kicsit nehezebb
Súly nem gond nem indulok versenyen csak hobby tekergés. Kónuszos vagy iparis legyen amúgy a rodi ? Mondjuk nekem a kónusszal sincs semmi bajom
kicsit nehezebb
Súly nem gond nem indulok versenyen csak hobby tekergés. Kónuszos vagy iparis legyen amúgy a rodi ? Mondjuk nekem a kónusszal sincs semmi bajom
Helló igen disces . 6 csavaros. De nem gond ha center lockos az agy max veszek két új tárcsát.
Mennyivel lenne rosszabb Rodi gyári szett ?
kicsit nehezebb
gondolom disc-es
mavic xm 319, novatec vagy xt, esetleg slx agy, 2-es dt küllők.
ha kevesebb macera kisebb büdzsé akkor meg rodi excalibur fr gyári keréxett
Helló igen disces . 6 csavaros. De nem gond ha center lockos az agy max veszek két új tárcsát.
Mennyivel lenne rosszabb Rodi gyári szett ?
Sleek módosította - 2014. szeptember 19. - 14:17
Sziasztok tudnátok tanácsot adni milyen felnit agyat és küllőt lenne érdemes venni ?
Első hátsó agy is kellene.
A teleszkópom egy 2009es Rs recon solo air.
A bringa Kross level A2 2011
Vegyes használat lenne ami azt takarja ,hogy erdei ösvények ,köves utak ,néha egy kis száguldás lejtőnek de nem ugratás meg ilyenek.
Valamint aszfaltos úton is használnám
80-82kg vagyok plusz a hátizsák.
Mennyiből lehetne ezt kihozni ? Vagyis inkább úgy kérdem mik az ajánlott felnik agyak és küllők ? Ami nem a csillagos ég de használható.
Segítségeteket köszi
gondolom disc-es
mavic xm 319, novatec vagy xt, esetleg slx agy, 2-es dt küllők.
ha kevesebb macera kisebb büdzsé akkor meg rodi excalibur fr gyári keréxett
Sziasztok tudnátok tanácsot adni milyen felnit agyat és küllőt lenne érdemes venni ?
Első hátsó agy is kellene.
A teleszkópom egy 2009es Rs recon solo air.
A bringa Kross level A2 2011
Vegyes használat lenne ami azt takarja ,hogy erdei ösvények ,köves utak ,néha egy kis száguldás lejtőnek de nem ugratás meg ilyenek.
Valamint aszfaltos úton is használnám
80-82kg vagyok plusz a hátizsák.
Mennyiből lehetne ezt kihozni ? Vagyis inkább úgy kérdem mik az ajánlott felnik agyak és küllők ? Ami nem a csillagos ég de használható.
Segítségeteket köszi
Sleek módosította - 2014. szeptember 19. - 12:48
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Ipari csapágyas Author első agyat milyen módon lehetne átalakítani átütőtengelyesre?
Hidraulikus tárcsaféket használok, 160mm-es tárcsával és sajnos megcsavarja a villát...
road76 módosította - 2014. szeptember 14. - 08:52
Sziasztok!
Lehet érdekel valakit,hogy van kettő eladó fekete Ambrosio Fcs-25 felni párom. Megmaradt.. totál új,nem volt fűzve,egyiken még fólia is rajta van.
622-15 méretű,32 lyukas mind a kettő.mérve 550-560g. Nyugta szerint 17800ft-ért vettem a kettő, 15000ft-ért lehet vinni! érd. Privátban
smokk módosította - 2014. szeptember 12. - 17:12
Az Easton nem tudom miért ír ekkora kamut a manualba, amikor sehol nem lehet beszerezni a szerszámot. Csak az M1-es hubokhoz van ilyen.
Ezen a fórumon ugyanilyen hubbal, ugyanez a problémája (reccsen, kihagy) volt valakinek. Azt írja először a bolt kapott egy teljesen új szabadonfutót az Eastontól, de ez nem segített, végül az egész kerék el lett küldve az Easton-nak, újraépítették a hubot és azóta jó.
