Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#8981
Írta 2007. október 27. - 14:35
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8982
Írta 2007. október 27. - 14:00
He? Alupálcás gyorszár csak nincs, vagy én maradtam le vmirõl? Titán létezik de remélem alu nem.A 2008-as XT agyhoz alutengelyes gyorszárat adnak. Nem gáz az alu tengely végén a menet, hosszú távon?
Alutengely az van, nyilván felhasználásfüggõ h bírja-e.
#8983
Írta 2007. október 27. - 13:55
#8984
Írta 2007. október 27. - 13:16
#8985
Írta 2007. október 27. - 13:15
nem kell x havonta szétszedni átzsírozni állítgatniIgazad van, egy országúti kereket könyebb lendületbe hozni, mint egy MTB-ot, függetlenül a bringás súlyától. Már csak az árkülönbözetet kell "megemészteni".
A 2008-as XT agyhoz alutengelyes gyorszárat adnak. Nem gáz az alu tengely végén a menet, hosszú távon?
Ma az egyik üzletben az ipari csapágyas agyra beszéltek rá, hogy az sokkal jobb, mint a kónuszos. Mennyiben ?
cserébe a konúsz hívõk szerint nem fut olyan szépen mint a golyoskosaras megoldás.....
egykori gépsz tanárom szerint, a mûszaki termékben csapágy van /gyk ipari csapágy/ a játokokban golyóskosár......nekem szimpatikus nézet
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8986
Írta 2007. október 27. - 13:14
az iparis agyak sokkal igénytelenebbek, a kónuszosokkal pár km után foglalkozni kell. nekem kónuszus deore 530-as van elöl-hátul szépen forog nincs is vele baj, de igy utolag iparisat vettem volna de majd januárban
#8987
Írta 2007. október 27. - 13:06
Igazad van, egy országúti kereket könyebb lendületbe hozni, mint egy MTB-ot, függetlenül a bringás súlyától. Már csak az árkülönbözetet kell "megemészteni".Van!
ÉN>100kg
A 2008-as XT agyhoz alutengelyes gyorszárat adnak. Nem gáz az alu tengely végén a menet, hosszú távon?
Ma az egyik üzletben az ipari csapágyas agyra beszéltek rá, hogy az sokkal jobb, mint a kónuszos. Mennyiben ?
#8988
Írta 2007. október 27. - 13:03
anno a sala által fekete alu küllõanyákkal zsirzottan összetett kerékbõl sem jöttek ki sarkazás nélkül a küllõanyák, igy a válaszom az, hogy nyogodtan lehet zsirozni, sokat nem használ.
Ha már elméleteket gyártunk - ezzel most a Lófarkas által linkelt "sokak által prófétaként tisztelt vén bakkecskére" utalok:
-Elméletileg Sala jobb minõségû, passzentosabb küllõkulcsot használhatott, mint Te a szétszedésnél.
- Sala azért (is) zsírzott, hogy a feszítés során ne kenje el a niplijeid lapolását.
Példádból is látszik, mit eredményez az alunipli utólagos piszkálgatása - izé "átmozgatása".
Aluniplis kereket jól kell megépíteni, és utána nem nyúlkálni hozzá többet. Gondolom, te sem tervezted a használt, bontott niplik újrafelhasználását, így nagy veszteség nem hinném, hogy ért.
#8989
Írta 2007. október 26. - 22:24
Van!Épp ezt akartam kérdezni, hogy 95 kg-nál van értelme a grammániának ?
#8990
Írta 2007. október 26. - 21:33
A sebesség mindent megold.
#8991
Írta 2007. október 26. - 21:01
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8992
Írta 2007. október 26. - 17:09
#8993
Írta 2007. október 26. - 16:41
#8994
Írta 2007. október 26. - 16:20
igy akár 2 év mulva is lehet tekergetni....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8995
Írta 2007. október 26. - 16:18
csak ha belegondolsz azért mégiscsak van valami valóságtartalma, amit írtam. az alu és az acél elég finoman össze tud gyógyulni. fõleg, hogy olaj/zsír nem éri, ellenben por/sár/kosz annál több
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8996
Írta 2007. október 26. - 15:52
idõnként meg kell mozgatni a küllõanyákat, hogy ne gyógyuljanak össze ~ fél évente mondjuk.
Hûû...."átmozgatni", "félévente". Ne már, kedves András! Téged ilyennel etetnek a mûhelyben, ahová fûzetni jársz? Nem is értem, hogy nem hördült fel erre egyik kerékguru sem tegnap éjjel óta.
ZSÍR!
#8997
Írta 2007. október 26. - 15:32
köszi, nekem nem kell bemutatni, ha valaminek ismerem a termékpalettáját azokon a márkákon kivül, amit forgalmazunk, akkor az a dt-swissegyenlõre még megfizethetetlen számomra...
105 illetve 205 gramm
http://www.dtswiss.c...maxsidesize=520
http://www.dtswiss.c...maxsidesize=520
egész eurobike-ról csak egy dt katalógust hoztam haza. (na jó, meg egy összehajtogatós felt-et, de az nem katalógus)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8998
Írta 2007. október 26. - 15:30
egyenlõre még megfizethetetlen számomra...sõt, már van kerámiás is.
105 illetve 205 gramm
http://www.dtswiss.c...maxsidesize=520
http://www.dtswiss.c...maxsidesize=520
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8999
Írta 2007. október 26. - 15:20
a 340-esben a star ratchet (a racsnimechanika egymással szembe forgó része) acél, a 240-esben alu. sõt, már van kerámiás is.jah, tudom, nagyon jó vétel lett volna, de ha már egyszer elúszott...
mi a különbség a 240-es és 340-es agyak közt?
a tömegükön kívül? mi más benne, hogy ilyen szignifikáns a tömegbeli eltérés?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9000
Írta 2007. október 26. - 13:25
a magura pro az nem 240-es béléssel jön, hanem 340-essel.
és ezek csak agyak, az meg 50-ért egy komplett kerék volt
jah, tudom, nagyon jó vétel lett volna, de ha már egyszer elúszott...
mi a különbség a 240-es és 340-es agyak közt?
a tömegükön kívül? mi más benne, hogy ilyen szignifikáns a tömegbeli eltérés?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





