Egy 400 grammos XC felni nem csodaszer.
Vigyazni kell ra.
Vigyáztam, de úgy voltam vele, hogy ha a Mátra kék keresztet bírta, akkor túl nagy baja csak nem lehet

Egy 400 grammos XC felni nem csodaszer.
Vigyazni kell ra.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Térjünk át ide a gumitopikból
Tigger: azt tudtam a külföldi fórumos hozzászólások alapján, hogy gondok lehetnek a dt 4.2 felnivel, de mentem vele mátra kék keresztet is és még egy csöpp nyolcas sem került bele, de 5-tel csorogtam le ösvényen, amikor valami beakadt a küllõkhöz és olyan nyolcas lett benne, hogy cserélni kellett tegnap. Eléggé csalódtam, valahogy azt hittem tartósabb egy ilyen árkategóriájú felni...
de ez a cucc, úgy mûködik, hogy amikor már nem tudod tovább forgatni a kart a villa miatt, akkor magad felé meghúzod picit a kart és a kívánt pozícióba forgatod. így megint tudsz rajt lazítani...
lelazitottam a muanyag kart (amennyire a villa engedte), de nem tudtam meg mindig elforgatni a masik oldalon levo "csavart". ezert kellett leszedni, hogy tovabb tudjam forgatni - ezzel nem is volt gond.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
de most ezt tényleg hogy sikerült? az a csavar csak azért van ott, hogy egy rugóval a racsnin tartsa kart, nem? annyit kell kibírnia, amikor magad fele húzod a kart, hogy ne essen le. szóval nem kell meghúzni szinte semennyire szerintem.
az meg hogy beragadt mi köze van a mûanyaghoz? csak maga a fogantyú az.
RAUH-Welt
B E G R I F F
az elsõt vagy a hátsót tetted tönkre? Ha az elsõ még jó és nem kell szólj, átveszem, akár cserélhetünk is novatecre.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
aki mond egy kevésbé barbár módszert annak fizetek egy sört
megjegyzem van megoldás!