Értelmetlen szétszednem. Az Easton válaszra sem méltat, ez volt az utolsó Easton amit vettem (bringával jött, eredetileg 0km-esen el akartam adni, már bánom, hogy nem így lett). A CRC-vel nem tudom mire fogok jutni, ez az utolsó reményem.
freddyke módosította - 2014. szeptember 09. - 01:12
Többnapos túrában gondolkodom aszfalton monitival, 26x1.5"-os slick gumikkal. Hátulra csomagtartót és nehéz pakkot tennék. A kérdés a kerék, főleg a hátsó. Hope Pro 2 / Mavic 819 UST / 32 küllős hátsó kerék elfogadható lenne teherbírásra?
Gondolom, hogy az Eason EA70 24 küllős kerékkel meg se próbáljam. Pár száz kilométert mentem vele eddig és rendszeresen szalajt a szabadonfutó hatalmas kattanások kíséretében. Nem tudom, hogy ennek ez a specialitása és el kell fogadni vagy előbb utóbb meglesz a böjtje.
Hope-s kerék szereti az 1.5"-os gumit, a túrára kiváló volt és még sokat mentem utána is. Sokkal nehezebb, ezért visszatenném az Easton-t. Sajnos még azóta sem lett megjavítva.
Július végén írtam az Easton-nak, hogy melyik az a célszerszám a használati útmutatójukban, amivel a csapágyat vissza lehet húzni (a szabadonfutóhoz való hozzáférés sajnos ezzel jár), de azóta sem válaszoltak. Más agyakhoz találtam szerszámot az oldalukon, más helyeken is, de nem tudom, hogy az való-e az enyémhez is (Easton EA70 XCT kerék) vagy valami más. Ha valaki tudja, legyen szíves írja meg.
Sugár irányú ütés a tojás, tök mindegy mekkora. Ha nincs síkra ütve a felni, akkor jó eséllyel ki lehet húzni, 1-2mm-t nem túl bonyolult.
Köszi! Szerintem 1 mm-en belül van..lehet nem is piszkálom/piszkáltatom....
Sugár irányú ütés a tojás, tök mindegy mekkora. Ha nincs síkra ütve a felni, akkor jó eséllyel ki lehet húzni, 1-2mm-t nem túl bonyolult.
Mekkora ütéstől tojás egyáltalán a tojás? Tized miliméter? Miliméter? 4 kereket forgattam meg és szemre mindegyikben van... Lehet addig nem is érdemes foglalkozni vele amig nem ugrálok a nyeregben...
Köszönöm, jó ötleteket adtál ezzel, hogy a 29er felniknél is érdemes nézelődni.
rodi excalibur xc is korrekt darab
Rigida Flyer majdnem grammra megegyezik a Mavic TN719-essel, csak árban a harmada. Nekem volt tárcsafékes cx gépben, nem kellett centíroznom.
Köszönöm, jó ötleteket adtál ezzel, hogy a 29er felniknél is érdemes nézelődni.
Aske módosította - 2014. augusztus 06. - 11:38
Rigida Flyer majdnem grammra megegyezik a Mavic TN719-essel, csak árban a harmada. Nekem volt tárcsafékes cx gépben, nem kellett centíroznom.
Mit tud a flyer tömegre amúgy?
Rigida Flyer majdnem grammra megegyezik a Mavic TN719-essel, csak árban a harmada. Nekem volt tárcsafékes cx gépben, nem kellett centíroznom.
Sziasztok!
622-es méretben melyek a népszerű könnyű/erős felnik? Mint pl. 26"-on a mavic 717.
A városi bringám tervezem elöl tárcsafékesíteni, oda kell, tehát fékfelület egyáltalán nem követelmény.
Külső: 28/32 mm
Küllő: 32/36 db
Felhasználás: város, lightos földút, kertek alatt, stb.