Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2021
Írta 2011. december 30. - 12:03
#2022
Írta 2011. december 30. - 11:02
Egy megkésett, utókarácsonyi kerékajándékozásra készülök. Ki is néztem párat itt az apróban, de tapasztalat és ismeret valószínûsíthetõ hiánya miatt megkérdezlek benneteket is, hogy szerintetek melyik lenne jó, vagy a legjobb vétel?
A szempontok közt szerepel, hogy egy 70 kilós master2-es, Top-maraton /rövid/ dobogós aspiráns /idén 4./ kapná az elég súlyos 'belépõ' szettje helyett, tehát egy könnyû dolog kellene, ami megbízható is.
DT Swiss XR 4.1d, Onyx agyak « kerék « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
SRAM X9 Disc kerékszett: « kerék « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
Token 1650g-os kerékszett « kerék « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
MTB Tárcafékes Kerékszett (syncross, Novatec) « kerék « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
vagy esetleg ez:
http://www.bikewebsh...0-26-kerekszett
Nyitva még a kérdés is, egyéb alternatíva 200euróig?
Elõre is köszi a segítséget, és B.Ú.É.K. meg sok jó km-t! =)
#2023
Írta 2011. december 28. - 11:18
#2024
Írta 2011. december 21. - 19:44
Van valakinek shimano fh-m590-es Deore hátsó agya? Hány mm széles a hézagoló a bal kónusz és a kontra anya között? Lemérné valaki? Köszi
#2025
Írta 2011. december 20. - 20:28
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2026
Írta 2011. december 18. - 19:26
Az egysebességes agynál az agyperemek szélesebben vannak, ezért merevebb kerék fûzhetõ belõle. Ezen kívül szélesebben vannak a csapágyak benne, így kevésbé terheli a tengelyt.
Oki, értem. Köszi!
Egy ma divatos 6-7 ezer Ft-os pálya agy helyett van, valami más megoldás, ami van olyan jó? Nem csak az árral van bajom, hanem az ipari csapágyazással. Inkább évente kipucolom, átzsírozom, minthogy 2-3 ezret költsek csapágycserére.
Lehet, hogy érdemesebb lenne egy kazettás agyat adapterrel átalakítani? Csak nem tudom, hogy mi a jobb, kazettás agyra való 1/8"-os fogaskerékre vadászni, vagy csak cserélni a racsnikat, ha elkopik, és benyelni a pályaagy csapágycseréit párezerért...
#2027
Írta 2011. december 18. - 18:57
Jó lesz a 292 mindkét oldalra. Számold át még egyszer a Sapim oldalán is, nekem az mindig pontos volt.
#2028
Írta 2011. december 18. - 18:10
#2029
Írta 2011. december 18. - 18:05
A menetes agyaknál mi a különbség az 5-6-7-8 sebességes agyak és az egysebességes agyak között a hézagoláson kívül?
A menet ugyanolyan rajtuk?
Az áthézagolás akkor is megoldható, ha a bal oldalon nem elég hosszú a tengely? Arrébb lehet rakni?
Köszi!
#2030
Írta 2011. december 18. - 17:31
#2031
Írta 2011. december 18. - 16:56
Az ebike küllõhossz számítójában, hátsó kerékre egyik oldalra 293,7mm a másik oldalra pedig 292,2 mm jött ki.
Ezeket lefelé kerekítve 292 mm jön ki mindkét oldalra.
Ez jó lesz így vagy érdemes a rövidebb oldalt esetleg jobban lekerekíteni 290mm re?
Köszönöm.
#2032
Írta 2011. december 18. - 14:00
Ill ezzel az aggyal kapcsolatban hogyan kell cserélni a racsni alatti csapágyakat. Mert az bevan oda téve úgy hogy nem jöttem rá hogyis kéne kikapni belõle ha az is tönkremenne.
#2033
Írta 2011. december 18. - 07:48
még 5-6 éve volt nekem is szingós kerekem. cserélõdött is rajta a gumi, de nem emlékszem, hogy én csináltam-e vagy más. de mûködött utána még több évig...egyszer szereltem szingos kereket. szuljon sunt farfekvessel aki ezt kitalalta
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2034
Írta 2011. december 17. - 23:16
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2035
Írta 2011. december 17. - 21:54
na, ezt nem tudtam, hogy ez így mûködikA nyujtas azt a celt szolgalja, hogy konnyebb felrakni a gumit amikor mar a ragasztoretegekkel bevont felnire az ember felrakja a szinten ragasztoreteggel ellatott gumit.
...
azt hittem, hogy simán be kell kenni ragasztóval, aztán frissen felfújni és azzal igazodik a helyére...
nem gondoltam, hogy ez ennyire összetett dolog.
köszi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2036
Írta 2011. december 17. - 21:42
ilyet nem hallottam még.
miért kell nyújtani? ha szorosabb, akkor jobban a helyén marad, nem? legalábbis nekem ez lenne a logikus...
ha kitágul túlságosan, akkor meg könnyebben lefordul a felnirõl
A nyujtas azt a celt szolgalja, hogy konnyebb felrakni a gumit amikor mar a ragasztoretegekkel bevont felnire az ember felrakja a szinten ragasztoreteggel ellatott gumit. Egy Continental Competition szingot pl konkretan meg nyujtani is alig lehet felrakni, el tudod kepzelni, hogy milyen ciki ha ragasztanad fel a gumit, aztan nem tudod felrakni En Vittoriat, es Veloflexet hasznalok, ezeket sokkal konnyebb, de 100% hogy egyiknek se esnek neki nyujtas nelkul.
Tevedes ne essek ettol nem nyulik ki a gumi csak annyira h konnyebb ( konnyu ) legyen felrakni, de azert kell tornazni igy is valamennyit. Egy jol felragasztott gumi nem fordul le a felnirol. pont. Ket teljesen megszaradt ragasztoreteg van a felnin, es egy a gumin mielott egy friss reteget feldobok a felnire a konkret felragasztas elott, azert az a ragaszto nagyon tart, ha ugy lett felrakva ahogy kell.
#2037
Írta 2011. december 17. - 21:06
Az átütõs agyaknál van azoknak az agyaknak valamiféle elõnyös tulajdonsága, amelyeknél a tengely nem a csapágyakra fekszik (hanem egy köztes bélés csõre) azokkal az agyakkal szemben, melyeknél az átütõs tengely közvetlenül a csapágyakra fekszik?
#2038
Írta 2011. december 17. - 20:09
ilyet nem hallottam még.Ragasztas elott 2-3 napig 8-9 barral nyujtom az uj gumit
miért kell nyújtani? ha szorosabb, akkor jobban a helyén marad, nem? legalábbis nekem ez lenne a logikus...
ha kitágul túlságosan, akkor meg könnyebben lefordul a felnirõl
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2039
Írta 2011. december 17. - 00:15
Troy:
mi az hogy nyújtásra kell?
Ragasztas elott 2-3 napig 8-9 barral nyujtom az uj gumit
#2040
Írta 2011. december 16. - 18:29
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9