taco anyone?
bővebben itt:
http://forum.bikemag...-ide/?p=1237265
Ez alapján tudod, hogy nagyjából milyen szélességűt nézegess: https://www.sheldonb...zing.html#width
Minél szélesebb, minél magasabb profilú a felni, annál erősebb, és ezzel a tömege is több. Ha megveszed a legnehezebb felnit a 3 márkából, akkor máris sokat tettél a strapabírásért, a minőséggel pedig szerintem nincs gond egyik márkánál sem. Ha hozzáértő kezébe adod fűzni, az pedig a másik, amivel a tartósságot növeled.
Sziasztok! Trek Dual Sport kerékpáromhoz keresnék 622-es 32 lyukas felnit , tárcsafékes, szegecselt kivitelt, 1,75"-os szélességű gumival használnám. Ki mit ajánlana? DT, Sun, vagy Mavic márkákat nézegetem 0-20EFt/db kategóriában. Minőség , strapabíróság előny. Köszönöm előre is a válaszokat.
'19 Trek DS vs. '09 Trek 8500 vs. '03 Opel Astra H Caravan 'Njoy+ 1.7CDTI
Én azt mondanám, inkább DT és 350-es aggyal például, abban már Star Rachet van. Elpusztíthatatlan.
Ezt az oldalt ismered? https://www.actionsp...s-rennrad-disc/
Bármit megfűznek szinte, 7 éve vettem először tőlük kerékszettet, ismerősök is innen rendelnek és még mindig 19%-os ÁFÁ-val dolgoznak. Gyönyörűen fűznek, jegyzőkönyvet adnak róla a mért értékekkel (mennyi Nm-el húzták, kilengés oldalra 0,x mm mennyi, aláírás, ki fűzte, stb. Nekem küldtek legutóbb tartalék küllőt is.)
https://www.actionsp...isc-24990?c=701
Felni passz. Az alap DT már tubeless ready, azt tudom (470-es)
Küllőből eddig csak DT Aerolite-ot és Sapim CX-ray-t használtam, egyik sem törött/szakadt nálam soha. Sajnos ezeket borsos áron mérik.
Köszönöm az oldal linket. Átnézem. Jó dolgok vannak fent.
Most Gorilla tape-t raktam fel két rétegben. Ez most tartja a nyomást. Viszont a felni válla a perem mellett nem tubelessre van kialakítva mint írtam is korábban. Túl nagy az ív. Emiatt lecsúszhat a külső. Szerencsére még nem fordult elő ilyen.
A kínai Yoeleo-t elvetettem. Egyrészt őrült drága, másrészről a műanyagban nem látok szegecset. Ez nem tudom, hogy mennyire tartós megoldás. Neten van pár kép kiszakadni készülő küllőanyáról. Na ilyet nem szeretnék.
Másik opció a Mavic Allroad Elite Disc UST Rose-on. Most jó áron van két hét szállítási határidővel.
zscs
Köszi a figyelmeztetést. Tényleg rizikós. Nincs válla a felninek.
Csere lesz.
Mavic? DT? Kínai Yoeleo? Utóbbi sem lehet rossz. Három év garancia van rá. DT agy Sapim küllővel. Kérdés a felni. Neten kerestem infót. Szerintem vállalható lenne. Egyedül a felütés állósága a kérdés. Mavic az alu felnis. CX gépre kell. Nem versenyzek, viszont terepen megyek vele. Akár itt a Velencei-hegységben is simán.
Én azt mondanám, inkább DT és 350-es aggyal például, abban már Star Rachet van. Elpusztíthatatlan.
Ezt az oldalt ismered? https://www.actionsp...s-rennrad-disc/
Bármit megfűznek szinte, 7 éve vettem először tőlük kerékszettet, ismerősök is innen rendelnek és még mindig 19%-os ÁFÁ-val dolgoznak. Gyönyörűen fűznek, jegyzőkönyvet adnak róla a mért értékekkel (mennyi Nm-el húzták, kilengés oldalra 0,x mm mennyi, aláírás, ki fűzte, stb. Nekem küldtek legutóbb tartalék küllőt is.)
https://www.actionsp...isc-24990?c=701
Felni passz. Az alap DT már tubeless ready, azt tudom (470-es)
Küllőből eddig csak DT Aerolite-ot és Sapim CX-ray-t használtam, egyik sem törött/szakadt nálam soha. Sajnos ezeket borsos áron mérik.
