), ezért próbálok belegondolni az õ helyzetükbe is, ha olyan szitu lehetséges.
amúgy meg mostanában látszik, hogy mennyire nem tudnak a magyarok vezetni se fizikailag, se fejben ha egy kicsit is nyálkás az út vagy front van vagy éppen szitál az esõ - napi 5-6 apróbb balesetet, koccanást biztos látok...tessék odafigyelni jól.
#446
Írta 2009. december 04. - 21:08
Köszi, hogy segítettél ma populáció bioszból, rendes volt tõled! jövök eggyel!
#447
Írta 2009. december 04. - 18:14
#448
Írta 2009. december 04. - 09:42
#449
Írta 2009. december 03. - 23:21
és egyetértek, semmire nem megy egy 50 ccm-es gyorsaságival, mikor 55-nél már olyan büntit kap a gyerek, h. 2 évi zsebpénze rámegy
akinek 50 ccm-es gyorsaságit vagy robogót vesznek 15-16 évesen, azoknak nem olyan nagy megterhelés szerinetm az a pár tizezer büntetés. jogsit csak 18 felett, ennyi - azért az ember kicsit megkomolyodik, amikor már nem a szüleit veszi elõ a yard, mert õ a hülye.
de tényleg életveszélyesek ezek a kispöcsök - elképzelésük sincs a dolgokról, a közlekedésrõl, csak mennek a nagyvilágba elõre, mert az olyan qrvajó. havi 4-5 alkalommal kell majdnem satuznom a kocsit az ilyenek miatt itt a városban, pedig annyit nem vezetek azért és elég kicsi ez a városka, de sok burzsuj van.
(kedvencem az, amikor az övtáskát szépen lassan kicibálja a menetszél vagy kinyílik, és repül ki a pénztárca meg a kulcs -ugye igazi menõsrác mobilt zsebben hordja-, a kissrác meg mindenféle para nélkül azonnal megáll 50-ról, és ugrik ki az úttestre, mintha nem is jött volna mögötte egy 10x olyan nehéz kocsi vagy rosszabb esetben egy busz...)
#450
Írta 2009. december 03. - 22:03
Nem írtam el, a következõ másfél hétben 4 zh-t íratok.
#451
Írta 2009. december 03. - 20:16
és egyetértek, semmire nem megy egy 50 ccm-es gyorsaságival, mikor 55-nél már olyan büntit kap a gyerek, h. 2 évi zsebpénze rámegy
#452
Írta 2009. december 02. - 21:54
#453
Írta 2009. december 02. - 21:38
Holnap írathatok evolúcióbiológia zh-t és még kérdéssorom sincs, érdekes lesz
#454
Írta 2009. december 02. - 20:53
#455
Írta 2009. december 02. - 15:36
#456
Írta 2009. december 02. - 12:26
#457
Írta 2009. december 02. - 10:48
3 hibapontal mentem át, de az is csak azért mert az érintõképernyõn véletlen a középsõujjam ért hamarabb hozzá nem a mutató....de nem vészes
rá kell gyurni a 3 pontos kérdésekre, azoknak menni kell hibátlanra, utána nagy gond nem lehet, azokon lehet elcsuszni sztem
#458
Írta 2009. december 02. - 10:37
robogóra 14 a korhatár nem? (mondjuk a robogó sosem vonzott, nem is foglalkoztatott a kérdés annyira sosem..)
#459
Írta 2009. december 02. - 02:14
Végigültem a tanfolyamot, aztán tanulás, gyakorlás nélkül elmentem vizsgázni és simán átmentem...
A sebesség mindent megold.
#460
Írta 2009. december 02. - 01:34
nem szorosan kapcsolódik a témához, de;
mennyire gáz a kressz tanfolyam?
elég gáz - fõleg, ha ott is puskázol a tuti módszereiddel, aztán majd jól balesetet okozol az utakon.
amúgy nem para, én bejártam, mert mondtak okos dolgokat meg tippeket a vizsgához, illetve az összes mûszaki kérdést lediktálták nekünk és átbeszéltük õket. itthon meg elolvastam a könyvet elég alaposan, meg vizsga elõtti napokon nyomkodtam a tesztprogramot nonstop, és így a vizsgán csak 1 kérdést rontottam el, a többi már rutinból ment, a sok teszt közben megtanultam..szóval ennyire gáz. (mondjuk az ótó, B kategória)
de egy viszontkérdést engedj meg: nem vagy te ehhez ismét csak fiatal?? vagy csak robogóra kell? mert mintha az is még korán lenne szerintem...
(mazsola tanoda, budaörs)