
így szakadt ki tõbõl 5 ill. 15km után mindkét zsír új schwalbe belsõmbõl.
a pózer az pózolás szóból ered, amikor valami csak azért néz ki úgy mert olyannak tetszik nem azért, mert a használat azt igényelné. tehát fõleg pózolásra van, nem használatra.Kösz a magyarázatot, szükség volt rá
(mert elnéztem, elsõre is mennie kellett volna...). Így már mûködhet
.
Kimarad továbbra is 4-4 küllõ (mert 28-8=20).
A jobboldal a húzott, két kereszttel. A baloldal sugaras, az könnyebb lesz.
Mindkét oldalon kimarad 14-bõl 4, pl. 2 maradó után az 1., 3 után a 2., ismét 2 után a 3., majd 3 további után a 4. Ennél nem lehet egenletesebben szétosztani a fölösleges lyukakat.
Legyenek a jobboldali (hajtott) küllõn lévõ agylyukak a páratlanok, számozzuk meg ezeket 1-27-ig. A baloldaliak párosak, 2-28-ig.
A ráf lyukai 1-19-ig illetve 2-20-ig mennek.
Hagyjuk ki az 5. 13. 19. és 27. lyukhelyet (az agy jobb oldaláról).
Az 1. agylyuk legyen az 1. ráflyuknál (csak, hogy le tudjuk rajzolni), menjen az óramutató szerint növekedve.
Ha 20-20 lenne a kerék (20 agy, 20 ráf), akkor pl. 1-5, 5-9, 9-13, 13-17, 17-19 lenne az 5 „nyomott” kerék és 3-19, 7-3, 11-7, 15-11, és 19-17 az 5 „húzott", mindez a jobboldali, hajott oldalon (agytól-ráfig megy a küllõ). Csakhogy nem 20, hanem 28 lyukas agyunk van. Ismétlem, kihagyunk hát jobboldalt négyet, pl. az 5., 13., 19. és 27. lyukhelyet. így ott 14 helyett 10 küllõ lesz. Baloldalt mondjuk a 4, 12, 18, 26 marad ki.
Ezzel az agylyuk-ráflyuk összefüggés (azaz az ezeket összekötõ küllõ) a következõ: 1-5, 7-9, 11-13, 17-17, 23-1 az öt „nyomott” kerékre, és 3-19, 9-3, 15-7, 21-11, 25-15 az öt „húzott" kerékre. (Lerajzoltam, de ellenõrzendõ.)
Hátravan a küllõszámítás, azaz, hogy hányféle hosszúságú küllõ kell jobboldalt (tán kettõ?); a baloldali is más persze, de az mind uo. hosszú, hisz sugaras. Ez egy középiskolás geometriai feladat, de késõ van, csak akkor érdemes kiszámítani (mondjuk egy programmal), ha tényleg kell. Ahhoz kellenének a szokásos adatok, kb. az agyon lévõ 28-as küllõ körének sugara (ha eltérõ, akkor persze mindkettõ, a ráf megfelelõ sugara, a bal és jobb agyküllõkör távolsága a szimmetriatengelytõl.
Mi az a pózer?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni 1 visszatérõ problémámmal kapcsolatban:
a hátsó belsõm folyamatosan elcsúszik, a felniszalaggal együtt. Olyannyira, hogy a felni szelepbejárata egy bizonyos idõ után kiszúrja azt. Próbáltam már szigszalaggal körbetekerni a szelep oldalát, odaragasztani a felniszalagot a felnihez (elég sufni, tudom), de semmi nem segít, folyamatosan elcsúszik és már a második felniszalagom amorf teljesen.
Mi lehet a baj? Mivel tudnám megoldani?
Elõre is köszi!
That's all folks!
Kösz a magyarázatot, szükség volt ránamost, hogy értsed
- van egy C50-es Dura Ace karbon abroncsom (vagyis egy komplett hátsó kerekem) amibõl SS/fixi/pózer kereket szeretnék csinálni a meglévõ 28 lyukas Dura Ace pálya hátsó agy átfûzésével.
Emiatt az egyik oldalon lehetek sugárban, de a másikban csak keresztre merném fûzni.
Inkább nem: nem lesz egyenletes. A fûzés is kérdéses.
Ha mégis nagyon kell, akkor legyenek a baloldali küllõk a páratlanok, jobboldaliak a párosak. Hagyd ki az 1, 9, 15, 23-at és a 2, 10, 16, 24-et. Így 8, 6, 8, 6 lesz mindkét oldalon a kihagyottak közti távolság. Ez sugaras fûzésre elmegy épp, keresztre hmm-hmm.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Adott két elsõ kerék Hope Pro 2 Evo 15mm-es aggyal és Shimano SM-RT86 féktrácsával. Minden együtt rendelt, teljesen új. Az egésszel a célom az volt, hogy kerékcserénél ne kelljen féket állítani. Viszont akkora a féktárcsa eltolódása, hogy sajnos kell. Az agyak különbözhetnek vagy a tárcsák?
Inkább nem: nem lesz egyenletes. A fûzés is kérdéses.két gyors kérdés, 28-as agyat be lehet fûzni 20-as felnibe (oldalanként 4-4 lyukat kihagyva)[...]
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nem csak gramm.Ha igaz , amit ír a DT , a 2.0-1.8-2.0 küllõjük szakítószilárdsága is nagyobb.
Ha inkább az szempont, hogy erõs legyen a kerék és késõbb lehessen centírozni (ha szükséges), érdemes 2.0-1.8-as elvékonyított küllõt beletenni vagy inkább maradjak a 2.0-nál. 32 küllõ esetén hány grammot nyerek a vékonyítottal?