Nekem FSA van, tapered, talán Gravity SX. Jól tömített, teljesen gondozásmentes.
Nekem FSA van, tapered, talán Gravity SX. Jól tömített, teljesen gondozásmentes.
Az asszonynak spyral (3 éves) meg egy abszolult noname (legalább 5 éves)
Nekem egy cane crek (kb 4 éves) és egy ritchey wcs 2008-as.
Dobd ki és rakj be egy újat.
Milyen kormánycsapágyad van?
Nem én vagyok az egyetlen, Amerikában cserélnék. Az utolsó hozzászólás a lényeg: http://www.bikemojo....0-question.html
Nem.
3 éve nem nyúltam hozzá és tökéletes.
Normális dolog, hogy 2 havonta ki kell takarítanom a kormánycsapágyat? Kisebb erőkifejtés okán már pattog az alsó csapágyhoz bejutó piszok miatt (nyilván használom). Nem egy nagy dolog de a nincsen kedvem szétszedni (a stucni egyenesbe állításával vannak gondjaim ). Tisztításkor még véletlenül sem nyomok oda vizet, már ronggyal sem fogom ott takarítani... Cane Creek Forty a csapágy, és tapered. Mire cseréljek ha cserélek? A csapágy egyébként nem lötyög, nem esik ki a helyéről szétszedéskor, jól van összerakva az egész.
Köszönöm.
Na, ezt nem tudtam, de kicseréltem rózsára, remélem ez megoldja a nyekergést is.
Köszönöm, a kincsesládám nekem is feneketlen!
...
Alu nyakba ez nem jó, üttess be egy hagyományos rózsát. Ha kell, tudok adni neked, van itthon kettő is.
...
Mi a véleményetek az a-head dugóról (nyilván a rózsa ellenében)?
Kormánycsapágyhoz kaptam, baromi nehéz jól meghúzni, valahogy nem szimpi. Hosszabb menések közben jön valami nyekergés a kormány felől, nem akarom, hogy a teló legyen. Inkább kiszedtem ezt, s beraktam egy "rendes" rózsásat.
Tudom, hogy karbonnyakas villához inkább ez való, de nekem olyan nem nagyon van.
És egyáltalán, illik a kupak csavarját meghúzva tartani? Vagy amikor a stucni már rá van húzva a villanyakra, akkor akár ki is lehetne szedeni, vagy picit visszalazítani?
Ilyenem van egy FSA, csak ugye karbon villanyakba húztam. Alu nyakba ez nem jó, üttess be egy hagyományos rózsát. Ha kell, tudok adni neked, van itthon kettő is.
Meghúzás után akár ki-/levehető(ahead kupak), van pár gyártó, akinek a "gyári" megoldása is olyan, hogy nincs rendes ahead kupak (például Canyon).
zscs módosította - 2014. május 30. - 18:47
Mi a véleményetek az a-head dugóról (nyilván a rózsa ellenében)?
Kormánycsapágyhoz kaptam, baromi nehéz jól meghúzni, valahogy nem szimpi. Hosszabb menések közben jön valami nyekergés a kormány felől, nem akarom, hogy a teló legyen. Inkább kiszedtem ezt, s beraktam egy "rendes" rózsásat.
Tudom, hogy karbonnyakas villához inkább ez való, de nekem olyan nem nagyon van.
És egyáltalán, illik a kupak csavarját meghúzva tartani? Vagy amikor a stucni már rá van húzva a villanyakra, akkor akár ki is lehetne szedeni, vagy picit visszalazítani?
Opsz akkor ezt benéztem akkor 25.4 +bilog:)
25.4
Országúton 25,4 25,8 26,0 26,4 és a 26,0 a leggyakoribb.
A sebesség mindent megold.
25.4
Most viszont össze vagyok zavarodva. Rákerestem egy kicsit a neten és találtam is jónak tűnő dokumentációt. Ezek alapján úgy tűnik, hogy mind a stucni (Attacco Record) mind a kormány 26 mm-es. Sajnos nincs tolómérőm, csak kerületmérésből tudtam számolni az átmérőt. A befogásnál a kormány kerülete viszont 83 mm, ami 26,4 mm es átmérő. A 26 os átméröö 81,64 mm kerület lenne. Ennyire elmértem volna?
Volna egy problémám egy retro stucni-kormánnyal kapcsolatban. Sajnos vásárlásnál nem figyeltem rá eléggé, de most feltűnt. A kormány 26,4 mm átmérőjű, a stucni viszont úgy tűnik hogy csak 26 mm-es.
A kormány egy TTT competizione, alighanem egy cinelli klón, a stucni is TTT, ezért gondoltam felületes szemlélés után, hogy biztosan jól összeillenek. Valaki láthatóan beleerőltette a kormányt mert vannak rajta elég randa karcolások a stucni befogója pedig mintha nem feküdne fel teljesen pontosan a kormány ívére. Azonkívül ahol össze van csavarozva a befogó van kb. 2-3 mm rés.
A kérdésem az hogy ha már így össze van rakva szerintetek használhatom-e nyugodtan, vagy sürgősen cseréljek kormányt egy 26mm-esre? A stucni tetszik azt megtartanám.
Vannak képek is a jobb érthetőség kedvéért.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
kornel.regent módosította - 2014. május 28. - 10:08
'iparis' raceface kcs. a tettes, folyamatosan mindig 'kikotyogósodik' valami ötlet, hogy miért csinálja ezt?
ha cserés, akkor mit érdemes most venni? kb 8 éve nem vettem kcs.-t egy faszás CK-ról lecsúsztam, amúgy a többi biringámban mindig valami egyszerűbb canecreak vagy ricsi van, inkább cserélgetem pár évenként őket
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
Sziasztok,
nincs valakinek tippje 1 1/4-es villanyakhoz való 31,8-as nem freeride stucnira az egy szem Ritchey WCS-es kívül?
országútira kellene, esetleg fehérben?
Kösz, tg
Használ valaki sima Ahead-es Chris King fejcsapágyat?
Ennyi része jött:
https://farm2.static..._8355e459d8.jpg
És nagyjából így tart el a villánál:
http://www.barrells.net/images/ck.jpg
Ez így normális?
Így elég hülyén néz ki az biztos.
A sebesség mindent megold.
Használ valaki sima Ahead-es Chris King fejcsapágyat?
Ennyi része jött:
https://farm2.static..._8355e459d8.jpg
És nagyjából így tart el a villánál:
http://www.barrells.net/images/ck.jpg
Ez így normális?
A Kona kormányok is 2014-esből vannak. A wikipedia ezt írja: "2014 aluminium alloy is an aluminium alloy often used in the aerospace industry.[1]"
Ha űrtechnikához használják talán annyira nem gáz.
A Kalloy Uno "3.0" (SP-358) nyeregcső is ebből van, ez a relatív olcsó termék kategória (42 grammal nehezebb mint a 17 mm-el hosszabb, de erősebb 7000-es alu Thomson). Amúgy semmi bajom nem volt vele, másik gépen még mindig használom.
Tekergek módosította - 2014. május 19. - 10:07