Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4001
Írta 2010. szeptember 21. - 18:09

Az egyenes küllõk (minden második) nem segítenek a csavaró igénybevétel átvitelében,
és persze kétféle küllõhossz kell mindkét oldalon, tehát összesen 4 féle küllõ kell bele.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#4002
Írta 2010. szeptember 21. - 17:56

[ATTACH]2539[/ATTACH]
Amennyiben több hozzászólásra is reagálni kíván a T. fórumozó, akkor az adott hozzászólások alján, jobb oldalt rákattint a fenti jelre (megjelenik az oldalán egy pipa), majd tetszõlegesen választva az így megjelölt postok közül, a "válasz idézettel" ikonra kattintva leírhatja véleményét a beidézett hozzászólások elé vagy után.
#4003
Írta 2010. szeptember 21. - 17:42


650 ft volt.

#4004
Írta 2010. szeptember 21. - 17:32

Urak a Trinity agyakat ki gyártja?
Mindegy.Ne végy olyat.
Szopásnak tûnik?
Nekem igen.

Marha nagy király vagyok,de nem ennyire,illetve nem látom alátámasztva a dolgot.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4005
Írta 2010. szeptember 21. - 17:07

#4006
Írta 2010. szeptember 21. - 11:41

#4007
Írta 2010. szeptember 20. - 23:30

3
de azért a crossmax st-ben nem azok a nyeklõ nyakló véknyított kûllõk vannak
Hát tényleg nem.

Nincs, csak átlapolódik.
Ill. láttam olyat is, ahol a középsõt fejjel kifelé teszik be, gondolom a feszültség csökkentése végett.
Simán el bírom képzelni,hogy nem fûzök ilyen kereket.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4008
Írta 2010. szeptember 20. - 22:06

Nincs, csak átlapolódik.
Ill. láttam olyat is, ahol a középsõt fejjel kifelé teszik be, gondolom a feszültség csökkentése végett.
Ezt disznó lenne kardküllõvel megcsinálni


#4009
Írta 2010. szeptember 20. - 15:54

3õ...IZÉ.
Nekem a Mavic Crossmax st a hangzatos Isopulse technológiával készült.
Magyarul a hajtás oldal radiális ,a bal meg két kereszt.Ez MJani által idézett elméletet támasztja alá.
Viszont a tapasztalás meg az.hogy normál keresztezés esetében valóban törnek a balos küllõk(bár inkább alap minõség esetében.)
de azért a crossmax st-ben nem azok a nyeklõ nyakló véknyított kûllõk vannak

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4010
Írta 2010. szeptember 20. - 15:52

Nincs, csak átlapolódik.Jól látom,hogy meg van tekerve a küllõ?

Ill. láttam olyat is, ahol a középsõt fejjel kifelé teszik be, gondolom a feszültség csökkentése végett.
#4011
Írta 2010. szeptember 20. - 15:04

#4012
Írta 2010. szeptember 20. - 15:00

Azok távtartók.
Berakod a villába,ráhúzod,megszûnik a kotyogás.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4013
Írta 2010. szeptember 20. - 14:58

#4014
Írta 2010. szeptember 20. - 14:56

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4015
Írta 2010. szeptember 20. - 13:12


Amúgy ezen is gondolkodom: Half crow's foot (Illetve a kicsit lentebb részletezett, 32 lyukas hibrid változaton.)
Talán jó kompromisszum lehet.
Fõleg hogy amikor eljutok oda hogy az elsõ kerékben is agyat cserélek, azt úgyis hibrid crow's footra akarom fûzetni, egyrészt a coolság miatt, másrészt meg mert ez adja állítólag a legmerevebb kereket a full radiál után (azt meg nem igazán kockáztatnám azért).
#4016
Írta 2010. szeptember 20. - 07:47

vettem ma egy kerékszettet, amiben hope pro2es agyak vannak. nagyöröm közepette figyelmetlen voltam és nem vettem észre egy aggasztó "kis" hibát..
http://img830.images.../3510/kp026.jpg (bocs a hitvány minõségért)
az ott sajnos törve van. mit kaphatott, hogy így járt..?
"ha bármi baj lenne, szólj nyugodtan." mondta az eladó. asszem szólok.
holnap még beviszem kedvencboltomba, véleménykikér, aztán ha nagyon negatív akkor reklamál.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4017
Írta 2010. szeptember 19. - 22:44

Véleményem szerint az ilyen súlycsökkentés illetve "coolfaktor"növelés nem az élettartamról szól.Jah, olvastam ezt is... Elsõ hallásra van benne logika, de az ellenvéleményekben is, amelyek szerint a legtöbb hátsóagy nincs arra felkészítve, hogy a teljes forgatónyomatékot átvigye a bal oldalra, és a hajtásoldali radiális fûzési minta az agy élettartamát csökkenti.
Ha ilyesmin gondolkodol felejtsd el az olcsó shimanó agyakat is...
Az asszonynak van összerakva ilyesmi igaz ott hajtásoldalt van 8 küllõ radiálisan és a baloldal van 16 küllõ 3 keresztre.

#4018
Írta 2010. szeptember 18. - 14:07

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4019
Írta 2010. szeptember 18. - 10:38

Nekem a Mavic Crossmax st a hangzatos Isopulse technológiával készült.
Magyarul a hajtás oldal radiális ,a bal meg két kereszt.Ez MJani által idézett elméletet támasztja alá.
Viszont a tapasztalás meg az.hogy normál keresztezés esetében valóban törnek a balos küllõk(bár inkább alap minõség esetében.)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4020
Írta 2010. szeptember 18. - 10:15

Sheldon oldalán pedig ez van:
"A küllõs kerekek számára kulcskérdés, hogy minden küllõ feszessége állandó legyen. Egy különösen aszimmetrikus (soksebességes) hátsó keréken alapesetben nagyon alacsony a baloldali küllõk feszessége. A kemény pedálozás által keltett forgatónyomaték, kombinálva a körkörös súlyterheléssel azt okozhatja, hogy a baloldali 'elõremutató' küllõk teljesen belazuljanak.
A feszülés és lazulás felváltva anyagfáradást okoz a meghajlás pontjában, ami idõvel töréshez vezet.
Félradiális fûzésnél az aszimmetria hajszállal kevesebb lesz, ha a radiális küllõket a perem belsõ oldalán vezeted ('fejjel kifelé'). Továbbá, mivel nincsenek baloldali 'elõremutató küllõk', akármekkora forgatónyomatékot kap az agy, az nem tud a baloldali küllõk meglazulásához vezetni."
Szerintem a gyakorlati tapasztalat lenne a perdöntõ, hogy pl. a hajtásoldali radiális kevésbé állítódik-e el mint a fordítottja.
