Ne használj alu csavart. Csak szívás van velük, mindenhol. A csavar anyaga acél, esetleg titán, ennyi.
De használok, mert nekem nagyon jó és szép a színe. Pl a stucnimban is már több mint egy éve van és semmi gond vele.
Ne használj alu csavart. Csak szívás van velük, mindenhol. A csavar anyaga acél, esetleg titán, ennyi.
A sebesség mindent megold.
Gondolkoztam azon, hogy talán az is okozhatja, hogy alu csavart használok + a dió elég rozsdás és emiatt nagy lesz a súrlódás ha kicsit jobban összenyomódik a két felület.
Van kivétel is. Az anthememhez járó kormánycsapágyat meg kell húzni rendesen és akkor pont jó. Nem értem, hogy miért ilyen, mert ugyanolyan felépítésû, mint az összes többi kormánycsapágyam.
Ez már csak azért is fura, mert az NRS és Anthem-X is azonos kormánycsapágy rendszerrel rendelkezik, s az a sanda gyanúm, hogy az Anthem is - és nekem sosem kellett megtépnem, teljesen hagyományos módon kellett mindig is beállítani. ("éppenhogynekotyogjon")
A sebesség mindent megold.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Erre én azt mondanám, hogy nem kivétel, hanem probléma, mert vagy a fejcsõ, vagy a kcs nem "kerek."
A sebesség mindent megold.
Elõször is a kupakot nem megtépni kell, hanem éppen csak egy kicsit meghúzni.
A kcs. különbözõ elemei legyenek a helyükön, a stucni (vagy a felette lévõ hézagolók) teteje kb. 4-5mm-re legyen a villanyak felett.
A sebesség mindent megold.
Hosszú úton meg terepen s kényelmes? Én amikor ugyan ezt csináltam,a városban ~20km-ig jó volt, aztán elmentem terepre, és fájt a vállam, csuklóm, alig bírtam hazatekerni:D