Sziasztok, Köszönöm a tippeket, pont ilyesmire voltam kiváncsi. Nagylaci: Dehogy veszem sértésnek, pont ezért kérdeztem meg, hogy hol követhettem el hibát.
1: Nincs nyomatékkulcsom, de a küllőket jó erősen meghúztam, 2 újjal összehúzva őket középtájt max 1-2mm kilengés lehet.
2: A fűzésnél figyeltem rá, hogy a kazetta felöli részen "függőlegesebben" álljanak a küllők, azaz a 2 tengelyvég közé pozicionáltam, nem pedig az agyperemek közé.
3: Valószínűleg itt lesz a kutya elásva.
4: A felnik szélessége nem változott számottevően, gumi szerintem ugyanolyan alakban van rajta. Ugyanaz a gumi ugyanazzal a belsővel és nyomáson.
Marton: Igen ez egy jó 5let. Ahogy hazajöttem rögtön ki is próbáltam. Mint említettem a hátsó agyat használtan vettem, így nem tudtam mihez viszonyítani (csak az elöző kónuszoshoz). Az első agyat összehúzva és kézzel megforgatva szinte semmilyen ellenállásba nem ütközök, bár itt csak 2 csapágy van. A hátsónál viszont van némi ellenállás, igaz itt 4 van benne. Ennek ellenére is soknak tartom, tehát elképzelhető, hogy az egyik már megadta magát. Láttam hozzá ipari csapit, de mivel a racsniszerkezet is kezd elkopni, lehet a csere mellett döntök.
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.