Ahhoz nem art nyomatekkulcs
hülyeség.
veszel a kínai zsibin olcsó imbuszt. Meghúzod.
A kulcs feje hamarabb nyalódik kerekre, mint ahogy megszakadna a zár
Ahhoz nem art nyomatekkulcs
hülyeség.
veszel a kínai zsibin olcsó imbuszt. Meghúzod.
A kulcs feje hamarabb nyalódik kerekre, mint ahogy megszakadna a zár
használtam xlc-t (vagy valami hasonlóan neves darabot) tárcsafékes montiban. nem volt vele gond amíg ügyesen túl nem húztam, el is pattant. bizony, ilyen erős vagyok! amit nem törtem el, az köszöni, jól van.
Hmm, egy szép pár dura ace 7700-es gyorszárat hol keressek?
Kéne valami normális a bringámra a campag helyett. :$
hasznal vki konnyitett gyorsszarat (tune, xlc, etc)? mennyire megbizhatoak?
a tune 19g, az xlc olyan 24g lehet (45g a szett) - a montis verziokat neztem (igaz cx bringaba kell).
használtam xlc-t (vagy valami hasonlóan neves darabot) tárcsafékes montiban. nem volt vele gond amíg ügyesen túl nem húztam, el is pattant. bizony, ilyen erős vagyok! amit nem törtem el, az köszöni, jól van.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ebayes AEST 46 grammos párt lőttem 1600 ft-ért, kipróbáltam, de inkább kétezerbe továbbadtam.
Nem volt vele probléma, de valahogy, jobban megbízok a gyári campában. nem forgó tömegről van szó, és szerintem felesleges ezen grammozni. CX-re meg végképp.
Nekem ilyen volt csak acél tengelyes, merev villás montiban használtam gond nélkül. Ez szerintem erősebb, mint a szuper könnyű karos gyorszárak.
http://www.ebay.com/...sd=201438503271
ebayes AEST 46 grammos párt lőttem 1600 ft-ért, kipróbáltam, de inkább kétezerbe továbbadtam.
Nem volt vele probléma, de valahogy, jobban megbízok a gyári campában. nem forgó tömegről van szó, és szerintem felesleges ezen grammozni. CX-re meg végképp.
konnyitett gyorsszarban csak olyat vennek, aminek van vmi neve amugy annyit nyerhetek vele, mint pl egy kormanycserevel, vagy egy hajtomucserevel. azokhoz kepest meg olcso.
de nem vagyok hive en sem annak, hogy a sulycsokkentes oltaran felaldozom a funkcionalitast, ezert kerdem. nincsenek erre meresek?
az elejeben marad a dt atuto, mert vmi egyedi meretnek tunik, azzal inkabb nem rizikozok.
arn módosította - 2016. március 10. - 18:03
hasznal vki konnyitett gyorsszarat (tune, xlc, etc)? mennyire megbizhatoak?
a tune 19g, az xlc olyan 24g lehet (45g a szett) - a montis verziokat neztem (igaz cx bringaba kell).
ebayes AEST 46 grammos párt lőttem 1600 ft-ért, kipróbáltam, de inkább kétezerbe továbbadtam.
Nem volt vele probléma, de valahogy, jobban megbízok a gyári campában. nem forgó tömegről van szó, és szerintem felesleges ezen grammozni. CX-re meg végképp.
hasznal vki konnyitett gyorsszarat (tune, xlc, etc)? mennyire megbizhatoak?
a tune 19g, az xlc olyan 24g lehet (45g a szett) - a montis verziokat neztem (igaz cx bringaba kell).
arn módosította - 2016. március 10. - 16:35
újrafűzték a hátsó kerekem a városiban, sapim leader 286mm végig (agyváltó)
az első kerekem meg kapott egy teherautót két hete, egyik oldalt a perem behajlott-lecsúszott, és természetesen az egész felni szépen elferdült. DE, a szerelő a boltban olyan szépen kitaposta, kihúzta a beferdült peremet, a fékfelületet meg elcsiszolta, hogy most se menet közben nem érezni, hogy üt, se fékezéskor.
