Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#12161
Írta 2006. május 18. - 21:38

#12162
Írta 2006. május 18. - 19:10

tárcsás?elég. de azt remélem tudod h a singletrack az egy rácsáss felni.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12163
Írta 2006. május 18. - 16:52

#12164
Írta 2006. május 18. - 16:16

#12165
Írta 2006. május 18. - 14:27

#12166
Írta 2006. május 18. - 14:00

én minden kónuszos agyat igy rakok össze...A kónuszt mindig kotyogósra kell belõnöm mert mikor meghúzom a gyorszárat (ésszel) akkor megszorul a kónusz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12167
Írta 2006. május 18. - 13:39

Az enyém belsõ/külsõ kónuszán 4000 km után már látszottak bekopás nyomai, késõbb már a golyókból is hiányoztak kisebb krómfelületek pedig csak CC-re használtam.Vizes környezetben pedig mindig beázik, ha száraz az idõ akkor meg a port szívja magába.A kónuszt mindig kotyogósra kell belõnöm mert mikor meghúzom a gyorszárat (ésszel) akkor megszorul a kónusz.
Ilyen áron ennél csak jobbat kapsz.
Hogy írjak valami jót is a belsõmechanikás gyorszára elég príma, de ez pont nem fog kelleni neked.
#12168
Írta 2006. május 17. - 20:37


#12169
Írta 2006. május 17. - 19:51

#12170
Írta 2006. május 17. - 19:09

A sebesség mindent megold.
#12171
Írta 2006. május 17. - 15:12

Ne kötekedjj!! Akkor barnitják:)a küllõ acélból van, nem lehet eloxálni
szerintem feketehorganyozzák

#12172
Írta 2006. május 13. - 20:20


az egyetlen hátránya szerintem, hogy (én legalábbis) nem tudok vele mászni... szóval marad az 56 centis cécó kormány városba
#12173
Írta 2006. május 13. - 18:57

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12174
Írta 2006. május 12. - 20:41

Alapból Malitól rendel, az orrom elõtt felütötte a katalógust és elkezdett szencségelni, h kb 3 dolog árával átbszták õt is. Vagy a katalógus teli van marhasággal.... DT-t nem is forgalmaz más állítólag.Valszeg nem az áron lepõdött meg hanem azon hogy lenne a Mali-nál egyáltalán küllõ rendesen.
#12175
Írta 2006. május 12. - 20:34

Megvan-megvan-MEGVAN!Nem kell SS kerék,mert megmarad a 7 sebességem hátul.Mindez úgy hogy a váltókrajaim lekerülnek a nyeregcsövemre erõsített csövekre,így ugye a kormányt leszabhatom keskenyebbre,hogy a kocsik közt elférjek.
Ne mondd már, hogy nem fér el a váltókar... Extrém keskeny kormány (30 alatt) kurva szar. Ergonómiailag sem tuti, kontroll szempontjából sem, meg nyeregbõl kiállni is ultraszívás vele. Meg ha már nem a kormányon váltasz, akkor egy alsócsövön váltós régi oúti lenne az értelmes megoldás.
Jahh, meg ugye egy határon (mondjuk 35) túl nem sokat érsz a kormány-nyeséssel. A pedálnak, a csípõdnek meg a válladnak úgyis át kell férni. Meg nehogy már ez döntse el, hogy SS vagy váltós. Meg ma kötözködõs hangulatban vagyok:D
#12176
Írta 2006. május 12. - 20:24

#12177
Írta 2006. május 12. - 20:16

Csak mert a szervizes csávó egy cinikus vigyorral közölte, hogy vegyek ott küllõt neki is, ha találok...
Elírták a Biker's Guide-ba az árat?
#12178
Írta 2006. május 11. - 22:23

namost hogy a dt küllõ ettõl fekete-e, azt nem tudom
de van ilyen
és biztos hogy nem szinter mert az lényegében festék
#12179
Írta 2006. május 11. - 21:23

a hagyományos szürkét,
a feketét,
és a sárgát ami inkább arany függõen az oldat használtságától...
amúgy a DT-re visszatérva nem tom lehet-e a rozsdamentes acélt horganyozni. ?

#12180
Írta 2006. május 11. - 21:04

szerintem feketehorganyozzák
van ilyen h feketehorganyzás?? nah ez nekem uj... max szinterezés nem?