Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#821
Posted 2012. July 16. - 21:12
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#822
Posted 2012. July 16. - 20:16
WD-40 : A TOOL FOR EVERY JOB
#823
Posted 2012. July 16. - 19:14
Good luck! Valamelyik szerviz zsíros lét fog leakasztani rólad amikor rendbe kell majd tenni.Még mindig nem ijesztettetek el eléggé, ha nem tudom összeszervezni a szervízt, akkor még mindig lehet, hogy ezzel próbálkozom majd
Nem bántó szándékkal, kapitális marhaságnak nevezném...Nem bántó szándékkal írom ezt, de a többiek is megfogják ezt erõsíteni.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#824
Posted 2012. July 16. - 19:04
Köszi - mondjuk AFAIK a WD40-ben semmi agresszív dolog nincs, a teló tömítései úgy általában gondolom kell bírják az olajat, hiszen bent is van kenés, kívülrõl is kell kenni a becsúszószárat. Van otthon WD40, kb. 5 éve használtam utoljára, mert minden másra mást használok (becsúszószárra is spéci kenõanyagot vettem). Még mindig nem ijesztettetek el eléggé, ha nem tudom összeszervezni a szervízt, akkor még mindig lehet, hogy ezzel próbálkozom majd
Hát akkor el kell h szomorítsalak, de nagy gondok vannak a te teló karban tartási elképzelésedben. A becsúszót nem kenjük kívülrõl semmivel sem!!!! Azon kivûl h tiszta retek lesz a külseje, és sokkal nagyobb eséllyel kerül kosz a telóba semmit nem érsz el vele!
Nem bántó szándékkal írom ezt, de a többiek is megfogják ezt erõsíteni.
#825
Posted 2012. July 16. - 17:44
#826
Posted 2012. July 16. - 16:14
Miért, mi a baj a WD40-nel? A láncot és a csapágyakat nyilván nem azzal kenem, de itt feltehetõleg valami kis kosz miatt szorulhatott meg a dolog, nagy erõk és sok mozgás nincs, a WD40 pedig - miután elpárolognak belõle a hígabb dolgok - ken is valamennyire.
Danny megválaszolta.
Meg ha jól belegondol az ember, az olyan termékek amik "mindenre" jók, általában semmire sem szoktak jók lenni! Na ide tartozik szvsz a WD40 is.
#827
Posted 2012. July 16. - 12:47
Pedig jobb lenne szervizbe vinni, mert ilyet akkor szokott csinálni, amikor tele van belülrõl dzsuvával. Lehet maszatolni a WD40-el, de a problémát nem fogja megoldani. Egyébként meg a beszivárgó WD40 megzabálja a gumi tömítéseket és nagyobb kárt csinálsz, mint ami hasznot hajtasz.A fiam kormányról lockolható Reba telóján hajlamos beragadni a zár. Néha visszaforog a gyûrû (nem tudom mi lenne a neve) a láb tetején, néha nem, és lezárva marad; olyan, mintha szorulna egy picit. Szétszedni nem merem, szervízbe vinni a héten nem lesz idõm, a hétvégén pedig verseny, és ezen a pályán nagyon jól jönne kormányról zárható- nyithatóság. Szerintetek egy WD40-es kezelés ott a gyûrû környékén segíthet? De ami a fontosabb: biztos nem árt? Vagy más egyéb javaslat?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#828
Posted 2012. July 16. - 12:10
#829
Posted 2012. July 16. - 09:42
A fiam kormányról lockolható Reba telóján hajlamos beragadni a zár. Néha visszaforog a gyûrû (nem tudom mi lenne a neve) a láb tetején, néha nem, és lezárva marad; olyan, mintha szorulna egy picit. Szétszedni nem merem, szervízbe vinni a héten nem lesz idõm, a hétvégén pedig verseny, és ezen a pályán nagyon jól jönne kormányról zárható- nyithatóság. Szerintetek egy WD40-es kezelés ott a gyûrû környékén segíthet? De ami a fontosabb: biztos nem árt? Vagy más egyéb javaslat?
A hiba okát nem tudom, de légyszives azt a rohadt WD40-et felejtsd el!!! Semmire sem jó, már mint kenésre tutira nem!
#830
Posted 2012. July 15. - 23:20
#831
Posted 2012. July 08. - 20:38
Ezzel mit mûveltél?
laza fr és ugri bugri, semmi komoly
egyszerûen alul méretezett volt (ehhez a használathoz) pár alkatrésze a telónak...
a láb anyagvastagsága 2mm (magnézium)
nyak anyagvastagsága szintén 2mm körüli (acél)
annak viszont örülök hogy mind2 esetet karc nélkül megúsztam
bocsi az OFF-ért
#832
Posted 2012. July 07. - 12:58
#833
Posted 2012. July 07. - 12:21
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#835
Posted 2012. July 05. - 22:59
Nagyon köszönöm a válaszokat! Örülök hogy színvonalas ez a hely. Majd akkor rákérdezek a közeli boltban hogy s miként mûködik a nyakazás. Remélem a gatyám nem megy rá
#836
Posted 2012. July 05. - 22:13
#837
Posted 2012. July 05. - 21:02
A villanyakhoz nem tudok tanácsot adni. Reménykedj, hátha olvassa majd hozzáértõ spori a problémádat, és tud valaki segíteni.
#838
Posted 2012. July 05. - 20:13
#839
Posted 2012. July 05. - 20:06
Itt találsz segítséget szimering cseréhez. Vonatkoztass el attól, hogy itt levegõs Pike-on mutatják be.:
http://www.endurofor...e_dual_air3.pdf
Ez pedig a nagy RS szervízkönyv. A Motion Controll Damper service fejezetben találod meg, hogy kell olajat cserélni a csillapításban.:
2010 RockShox Technical Manual English revised Nov 2009 small
Jó szerelgetést!
#840
Posted 2012. July 05. - 16:16
Van nekem egy Rock Shox Argyle 318-as villám. Érik benne az olaj és szimering csere. Tudtok nekem valami jó linket (videót v. leírást) küldeni amin meg tudom tanulni az ilyen munkát. Netet már bújtam de nem találtam semmit.
Még valami a vállban lehetséges a villanyak csere? Kicsit mozog (nem kotyog csak oldalra mozog mintha laza lenne a stucni) az enyém vagy azt ajánljátok, hogy majd szerezzek egy használt vállat?
Köszönöm elõre a válaszokat!