Ha a méret és lyukszám (32) jó, akkor ajánlom azt az Iron Cross felnit (Stan's), amiből ha jól láttam, van még akciós az ebike.hu-n.
20mm belül, és elkészítette a házi feladatot tubelessből
eddie1978 módosította - 2019. július 17. - 10:44
Visszaolvastam ismét és rákerestem a kerékszettedre a neten, mert eddig abban voltam, ez valamilyen MTB kerékszett. Nem ismerem a Mavic cuccait. Szóval, ez egy tárcsafékes országúti szett, ha jól értem, 17mm-es belső felniszélességgel.
Ha rám hallgatsz, még ha sikerülne is tubeless-ként fentenned rá egy országúti külsőt, egy percet sem mennék a helyedben vele. Nettó életveszély, bármikor lerobbanhat, lefordulhat a külső, óriási esés lehet a vége.
Inkább spórolnék a helyedben egy hivatalosan is tubeless-ready szettre.
eddie1978 módosította - 2019. július 16. - 15:36
Ragasztás előtt tisztítsd meg alaposan a felnit, alkoholos féktisztító spray például. Többnyire ennyi már elég. Ha nem, akkor érdemes a felni belső felületét finom szemcsés dörzspapírral körbe dörzsizni - egyébként ez volt régen a ZTR ajánlása. Kizárt, hogy eztán gondod legyen.
Ha mégis, akkor valahol a szelep körül keresném a probléma forrását.
Ezt vizsgáljuk már meg kicsit ! A DT felniszalag csak úgy megunja a melót és leválik ??? Nem lehet hogy itt valami kiváltó ok van ? Mennyi idő után válik le ? Hány kört tekersz a felnire ? Esetleg olyan van hogy szerelés, gumicsere során sérülhet a szalag a leszedőtől.
Nem értem, ennyire nem szar az a szalag. Le tisztítottad a felnit a felragasztás előtt ? Mást nem nagyon tudok elképzelni. Annyira sokan használjuk azt a szalagot bármi gond nélkül.
Tesa szalag nem jött be. Túl merev a felni profilhoz. Most raktam rá két réteg Schwalbe öntapadós felniszalagot. Ez nem erre való, de első felfújás után úgy tűnik, hogy tartja a levegőt. Majd kiderül holnapra, hogy bírja-e a folyadékot.
gondolom vám+áfa...
azaz. így 21 ezres körül jött ki a pár.
de áfázva is megérte volna szerintem, csak utálom az ezzel járó macerát.
...sztán nem is számoltam be a végeredményről. Sima 2-es küllőket választottam, úgy döntöttem, annyit az már nem hoz.
Ez most a QR adapterekkel van mérve, mert a London Utcához fogom használni, XD agytest, Novatec 791/792 agyak (32H), DT küllők/12-es alu niplik, Stan's Iron Cross felnik szalag, és még minden nélkül mérve.
Árban 70 alatt állt meg picivel, ha nem számolom a tengely adaptereket (helyből QR agyakat is vehettem volna, és akkor nincs extra költség, viszont most tudja a nem boost átütőset is), az agypárra szerencsére nem kellett külön papírozni.
ZolkoW módosította - 2019. július 13. - 11:33
És kivéve nem látszik, hogy mi kotyog? Ugye a tengely rendesen meg van húzva? A csapágyon kívül nem lehet túl sok minden. Főleg, hogy nem kónuszos, mint az egysebességessé alakított ezeréves országúti hátsóagyam, amit pár hete próbáltam beállítani, mert már nagyon kotyogott, de hiába húztam meg a kónusznál az anyát, a tengelyen már nem volt menet, valahogy ledarálódott.
Az egész kotyog. Ha kint van a kerék, akkor is lehet érezni. Jól meghúztam.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti