Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12587 hozzászólás a témában

#4001
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.747 hozzászólás
Szépnek szép, de értelmetlen.
Az egyenes küllõk (minden második) nem segítenek a csavaró igénybevétel átvitelében,
és persze kétféle küllõhossz kell mindkét oldalon, tehát összesen 4 féle küllõ kell bele.

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#4002
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Felhívnám egynémely fórumozó figyelmét az alábbi ikonra:

[ATTACH]2539[/ATTACH]

Amennyiben több hozzászólásra is reagálni kíván a T. fórumozó, akkor az adott hozzászólások alján, jobb oldalt rákattint a fenti jelre (megjelenik az oldalán egy pipa), majd tetszõlegesen választva az így megjelölt postok közül, a "válasz idézettel" ikonra kattintva leírhatja véleményét a beidézett hozzászólások elé vagy után.


#4003
KaraI.

KaraI.

    vendég

  • fórumtag
  • 99 hozzászólás
Nem akarok,az elsõ agyam az.Csak kíváncsi voltam.Gondoltam fûzök bele valami jobb minõséget de kíváncsi vagyok,hogy mennyit fog kibírni. :D
650 ft volt.
:)
KROSS Level A2

#4004
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás

Urak a Trinity agyakat ki gyártja?
:)


Mindegy.Ne végy olyat.

Szopásnak tûnik?


Nekem igen.:)
Marha nagy király vagyok,de nem ennyire,illetve nem látom alátámasztva a dolgot.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#4005
KaraI.

KaraI.

    vendég

  • fórumtag
  • 99 hozzászólás
Urak a Trinity agyakat ki gyártja?
:)
KROSS Level A2

#4006
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás
Szopásnak tûnik?

#4007
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás

3

de azért a crossmax st-ben nem azok a nyeklõ nyakló véknyított kûllõk vannak :)


Hát tényleg nem.:)

Nincs, csak átlapolódik.
Feltöltött kép
Ill. láttam olyat is, ahol a középsõt fejjel kifelé teszik be, gondolom a feszültség csökkentése végett.


Simán el bírom képzelni,hogy nem fûzök ilyen kereket.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#4008
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás

Nincs, csak átlapolódik.
Feltöltött kép
Ill. láttam olyat is, ahol a középsõt fejjel kifelé teszik be, gondolom a feszültség csökkentése végett.


Ezt disznó lenne kardküllõvel megcsinálni :D
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#4009
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

õ...IZÉ.
Nekem a Mavic Crossmax st a hangzatos Isopulse technológiával készült.
Magyarul a hajtás oldal radiális ,a bal meg két kereszt.Ez MJani által idézett elméletet támasztja alá.
Viszont a tapasztalás meg az.hogy normál keresztezés esetében valóban törnek a balos küllõk(bár inkább alap minõség esetében.)

3

de azért a crossmax st-ben nem azok a nyeklõ nyakló véknyított kûllõk vannak :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4010
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás

Jól látom,hogy meg van tekerve a küllõ?

Nincs, csak átlapolódik.
Feltöltött kép
Ill. láttam olyat is, ahol a középsõt fejjel kifelé teszik be, gondolom a feszültség csökkentése végett.

#4011
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
akkor nincs para, köszönöm

#4012
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
Normális.
Azok távtartók.
Berakod a villába,ráhúzod,megszûnik a kotyogás.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#4013
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
van nekem egy ilyen Novatec agyam, csak 6csavaros, no most uj, sosem volt használva/befûzve, és a két oldalon az ezüst,csõszerû résznek kézben van némi kotyogása, ez normális?

#4014
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
Jól látom,hogy meg van tekerve a küllõ?

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#4015
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás
Az új 105-ös az "olcsó Shimano agynak" számít vajon? :D

Amúgy ezen is gondolkodom: Half crow's foot (Illetve a kicsit lentebb részletezett, 32 lyukas hibrid változaton.)
Talán jó kompromisszum lehet.

Fõleg hogy amikor eljutok oda hogy az elsõ kerékben is agyat cserélek, azt úgyis hibrid crow's footra akarom fûzetni, egyrészt a coolság miatt, másrészt meg mert ez adja állítólag a legmerevebb kereket a full radiál után (azt meg nem igazán kockáztatnám azért).

#4016
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.083 hozzászólás
van fejlemény?

vettem ma egy kerékszettet, amiben hope pro2es agyak vannak. nagyöröm közepette figyelmetlen voltam és nem vettem észre egy aggasztó "kis" hibát..
http://img830.images.../3510/kp026.jpg (bocs a hitvány minõségért)
az ott sajnos törve van. mit kaphatott, hogy így járt..?
"ha bármi baj lenne, szólj nyugodtan." mondta az eladó. asszem szólok.
holnap még beviszem kedvencboltomba, véleménykikér, aztán ha nagyon negatív akkor reklamál.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4017
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás

Jah, olvastam ezt is... Elsõ hallásra van benne logika, de az ellenvéleményekben is, amelyek szerint a legtöbb hátsóagy nincs arra felkészítve, hogy a teljes forgatónyomatékot átvigye a bal oldalra, és a hajtásoldali radiális fûzési minta az agy élettartamát csökkenti.

Véleményem szerint az ilyen súlycsökkentés illetve "coolfaktor"növelés nem az élettartamról szól.
Ha ilyesmin gondolkodol felejtsd el az olcsó shimanó agyakat is...
Az asszonynak van összerakva ilyesmi igaz ott hajtásoldalt van 8 küllõ radiálisan és a baloldal van 16 küllõ 3 keresztre.
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#4018
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nekem is radial hajtas oldalon / ket kereszt bal oldalon a shimano R601. ahogy neztem az osszes jobb fajta orszaguti kerekuk ilyen rendszerrel jon.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4019
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
õ...IZÉ.
Nekem a Mavic Crossmax st a hangzatos Isopulse technológiával készült.
Magyarul a hajtás oldal radiális ,a bal meg két kereszt.Ez MJani által idézett elméletet támasztja alá.
Viszont a tapasztalás meg az.hogy normál keresztezés esetében valóban törnek a balos küllõk(bár inkább alap minõség esetében.)

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#4020
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás
Jah, olvastam ezt is... Elsõ hallásra van benne logika, de az ellenvéleményekben is, amelyek szerint a legtöbb hátsóagy nincs arra felkészítve, hogy a teljes forgatónyomatékot átvigye a bal oldalra, és a hajtásoldali radiális fûzési minta az agy élettartamát csökkenti.

Sheldon oldalán pedig ez van:
"A küllõs kerekek számára kulcskérdés, hogy minden küllõ feszessége állandó legyen. Egy különösen aszimmetrikus (soksebességes) hátsó keréken alapesetben nagyon alacsony a baloldali küllõk feszessége. A kemény pedálozás által keltett forgatónyomaték, kombinálva a körkörös súlyterheléssel azt okozhatja, hogy a baloldali 'elõremutató' küllõk teljesen belazuljanak.
A feszülés és lazulás felváltva anyagfáradást okoz a meghajlás pontjában, ami idõvel töréshez vezet.
Félradiális fûzésnél az aszimmetria hajszállal kevesebb lesz, ha a radiális küllõket a perem belsõ oldalán vezeted ('fejjel kifelé'). Továbbá, mivel nincsenek baloldali 'elõremutató küllõk', akármekkora forgatónyomatékot kap az agy, az nem tud a baloldali küllõk meglazulásához vezetni."

Szerintem a gyakorlati tapasztalat lenne a perdöntõ, hogy pl. a hajtásoldali radiális kevésbé állítódik-e el mint a fordítottja. :)