luongo kerékpár bp 13 ker raul wallenberg 1Halo!
Bp-en hol érdemes kereket fûzetni? Pontosabban már be van fûzve, kb. 1/3-ig húzott küllökkel áll már pár hónapja, mert nincs idõm befejezni, meg az állványom sose készül el, viszont nagyon szeretném már használni. (mondjuk arra sincs idõm :chin:)
Na, mindegy, egy frankó helyet/fickót tudtok nekem ajánlani? Olyat, ahol egy tárcsás, kazettás hátsó kereket faszán befejeznének. Köszi!!!
DMR Revolver, 321, DT 2.0
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12001
Írta 2006. június 15. - 23:28
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12002
Írta 2006. június 15. - 23:27
pedig nem nehéz: linkennél jobb ajánlatot cc-re nem tudok elképzelni se...
http://www.actionspo...329fd183c8a8611
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12003
Írta 2006. június 15. - 23:12
Bp-en hol érdemes kereket fûzetni? Pontosabban már be van fûzve, kb. 1/3-ig húzott küllökkel áll már pár hónapja, mert nincs idõm befejezni, meg az állványom sose készül el, viszont nagyon szeretném már használni. (mondjuk arra sincs idõm :chin:)
Na, mindegy, egy frankó helyet/fickót tudtok nekem ajánlani? Olyat, ahol egy tárcsás, kazettás hátsó kereket faszán befejeznének. Köszi!!!
DMR Revolver, 321, DT 2.0
#12004
Írta 2006. június 15. - 22:19
szal jobbak elvileg
#12005
Írta 2006. június 15. - 20:07
#12006
Írta 2006. június 15. - 16:10
#12007
Írta 2006. június 15. - 15:46
Mivel a "gyorszár nem egy erõviselõ szempont"...
Na viccet félretéve, szerintem a gyorszár szerepe arra korlátozódik, hogy jól összeszorítsa a papucsokat, meg hogy jól nézzen ki persze. Innentõl a terhelést értelemszerûen a rendes tengely kapja.
Szerintem egyedül a Shimanyó féle szakadós gyorszár nem erõviselõ szempot, a többi nyugodtan maradhat.
a gyorszáron nem azt értettem, ami a tengely két végén van, és rá van írva pl., hogy "zoogie" . arra gondoltam hogy a különbözõ gyorszárak tengelyét más anyagból gyárthatják, ennek következtében az egyik merevebb, mint a másik. van köztük ilyen különbség, van jobb, vagy rosszabb gyorszár?
#12008
Írta 2006. június 15. - 15:09
Na viccet félretéve, szerintem a gyorszár szerepe arra korlátozódik, hogy jól összeszorítsa a papucsokat, meg hogy jól nézzen ki persze. Innentõl a terhelést értelemszerûen a rendes tengely kapja.
Szerintem egyedül a Shimanyó féle szakadós gyorszár nem erõviselõ szempot, a többi nyugodtan maradhat.
#12009
Írta 2006. június 15. - 15:03
vége is az akciónak...ennél jobb ajánlatot cc-re nem tudok elképzelni se...
http://www.actionspo...329fd183c8a8611
#12010
Írta 2006. június 15. - 12:31
mert a szar amclassic discemet cseréltem dt onyxra, amihez nem járt gyorszár, és most az amclassicéval használom, és tudjuk róluk hogy a súlycsökkentésért bármit bevállalnak, ebbõl következik, hogy a gyorszáruk sem olyan minõségû/merevségû/stb. mint egy másik gyorszárnak ?
#12011
Írta 2006. június 15. - 12:18
vki nem tudja, hogy hayes elite hátsó agyat hol lehet kapni?
http://galaxybike.hu/termek.php?id=9
ez csak hátsóba...
ez egy dt hügi onyx, hayes elite felirattal. pl. itt
#12012
vendég_nhunor_*
Írta 2006. június 15. - 12:11
http://galaxybike.hu/termek.php?id=9
ez csak hátsóba...
#12013
Írta 2006. június 15. - 08:39
ennél jobb ajánlatot cc-re nem tudok elképzelni se...
http://www.actionspo...329fd183c8a8611
ááá. ha ezt egy-két hónappal ezelõtt látom!! mostmár csak a szívemet fájdítjátok .
#12014
Írta 2006. június 15. - 08:36
azt tudom h nem american classic csak kérdem h mondtátok h azok egy és ugyanaz.
erre én kérdem h a HB3 és FH3 is hasonló minõségû? csapágyilag?
nem. a zoogie forgalmaz zoogie felirattal amclassic-okat, meg a saját agyait. ezek a saját agyai, ebbõl következõen nem amclassic minõség, bár nem az a súly-> ha nem vagy gyógyíthatatlanul grammániás, vagy nem szeretsz minden sarasabb, porosabb túra/maraton után ( elvileg ) kétszeresen tömített ipari csapágyas agyakat takarítani, zsírozni, stb. , akkor kerüld el az amclassicot.
#12015
Írta 2006. június 15. - 07:29
#12016
Írta 2006. június 15. - 00:51
Single Track nem annyira eros szeritnem, legalabbis nekem van, es nagy zuzasra nem hasznalnam.
Amit en ajanlanek inkabb az a Rigida Disc Bull. Olcso, jo es egesz konnyu felni. Ezt nyuzhatod nyugodtan.
Ha kicsit tobb penzed van, akkor Mavic 325, 719, 721.
2.35 -os gumihoz mindegy milyen felnit veszel, ami zuzasra valo az mind eleg szeles, ami pedig nem arra valo, az meg nem lesz jo neked
I`m as fast as nobody!
#12017
Írta 2006. június 15. - 00:46
#12018
Írta 2006. június 14. - 21:08
erre én kérdem h a HB3 és FH3 is hasonló minõségû? csapágyilag?
#12019
Írta 2006. június 14. - 18:46
na szal American Classicos topicba olvastam h aerican calssic suxx.
de van ugyaniylen zoogieba is.
és akkor most kérdem h a zoogie FH3 és HB3-as agyak milyenek?
ez nem amclassic, ha arra vagy kíváncsi. az FH737, a HB11, a HB10, és az FH6 american classic. de ha megnézed a www.amclassic.com -ot, és ezt összeveted a zoogie oldalával ( link ), akkor a saját szemeddel is meggyõzõdhetsz róla.
#12020
Írta 2006. június 14. - 18:04
de van ugyaniylen zoogieba is.
és akkor most kérdem h a zoogie FH3 és HB3-as agyak milyenek?