ny zoli, on 29 Apr 2018 - 05:54, said:
Sziasztok!
Menetes tengelyű aggyal szerelt első kereket tudom rögzíteni Manitou Black villába?
Köszönöm szépen a válaszokat.
Úgy emlékszem, az a teló csak qr kivitelben készült, tehát a válasz igen.
ny zoli, on 29 Apr 2018 - 05:54, said:
Sziasztok!
Menetes tengelyű aggyal szerelt első kereket tudom rögzíteni Manitou Black villába?
Köszönöm szépen a válaszokat.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok!
Menetes tengelyű aggyal szerelt első kereket tudom rögzíteni Manitou Black villába?
Köszönöm szépen a válaszokat.
A 135ös vázadba nyilván nem megy bele a 142es.
Ma már az a divat, hogy a kerékszetteket különböző távtartókkal (tengelyvég) kell a vázadnak megfelelőre szabni. pl DT vagy Mavic kereket bármilyet vehetsz és kicseréled a távtartókat, lehet az akár gyorszáras, akár bármilyen szélességű átütős a vázad.
Sziasztok!
Kerékszettett szeretnék vásárolni és megzavarodtam kicsit:jelenleg egy 12/135 ös aggyal fűzött kerékszett van a bringámba,ezt cserélném,de mindenhol csak 142-est találok.(vagy még szélesebbet).Jól tippelem,hogy a kettőnek ugyanannyi lehet a szélessége és belemegy a jelenlegi vázba a 142 -es is?Vagy kell hozzá átalakitó,esetleg csak és kizárólag 135-ös agyat fogad a vázam(Wilier 501 XN)?
hátszelet, on 16 Mar 2018 - 13:57, said:
Komplett 105 váltás szett ( fd, rd, st 5800) van ribblin jó áron.egyébként ez így?
http://www.wiggle.co...speed-groupset/
Elég lesz nekem a 105-ös szett issor és lánc együtt lesz cserélve. Esetleg 105 5800-as első, hátsó váltókra lenne szükségem ami lehet kissé használt is, viszont váltókarok esetén biztosan újakat veszek.
Vejne módosította - 2018. március 16. - 16:12
hátszelet, on 16 Mar 2018 - 10:06, said:
Sziasztok!
Jelenlegi 2x9-es váltórendszert szeretném cserélni 11-re és az lenne a kérdésem, hogy fékeket ill. a hajtóművet meg szeretném tartani, ami Tiagra 4700-as széria elvileg 10-es rendszerhez való. Mennyire kompatibilis a 105 5800-as szériája ezzel a középrésszel? Főleg a láncra gondolok... Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
nem lesz vele gond. Sőt, a 10s karok még hangyányit szebben is működnek 11s lánccal. (a 10s sorok is jobban váltanak 11s láncokkal, de ez most irreleváns)
egyébként ez így?
http://www.wiggle.co...speed-groupset/
eléggé korrekt
Vejne módosította - 2018. március 16. - 12:30
Aki még nem találkozott Acros Nineteen hátsó aggyal, mint például a Nineteen XC, íme, ilyen a Star Rachet része (38 reteszelés/360°):
Külön érdekesség még, hogy a 3 kis rugót 3 különböző helyre tehetjük, ami a reteszelés gyorsaságát és ezzel a hangját befolyásolja. Nekem a közepes állásban van most, de még így is elképesztő hangja van.
zscs módosította - 2018. február 21. - 10:06
marton, on 07 Feb 2018 - 20:50, said:
És pl ha hátul véletlenül beesik a lánc a racsnisor mögé, az szokta rendesen megsérteni a küllőket. Akkor ezzel a zsinórral mit csinálna ?
A másik kérdésem, én idáig abban éltem hogy a küllő is adja a kerék merevségét. Vastagabb küllő - merevebb lesz a kerék kicsit. De itt nem beszélhetünk küllőmerevségről, ugye ?
az első kérdés, gondolom nem kérdés.
a másodikhoz: az acél küllőkre sem "támaszkodsz". az adott pillanatban az agy alatt lévő küllőkre sem támaszkodsz, egyszerűen csak kisebb lesz az őket érő feszítőerő, mint ami terhelés (a bringára való felülés) nélkül éri őket.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Úgy osztottam meg, mint technikai érdekesség. És mert szép.
És pl ha hátul véletlenül beesik a lánc a racsnisor mögé, az szokta rendesen megsérteni a küllőket. Akkor ezzel a zsinórral mit csinálna ?
A másik kérdésem, én idáig abban éltem hogy a küllő is adja a kerék merevségét. Vastagabb küllő - merevebb lesz a kerék kicsit. De itt nem beszélhetünk küllőmerevségről, ugye ?
Paul Vitti módosította - 2018. február 06. - 23:49
MJani01, on 06 Feb 2018 - 16:01, said:
Ez lenne az?
Az FB-posztban szereplő fotókon lévő valamilyen kiforrottabb cuccnak tűnik. Tegnap a kommentek közt írta valaki a gyártót, de eltávolították. Tippem szerint valamilyen prototípus lehet talán vagy csak egy jól megkomponált reklám egy textilgyár számára.
Edit: átnézve a fotókat, lehet, mégis ez az a cég, csak változtattak az agyba befűzött részen egy kicsit.
zscs módosította - 2018. február 06. - 20:11
A sebesség mindent megold.
Egy kis érdekesség a technikai újdonságokat és különlegességeket kedvelőknek. Enjoy!
Kerekenként kb. 60 grammot lehet spórolni ezzel még a Sapim CX-Ray küllőkhöz képest is.