Minden esetre vettem egy első kereket is, mert szvsz az az első kerék így taposva-húzva nem biztonságos.
csillagos ötös az a javítás, még akkor is, ha kissé 'nyers'
Az ugyan az a rögzítés csak az XTnél ki tudod venni azt a kis menetes rögzítőt.
Valóban, amióta 14mm-es lett az XT/XTR tengelye, vékonyabb lett a test anyaga. DE !! szerintem 100x annyit eladna belőle, mint a DT-ből vagy a Mavicból, ezért is találsz a google-n több hibás darabot. Az én XTR-em is elromlott (mechanika) néhány hónap után, raktam rá XT szabadonfutót, ami meg 3-4 év után szétrepedt.
http://www.bike-disc...7/brand-shimano
De pl. én jobban szeretem a kónuszt az ipari csapágynál, szabadonfutó is rendelhető minden boltban.
Mavic kerekektől sem esem hasra, haveroknál látom, hogy azokkal is van gond bőven.
marton módosította - 2016. március 06. - 23:14
Ha jól tudom,a kazettatest és az agytest összefogatásában van különbség:az XT-nél egy köztes csővel húzatod össze,az SLX és Zee átütős agyaknál ha jól láttam képek alapján maga a kazettatest belső része menetes,ezt kell talán behajtani az agytestbe.Nincs plusz cső az összehúzásukhoz.
Kár,hogy nincs robbantott ábra,hogy van-e több anyag az SLX-nél és a Zee-nél a racsnimechanizmusnál!A 775-ös XT kazettatestnél az egyik golyósor alatt 1.6,a másik golyósor alatt 1mm!!! anyag van!És ez szerintem öntvény!Sovány!Vannak problémák a Shimano átütős hátsó agyakkal,ez a kazettatest törés sajnos nem egyedi eset!Google képtalálatok...
Kb ugyan az kazettatest lesz, azért mert Zee, nem lesz erősebb. Ez a kazettatest repedés valóban előfordul, viszont cserélhető könnyedén, van pót kazettatest 10-12e Ft körül.
Szerintem más, DT, Mavic satöbbi agyak sem elpusztíthatatlanok, látom a haveri körben, hogy azokkal is vanak gondok. Csak ezért ne legyél bizalmatlan a Shimano-val.
Üdvözlet!
Shimano Zee 10×135-ös,tehát 10mm-es átütős hátsó agyról van valakinek bármilyen tapasztalata?Egy 775-ös XT-t használtam,de közel 4 év használat után szétrepedt a kazettatest,több darabra!Ha a Zee-nél nincsenek ilyen problémák,lehet megszavaznám még a bizalmat a Shimano agyaknak! :-)
Üdvözletem!
Szeretnék fűzetni egy 26os v-fékes hátsó kereket.Túrázásra és városban használnám,súlyom 85kg.
Milyen márkájú felnit javasoltok?
Csak a DT kerekekről tudok nyilatkozni, ezek vannak a haveri körben.
Az XR 1500 simán bírja a 80 kilót, az 1700-as meg nyilván még inkább bírja. (29es kerekek)
(Kedves paarv ! Nem jövök itt fórumszabályzattal meg ilyenekkel de tedd már meg lécci, hogy EGY kérdést csak EGY topicban teszel fel, nem sörétszerűen telelövöd a fórumot ! Köszi ! )
marton módosította - 2016. február 21. - 21:27
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata az alább felsorolt kerékszettekkel kapcsolatban?
Március-április körnxékén tervezem a vásárlást. Jöhetne minden pozitív és negatív vélemény és tapasztalat. Tartósság, javító alkatrész beszerzés stb.
Ritchey WCS Vantage II
Reynolds R27,5 XC
DT Swiss X 1700 Spilne Two
Hope Tech XC - Pro II Evo 40T SP
Sram Roam 40
DT Swiss XR 1501 Spilne One (ettől kicsit tartok az alacsony tömeg miatt, nem tudom, hogy viszonyulna a 80-82 kilómhoz)
Előre is köszönöm.