Köszi!
Nem fogok unatkozni az tuti;)
Még nem volt ilyen beavatkozásra szükségem, bár ma reggel majdnem összejött. Egyik kedvenc ösvényemre valaki több tucalnyi tobozt, kisebb-nagyobb követ és keresztbe faágakat tett ki úgy 200-300 méter hosszan. Egyik méretes tuskón normál esetben átugratok csak; most gondoltam, megállok és megpróbálom félre cibálni. Ahogy megálltam, az egyik 5-6 centi vastag letört ág beakadt a RedMetal3 küllõi közé. Na mondom, ha most nem állok meg...
Youtube-on van sok egyéb gyártónak videója a mûveletrõl, DT Tricon szintén "izgalmas" (sõt plusz szerszám sem árt hozzá - Fulcrumhoz legalább jár a mágnes), meg Crossmax ST/SLR-ben sem szívesen cserélnék küllõt...
http://www.youtube.com/watch?v=OwkEL-oAwUE
Javítás szempontjából szerintem jobbak a "J" küllõket fogadó agyakra fûzött, tubeless szalaggal mûködõ kerekek. Csak a régi szalagot kell lefejteni, küllõcsere és centrír, új szalag fel. Ami meg a legjobb, hogy pótküllõ a sarki fûszeresnél is lesz, általában a gyári küllõk árához képest fillérekért.