Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1741
Írta 2010. augusztus 27. - 00:26

#1742
Írta 2010. augusztus 23. - 13:52

Akkor nyertem

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1743
Írta 2010. augusztus 23. - 13:51

Oks, köszi. Lehet átrakom a kormány/szár kombót a dervisbike-ról. A szár olyan 80-as lehet, kormány is emel pár centit. Csak ne kéne leszedni mindent.
Tigg; ha anyeregvázcsövet csõközép/csõközép hözt mérem (40 cm) akkor 15,75" jön ki. Ha fönt csõvégig (42cm) akkor az meg 16,54".
Szerintem elõször csak a kormányszárat cseréld ki, annak az átszerelése is sokkal egyszerûbb és lehet hogy már úgyis kényelmes lesz.
Csõközéptõl a csõvégéig mérjük a váz méretét, szóval 16,5"-os.
A sebesség mindent megold.
#1744
Írta 2010. augusztus 23. - 12:53


Tigg; ha anyeregvázcsövet csõközép/csõközép hözt mérem (40 cm) akkor 15,75" jön ki. Ha fönt csõvégig (42cm) akkor az meg 16,54".
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1745
Írta 2010. augusztus 23. - 12:49

Na, mértem. A Kelly's 16,5"-os lehet, de legalább 16, mert a nyeregvázcsõ alul csõközéptõl fent a csõ végéig 420mm. A felsõcsõ hossz 555mm, ez vízszintesre kivetítve 570mm körül lehet.
Kormányszár 110mm, ezt kicsit sokallom, még így is hogy rövid a váz...
X
Simán lehet hosszú a kormányszár neked. Próbálj ki egy rövidebbet, aztán kiderül.
A sebesség mindent megold.
#1746
Írta 2010. augusztus 23. - 12:30

Na, mértem. A Kelly's 16,5"-os lehet, de legalább 16, mert a nyeregvázcsõ alul csõközéptõl fent a csõ végéig 420mm. A felsõcsõ hossz 555mm, ez vízszintesre kivetítve 570mm körül lehet.
Kormányszár 110mm, ezt kicsit sokallom, még így is hogy rövid a váz...
X
hát hacsak nem igen régi akkor vagy 15,5 vagy 17,5 kéne legyen
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1747
Írta 2010. augusztus 23. - 12:13

Az ajánlott kb 560-600mm, nagy a szórás, de a stucni hosszával korigálható. A nyeregmagasság is olyan dolog, hogy az a formula csak kiindulásnak jó. Aki pörgetni szeret, az alacsonyabban és elõrébb ül, plusz egy montisnak ajánlott elõrébb ülni, mert a hegyeken akkor kerül optimális helyre (meg lehet nézni az elit versenyzõket, elõre van tolva teljesen a nyergük), ráadásul a magas nyereg egyenes út a porckorongsérvhez. Én pl pont az általános formula szerinti optimális magasságban ülök, de 6-6,5cm-re van a nyergem orra a középcsapágy mögött, ami legalább 3 cm-mel van az "optimálisnál" elõrébb.
Na, mértem. A Kelly's 16,5"-os lehet, de legalább 16, mert a nyeregvázcsõ alul csõközéptõl fent a csõ végéig 420mm. A felsõcsõ hossz 555mm, ez vízszintesre kivetítve 570mm körül lehet.
Kormányszár 110mm, ezt kicsit sokallom, még így is hogy rövid a váz...
X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1748
Írta 2010. augusztus 23. - 08:23

jó a bts, nincs vele gáz. nyeregcsõnek meg vehetsz mondjuk syncrost vagy fun works-ot, az csak 190 gramm (27,2/400)És a kormánynak, kormányszárnak mi a valós tömege?
A nyeregcsõ így elég felejtõsnek tûnik...
Más hármas kombó?
esetleg trinitynek is van még itt-ott elfekvõben light kormánya. közel wcs súlyban 2-3-4 ezer ft-ért
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1749
Írta 2010. augusztus 22. - 16:19

#1750
Írta 2010. augusztus 22. - 16:16

Kormány:Altrix Alu-Carbon 119 gramm 6700Huf Nyeregcsõ:Acor Carbon 226 gramm 6500Huf.
A kormány tuti,hogy annyi mert kézbe véve semmi súlya nincs,megdöbbentõ.Nekem ez új még soha nem volt Carbon cuccom.
Persze ez lehet,hogy a profiknak gagyi de nekem ennél többet nem ér a súlycsökkentés.
Brutál jól néznek ki,fõleg a kormány.
A tartósság meg idõvel kiderül.


#1751
Írta 2010. augusztus 22. - 16:12

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1752
Írta 2010. augusztus 22. - 15:54

kicsit off, de elkoltesz egy valag penzt uj kormanyra/stucnira es nyeregcsore konnyites celjabol, aztan meg rajossz hogy nem erzel belole semmit. szamold ki hogy mennyibe lesz neked a buli, es mennyi jon le a komplett osszsulybol. nem lesz tul sok.
ha konnyiteni akarsz, a kerekrol lejovo sulyt sokkal hamarabb eszreveszed.
Köszönöm, ezt tudom. Mégis a kormány, kormányszár érdekelne, ezért ide írtam.

ha bts-t veszel, akkor azután sem lesz vele dolgod.
kormány, kormányszár jó, nyeregcsõben annyi scandium van, mint egy ásó nyelében, meg a súlya is kb annyi (gyárilag 190 grammnak írták, valóságban 290 grammot mértünk)
És a kormánynak, kormányszárnak mi a valós tömege?
A nyeregcsõ így elég felejtõsnek tûnik...
Más hármas kombó?
#1753
Írta 2010. augusztus 22. - 13:09

#1754
Írta 2010. augusztus 22. - 12:30

#1755
Írta 2010. augusztus 22. - 10:34

nemtudna valaki nekem ajánlani olyan kormánycsapágyat ami nem olyan drága és jó Dirt-re Fr-ra
thx
#1756
Írta 2010. augusztus 21. - 23:24

ha bts-t veszel, akkor azután sem lesz vele dolgod.
kormány, kormányszár jó, nyeregcsõben annyi scandium van, mint egy ásó nyelében, meg a súlya is kb annyi (gyárilag 190 grammnak írták, valóságban 290 grammot mértünk)
A kalloyuno honlapján 258g-ot írnak 300as hosszban, biztos csak elnézték a csekénél.

A sebesség mindent megold.
#1757
Írta 2010. augusztus 21. - 21:01

ha bts-t veszel, akkor azután sem lesz vele dolgod.A BTS XC elite cuccokat néztem, de eddig nem volt dolgom scandium alkatrészekkel. Mi-minden jöhet még szóba? Ötletek, tippek?
kormány, kormányszár jó, nyeregcsõben annyi scandium van, mint egy ásó nyelében, meg a súlya is kb annyi (gyárilag 190 grammnak írták, valóságban 290 grammot mértünk)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1758
Írta 2010. augusztus 21. - 20:58

ha konnyiteni akarsz, a kerekrol lejovo sulyt sokkal hamarabb eszreveszed.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1759
Írta 2010. augusztus 20. - 21:40


Még egy kérdés: irányíthatóság szempontjából mennyi különbséget fogok érezni, ha az alacsony emelésû kormányomat egyenesre cserélem?
#1760
Írta 2010. augusztus 20. - 20:36

kösz!!!