Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#821
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Az lehet, csak itt pucolni kéne és nem kenni a koszt. :D

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#822
trek8k

trek8k

    vendég

  • fórumtag
  • 145 hozzászólás
OFF. Nemrég olvastam, hogy már többféle wd40 is létezik, van amelyiket kifejezetten ajánlják kenéshez is.
WD-40 : A TOOL FOR EVERY JOB

#823
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház

Még mindig nem ijesztettetek el eléggé, ha nem tudom összeszervezni a szervízt, akkor még mindig lehet, hogy ezzel próbálkozom majd :)

Good luck! Valamelyik szerviz zsíros lét fog leakasztani rólad amikor rendbe kell majd tenni. ;)

Nem bántó szándékkal írom ezt, de a többiek is megfogják ezt erõsíteni.

Nem bántó szándékkal, kapitális marhaságnak nevezném...

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#824
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

Köszi - mondjuk AFAIK a WD40-ben semmi agresszív dolog nincs, a teló tömítései úgy általában gondolom kell bírják az olajat, hiszen bent is van kenés, kívülrõl is kell kenni a becsúszószárat. Van otthon WD40, kb. 5 éve használtam utoljára, mert minden másra mást használok (becsúszószárra is spéci kenõanyagot vettem). Még mindig nem ijesztettetek el eléggé, ha nem tudom összeszervezni a szervízt, akkor még mindig lehet, hogy ezzel próbálkozom majd :)


Hát akkor el kell h szomorítsalak, de nagy gondok vannak a te teló karban tartási elképzelésedben. A becsúszót nem kenjük kívülrõl semmivel sem!!!! Azon kivûl h tiszta retek lesz a külseje, és sokkal nagyobb eséllyel kerül kosz a telóba semmit nem érsz el vele!

Nem bántó szándékkal írom ezt, de a többiek is megfogják ezt erõsíteni.

#825
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Köszi - mondjuk AFAIK a WD40-ben semmi agresszív dolog nincs, a teló tömítései úgy általában gondolom kell bírják az olajat, hiszen bent is van kenés, kívülrõl is kell kenni a becsúszószárat. Van otthon WD40, kb. 5 éve használtam utoljára, mert minden másra mást használok (becsúszószárra is spéci kenõanyagot vettem). Még mindig nem ijesztettetek el eléggé, ha nem tudom összeszervezni a szervízt, akkor még mindig lehet, hogy ezzel próbálkozom majd :)

#826
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

Miért, mi a baj a WD40-nel? A láncot és a csapágyakat nyilván nem azzal kenem, de itt feltehetõleg valami kis kosz miatt szorulhatott meg a dolog, nagy erõk és sok mozgás nincs, a WD40 pedig - miután elpárolognak belõle a hígabb dolgok - ken is valamennyire.


Danny megválaszolta.
Meg ha jól belegondol az ember, az olyan termékek amik "mindenre" jók, általában semmire sem szoktak jók lenni! Na ide tartozik szvsz a WD40 is.

#827
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház

A fiam kormányról lockolható Reba telóján hajlamos beragadni a zár. Néha visszaforog a gyûrû (nem tudom mi lenne a neve) a láb tetején, néha nem, és lezárva marad; olyan, mintha szorulna egy picit. Szétszedni nem merem, szervízbe vinni a héten nem lesz idõm, a hétvégén pedig verseny, és ezen a pályán nagyon jól jönne kormányról zárható- nyithatóság. Szerintetek egy WD40-es kezelés ott a gyûrû környékén segíthet? De ami a fontosabb: biztos nem árt? Vagy más egyéb javaslat?

Pedig jobb lenne szervizbe vinni, mert ilyet akkor szokott csinálni, amikor tele van belülrõl dzsuvával. Lehet maszatolni a WD40-el, de a problémát nem fogja megoldani. Egyébként meg a beszivárgó WD40 megzabálja a gumi tömítéseket és nagyobb kárt csinálsz, mint ami hasznot hajtasz.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#828
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Miért, mi a baj a WD40-nel? A láncot és a csapágyakat nyilván nem azzal kenem, de itt feltehetõleg valami kis kosz miatt szorulhatott meg a dolog, nagy erõk és sok mozgás nincs, a WD40 pedig - miután elpárolognak belõle a hígabb dolgok - ken is valamennyire.

#829
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

A fiam kormányról lockolható Reba telóján hajlamos beragadni a zár. Néha visszaforog a gyûrû (nem tudom mi lenne a neve) a láb tetején, néha nem, és lezárva marad; olyan, mintha szorulna egy picit. Szétszedni nem merem, szervízbe vinni a héten nem lesz idõm, a hétvégén pedig verseny, és ezen a pályán nagyon jól jönne kormányról zárható- nyithatóság. Szerintetek egy WD40-es kezelés ott a gyûrû környékén segíthet? De ami a fontosabb: biztos nem árt? Vagy más egyéb javaslat?


