deemax mellett szol hogy az egyenes feju kullo erosebb, es a majerfaktor
kb ennyi
hatranya az egyenes feju kullo [] mivel vagy talalsz hozza vagy nem, de olcso nem lesz. es a hatso agyak szeretnek meghalalozni. igaz ezt sok boldog mavic tulajdonos tudja cafolni, de megis, eleg elterjedt kozhiedelem, valami biztos van benne.
persze a hope agyak sem tokeletesek, havernak leszakadt a kulloperem, normal sulyu rider normal XC felhasznalas mellett [Pro 2 agy, allitolag volt egy adag "gunsmoke" szinu agy ami nagyon rosszul sikerult]
az EX721 egy nagyon jo felni.
az UST pedig egy olyan dolog hogy van akinek bejon, van akinek nem. nem tudod felutni, a szuras ellen pedig ved a benne levo lotty, szoval defektet nem igen tudsz kapni, es hasznalhatod alacsonyabb nyomason ha akarod az extra tapadast. nyilvan nagyobb gordulesi ellenallas mellett. conti, bontrager, schwalbe, specialized gumikkal probaltam, az elso harom siman tartja a levegot, a speci kevesbe.
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#6441
Írta 2009. január 28. - 21:34

#6442
Írta 2009. január 28. - 21:29


hatranya az egyenes feju kullo [

persze a hope agyak sem tokeletesek, havernak leszakadt a kulloperem, normal sulyu rider normal XC felhasznalas mellett [Pro 2 agy, allitolag volt egy adag "gunsmoke" szinu agy ami nagyon rosszul sikerult]
az EX721 egy nagyon jo felni.
az UST pedig egy olyan dolog hogy van akinek bejon, van akinek nem. nem tudod felutni, a szuras ellen pedig ved a benne levo lotty, szoval defektet nem igen tudsz kapni, es hasznalhatod alacsonyabb nyomason ha akarod az extra tapadast. nyilvan nagyobb gordulesi ellenallas mellett. conti, bontrager, schwalbe, specialized gumikkal probaltam, az elso harom siman tartja a levegot, a speci kevesbe.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6443
Írta 2009. január 28. - 21:21

Szeretném a segítségetekert kérni kerék ügyben.
2 dolgon gondolkozom. Gyári kerék vagy épített.
Ha gyári akkor Mavic Deemax UST 09 ,ha épített akkor mavic ex 721 + hope agyak + dt küllõ.
Melyik elõnyösebb és miért? Most nem az ár a lényeges, inkább a súly, az életartam, használhatóság Mennyire jók ezek az UST-k?
Köszi elõre is!
Byez: Brácsa
#6444
Írta 2009. január 28. - 19:10


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6445
Írta 2009. január 28. - 12:57

#6446
Írta 2009. január 28. - 00:15

lehet eladódnak az én kerekeim is (DT240cl-revolution-mavic717disc) 1500 gramm gyz nélkül.
pár héten belül kiderül - Rémhörcsögön múlik minden

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6447
Írta 2009. január 27. - 23:56

http://www.actionspo...atz::16065.html cl-es verzió..
errõl mi a vélemény? Csirke lenne alám...? esetleg ilyen árban más alternatíva?
ezt néztem én is, de nekem sajnos drága, most ilyenre fáj a fogam:
http://www.actionspo...atz::16590.html
pont fele annyi, persze nem 240es...
#6448
Írta 2009. január 27. - 23:49

elég parásnak tûnik, de csak nem csuklik össze miatta...
gondolom én persze:)
Izomtéridõninja-geológus!
#6449
Írta 2009. január 27. - 23:33

#6450
Írta 2009. január 27. - 23:21

errõl mi a vélemény? Csirke lenne alám...? esetleg ilyen árban más alternatíva?
#6451
Írta 2009. január 27. - 23:18

mondjuk nem is az a kategória, mint amiket ti említettetek.

egyébként elég jó véleménnyel vagyok róluk. hátul aszimetrikus keresztmetszetû van.
elég erõsnek bizonyulnak így sapim küllõzéssel. az eredetivel nem bírta(30 ft-os feka küllõk).
és sokmindent kibírtak. én még könnyûnek is tekintem a dm24-hez képpest.

elég jól érzõdik a súlykülönbség(de inkább ne érezném).
Izomtéridõninja-geológus!
#6452
Írta 2009. január 27. - 23:13

#6453
Írta 2009. január 27. - 23:11

#6454
Írta 2009. január 27. - 23:09

#6455
Írta 2009. január 27. - 22:57

Fehér agy is jobb, mint a fekete, túl sötét a kerekem. Árakat árultak el neked?
nem kérdeztem..de elox barna van bent,az is szép
#6456
Írta 2009. január 27. - 22:55

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6457
Írta 2009. január 27. - 22:37

1, vegyél egy mûhelypumpát otthonra az kb mindegy bbb. spyral, b+. lehetõleg duálfejestDe a mafla Mavic ezt nem tudja, és olyan kütyük gyártásával bajlódik, aminek ki- vagy betekerésével a felni ilyen vagy olyan szelepet fogad...
Mindegy na, megpróbálok rászokni a gyikszelepesre. Csak adjatok már valami tippet, hogy milyen MEGBÍZHATÓ pumpát szerezzek be hozzá, amin van nyomásmérõ is...
2, hurcolni meg ilyen kis 1K körül kapható szutykot, arra nem kell mérõ. esetleg lehet próbálkozn patronossal is, de azzal azért lehet szopni.
amúgy meg én simán felfúrnám a felnit minden kokusz pokusz nélkül 8,5-es furó azt viszlát.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6458
Írta 2009. január 27. - 22:31

De a mafla Mavic ezt nem tudja, és olyan kütyük gyártásával bajlódik, aminek ki- vagy betekerésével a felni ilyen vagy olyan szelepet fogad...mert az autoszelep az autokra valo... :chin:


Mindegy na, megpróbálok rászokni a gyikszelepesre. Csak adjatok már valami tippet, hogy milyen MEGBÍZHATÓ pumpát szerezzek be hozzá, amin van nyomásmérõ is...
#6459
Írta 2009. január 27. - 21:43

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6460
Írta 2009. január 27. - 21:35

Nem tudom hány kamrás az a felni, de ha esetleg három és felfúrásnál nem sérülnek az oldalsó kamrák, akkor én tuti feltágítanám a szeleplukat.
fogtechnikai laborban vagyok tanuló, van mindenféle átmérõjû fúró-maró fej a kis kézimotorkokhoz, ezek egyikével fúrtam fel a dp25ös felnit, tökéletesre sikerült.
egyébiránt engem is meglepett, h. nem autószelepes.. kb sehol nem volt feltüntetve.
jaés.. megvizslantottam és valóban, majdnem belelóg a luk az oldalfalba, de csak az áthajlás kezdeti részénél terjed ki a vízszintes síkból.