Gondolkodtam rajta, de annyira minimális a ráhagyás a menetes részen, h már az M5-ös menetnek a furatát sem bírta volna ki. A javítókészlet áráról meg nem is merek említést tenni.Lehetett volna vagy talán lehet is bele tenni Helicoil-t.

Gondolkodtam rajta, de annyira minimális a ráhagyás a menetes részen, h már az M5-ös menetnek a furatát sem bírta volna ki. A javítókészlet áráról meg nem is merek említést tenni.Lehetett volna vagy talán lehet is bele tenni Helicoil-t.
Ridley Noah Fast
Köszönöm a tanácsokat. Sajnos nem tudom a garanciális követelésem érvényesíttetni.Elsõ, hirtelen felindultságomban felfúrtam a megszakadt menetet, gondolva az átmenõ csavaros megoldásra. A vége ez is lett. Ma hoztam haza az esztergályostól a spec anyát ami illeszkedik a nyak sûllyesztékébe. Elég jól sikerült.
Természetesen nem az itthoni árért vettem, bár a 115 EUR-s ár sem volt olcsó, de mégsem az itthoni.
Ridley Noah Fast
Mond, hogy nem ennyiért vetted, mint a linken van ! Kihagyott a szívverésem néhányat......azt gondoltam, megosztom veletek szomorú történetem. Vásároltam egy ilyen stucnit:
BikeFun - Ritchey - Kormányszár - WCS
Amikor a kezembe került, nagyon elszomorodtam a négy darab M4-es rögzítócsavar láttán. Azon is, h a fedlapban kb. 5mm hosszan van csak menet. Van nyomatékkulcsom, aminek az alsó határa az az ominózus 5Nm amit max-ra határozott meg a gyártó, a stucni csavarjainak meghúzására. Nem mertem vele meghúzni, azt gondoltam, ki fogja szakítani az alu zárósapkából a menetet, így megvettem hozzá a következõ célszerszámot:
Ritchey nyomatékkulcs (Carbon) (Karbantartás | Szerszám (célszerszám) | Nyomatékkulcs) | RideBike / Kerékpárüzlet és szervíz
Azt gondoltam, a gondom letudva, tévedtem. Ezzel a készséggel úgy kiszaggattam a menetet a stucni fedlapjából mint a huzat. Most erõsen fáj a fejem a megoldáson.
..azt gondoltam, megosztom veletek szomorú történetem. Vásároltam egy ilyen stucnit:
BikeFun - Ritchey - Kormányszár - WCS
Amikor a kezembe került, nagyon elszomorodtam a négy darab M4-es rögzítócsavar láttán. Azon is, h a fedlapban kb. 5mm hosszan van csak menet. Van nyomatékkulcsom, aminek az alsó határa az az ominózus 5Nm amit max-ra határozott meg a gyártó, a stucni csavarjainak meghúzására. Nem mertem vele meghúzni, azt gondoltam, ki fogja szakítani az alu zárósapkából a menetet, így megvettem hozzá a következõ célszerszámot:
Ritchey nyomatékkulcs (Carbon) (Karbantartás | Szerszám (célszerszám) | Nyomatékkulcs) | RideBike / Kerékpárüzlet és szervíz
Azt gondoltam, a gondom letudva, tévedtem. Ezzel a készséggel úgy kiszaggattam a menetet a stucni fedlapjából mint a huzat. Most erõsen fáj a fejem a megoldáson.
Ridley Noah Fast
A szár alján lévõ csavar kilazítása után a felette lévõ éket megpiszkálod, hogy lecsússzon a csavar fejéhez, és ekkor lejjebb tudod állítani. A másik kettõvel csak akkor kell foglalkozni, ha az elõzõekben részletezett mûveletet nem tudod végrehajtani (túl lettek húzva az összeszerelés során).
Igen, állítható a kormányszár. Mint ahogy a kérdéseimbõl is kitûnik, nem vagyok nagyon járatos a kerékpárok szerelgetésében, így természetesen fogalmam sincs hogyan kell állítani a szárat. Normál paraszti ésszel, a két oldalsó imbusz csavart lazítanám ki és utána tudnám állítani. De itt jön az ami megzavart, hogy a szár alján is van egy imbusz csavar ami kvázi kitámasztásként rögzít egy lapkát. Mind a 3 csavart kilazítsam? Egyébként koppig van tolva, ülésmagasság rendben.
Ü
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Az az aranyszínû gyûrû szerintem a felsõ központosító.
És igen, ami nincs bevágva, azt préselni kell.
Az az aranyszínû gyûrû szerintem a felsõ központosító.Ha csak azt a fényes gyûrût veszem önmagában azt rá tudom tenni legalulra, mert ugye be van vágva.
Viszont ha ezt megteszem akkor ezután a csapágy már nem fér rá. próbáltam.
Ez a préselés elég drasztikusnak tûnik.
gaboca1: a villa nem tapered, azoknál hosszabban nyúlik el a csövön ez a vastagított rész.(és persze az átmérõ különbség sem ennyi)
A sebesség mindent megold.
minden villa ilyen.
a csapagy also cseszejet a villara kell preselni.
Helló!
Pár hete vettem használtan egy Fox F100 RL-Fit teleszkópot, és egy Cube AMS 100 vázat.
A napokban jutottam arra hogy összerakom a bringát, de rögtön az elején problémába ütköztem.
A fejcsapágy amit a vázzal együtt vettem az egy hagyományosnak mondható FSA Press-fit fejcsapágy.
Ezzel még nincs is gond, csak az alsó csapágy és a hozzá tartozó gyûrû nem megy rá a villanyakra.
Lentebb a képen látható az a kiszélesedés ami miatt nem megy a helyére a a cucc.
Ez 1,5 mm többletet jelent.
Link a képhez:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
MÓD.:
MOST NÉZEM HOGY A KÉPEN VÉLETLENÜL FORDÍTVA VAN A CSAPÁGY,
ETTÕL FÜGGETLENÜL UGYAN AZ EREDMÉNY.
Kérdésem az
1, hogy ez a Foxnál normális?
2, a fejcsapággyal van gond? - Javasolt csapágymárkák, típusok azoktól akiknek hasonló problémájuk van
3, lehetséges megoldások?
Köszi
L
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Ridley Noah Fast