Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#9021
Írta 2007. október 25. - 20:27

ja és a sapimnak nincs vmi revotol olcsobb netán jobb huzott küllöje?
#9022
Írta 2007. október 25. - 20:23

#9023
Írta 2007. október 25. - 20:21

#9024
Írta 2007. október 25. - 17:43

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9025
Írta 2007. október 25. - 17:20

#9026
Írta 2007. október 25. - 15:19

A súly/ár/tartósság szempontjából van értelme az alu küllõanyának ?
Köszi
Így értettem MJani.
Súly: Igazad van.
Van, mert az alu anya nem befolyásolja a merevséget a húzott küllõvel ellentétben és súly megtakarítás a kerék kerületérõl történik.
Ár: alunipli / húzott küllõ = "drága" ----> réznipli / 2 mm-es sima küllõ = "olcsó".
Tartósság: az aluniplis kereket kevésbé lehet megfeszíteni, mint a rézzel fûzöttet. Javítani (utánahúzni) az aluniplinek nem üdvös.
Szerintem egy húzott küllõs aluniplis könnyûfelnis kereket pont annyira lehet megfeszíteni, hogy együtt, egységként -megfelelõ használat mellett- jól mûködjenek.
Sarkított ellenpélda: lehet Aliviós bringára is XTR hátsóváltót venni.
#9027
Írta 2007. október 25. - 14:33

A sebesség mindent megold.
#9028
Írta 2007. október 25. - 14:20

Az alu anya megéri, iparis agyat gyártanak xc-re és dh-ra is, 32 bõven elég, a 317 szar, nem éri meg az árát.
Minden ilyen esetben megkérdõjelezem, van-e értelme sima 2 mm-es küllõhöz aluanyát használni?
#9029
Írta 2007. október 25. - 13:46

90-95 kg-hoz, xc felhasználásra mit ajánlanál, tárcsafékhez ?
Amire gondoltam :
- Mavic 717 Disc + XT '07 + DT 2mm
Köszi
Nekem remekül mûködik ugyanez a kombó. Mondjuk csak 66 kg vagyok...
#9030
Írta 2007. október 25. - 13:15


#9031
Írta 2007. október 25. - 10:45

A sebesség mindent megold.
#9032
Írta 2007. október 25. - 09:56

90-95 kg-hoz, xc felhasználásra mit ajánlanál, tárcsafékhez ?azt biztos jól mérted ?
ha jól adok össze az épített az 1700 g körül van a crossmax enduro meg vhol 1900 környéke ha jók az emlékeim
Amire gondoltam :
- Mavic 717 Disc + XT '07 + DT 2mm
A súly/ár/tartósság szempontjából van értelme az alu küllõanyának ?
Ipari csapágyas agyat XC-re szoktak rakni, vagy oda azért több, mint szükséges ?
A súlyomhoz 32 vagy 36 lyuku felnit válasszak ?
A Mavic 317 Disc mennyire lenne jó alternatívája a 717-nek ? Amennyivel kevesebbe kerül, annyival is ér kevesebbet ?
Köszi
#9033
Írta 2007. október 22. - 20:50

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9034
Írta 2007. október 22. - 20:45

most konkrétan csak az jut rola eszembe h haveromnak hátul ilyen van és egyzser jöttünk lefele köves eresztös helyen. én mentem elöl. állítolag kilött vmi követ vmelyik kerekem haver meg beszipkázta hátsóval. kapcsibol nagy 8 as lett benne meg a felnit is eldeformálta... pedig nem lehetett tul nagy kö. csak pont szerencsétlenül ment rá vagy nemtudom. de ezek alapján nem birhat tul sokat.
#9035
Írta 2007. október 22. - 20:12

#9036
Írta 2007. október 22. - 20:06

cr18 tökéletes lesz.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9037
Írta 2007. október 22. - 19:59

Milyen számokat szeret bekapkodni?akkor inkább cr18.a mach IV szereti bekapkodni a számokat.
#9038
Írta 2007. október 22. - 19:57

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9039
Írta 2007. október 22. - 19:24

#9040
Írta 2007. október 22. - 18:51

asszem ez a neve nagyon jó kis felni.egész olcsó is meg nem is dögnehéz.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960