A hiba okát nem tudom, de légyszives azt a rohadt WD40-et felejtsd el!!! Semmire sem jó, már mint kenésre tutira nem!

#830
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
A fiam kormányról lockolható Reba telóján hajlamos beragadni a zár. Néha visszaforog a gyûrû (nem tudom mi lenne a neve) a láb tetején, néha nem, és lezárva marad; olyan, mintha szorulna egy picit. Szétszedni nem merem, szervízbe vinni a héten nem lesz idõm, a hétvégén pedig verseny, és ezen a pályán nagyon jól jönne kormányról zárható- nyithatóság. Szerintetek egy WD40-es kezelés ott a gyûrû környékén segíthet? De ami a fontosabb: biztos nem árt? Vagy más egyéb javaslat?

#831
TaaT

TaaT

    vendég

  • fórumtag
  • 148 hozzászólás

Ezzel mit mûveltél? :D


laza fr és ugri bugri, semmi komoly :)

egyszerûen alul méretezett volt (ehhez a használathoz) pár alkatrésze a telónak...

a láb anyagvastagsága 2mm (magnézium) Feltöltött kép

nyak anyagvastagsága szintén 2mm körüli (acél) Feltöltött kép Feltöltött kép

annak viszont örülök hogy mind2 esetet karc nélkül megúsztam :o


bocsi az OFF-ért :)
XC Fully

"Kussolj Brian!" :D

#832
Szabii

Szabii

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás

Régi Suntour XCP NS telómban sikerült nyakat cserélni mert megmihálylott... Feltöltött kép

A végeredmény tökéletes lett, nem is az adta meg magát legközelebb... :) Feltöltött kép


Ezzel mit mûveltél? :D

#833
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás
nem
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#834
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.045 hozzászólás
rs recon 351 u-turn (a régi revelation 426) telót érdemes lehet vajon recon sl-re cserélni? grammban ugye utóbbi acél nyaka miatt nem igazán van különbség... :?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#835
STP srác

STP srác

    új vendég

  • fórumtag
  • 11 hozzászólás
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a válaszokat! Örülök hogy színvonalas ez a hely. Majd akkor rákérdezek a közeli boltban hogy s miként mûködik a nyakazás. Remélem a gatyám nem megy rá :)

#836
TaaT

TaaT

    vendég

  • fórumtag
  • 148 hozzászólás

Még valami a vállban lehetséges a villanyak csere?


Régi Suntour XCP NS telómban sikerült nyakat cserélni mert megmihálylott... Feltöltött kép

A végeredmény tökéletes lett, nem is az adta meg magát legközelebb... :) Feltöltött kép
XC Fully

"Kussolj Brian!" :D

#837
Right Rider

Right Rider

    vendég

  • fórumtag
  • 50 hozzászólás
Én sima gépzsírral szoktam kenni a rugót. Persze léteznek über-hyper-szuper zsírok, pl Motorex Bike grease 2000.
A villanyakhoz nem tudok tanácsot adni. Reménykedj, hátha olvassa majd hozzáértõ spori a problémádat, és tud valaki segíteni.

#838
STP srác

STP srác

    új vendég

  • fórumtag
  • 11 hozzászólás
Köszönöm szépen. A rugót alap gépzsírral ajánlott átkenni? Villanyak témáról tudsz valami hasznosat?

#839
Right Rider

Right Rider

    vendég

  • fórumtag
  • 50 hozzászólás
Hello!

Itt találsz segítséget szimering cseréhez. Vonatkoztass el attól, hogy itt levegõs Pike-on mutatják be.:
http://www.endurofor...e_dual_air3.pdf

Ez pedig a nagy RS szervízkönyv. A Motion Controll Damper service fejezetben találod meg, hogy kell olajat cserélni a csillapításban.:
2010 RockShox Technical Manual English revised Nov 2009 small
Jó szerelgetést!

#840
STP srác

STP srác

    új vendég

  • fórumtag
  • 11 hozzászólás
Sziasztok!

Van nekem egy Rock Shox Argyle 318-as villám. Érik benne az olaj és szimering csere. Tudtok nekem valami jó linket (videót v. leírást) küldeni amin meg tudom tanulni az ilyen munkát. Netet már bújtam de nem találtam semmit.
Még valami a vállban lehetséges a villanyak csere? Kicsit mozog (nem kotyog csak oldalra mozog mintha laza lenne a stucni) az enyém vagy azt ajánljátok, hogy majd szerezzek egy használt vállat?

Köszönöm elõre a válaszokat! :)