Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1661
Posted 2012. July 31. - 14:53
#1662
Posted 2012. July 28. - 21:34
#1663
Posted 2012. July 28. - 21:18
#1664
Posted 2012. July 28. - 20:33
#1665
Posted 2012. July 25. - 13:07
#1666
Posted 2012. July 25. - 10:54
félve kérdezem, de talán ide tartozik: az agyaknál a tárcsafelfogatási sík (beszéljünk mondjuk 6 csavaros agyakról) mennyire ûberhalálpontosan azonos helyen van a váz papucsaihoz képest?
tehát ha azt tervezném, hogy két kerékszettet szerválok egy bicóhoz (aszfaltos+terep), és nem akarnék a gumikkal bajlódni, esélyes, hogy tudom cserélgetni, vagy felejtsem el?
mechanikus tárcsafékeim vannak, szóval talán van némi tartalék.
aztán tovább finomítanám a kérdés: full azonos agyaknál gondolom több az esély a jóságra, de reménykedhetek különbözõ gyártóknál is?
netán van, aki ugyanígy több kereket cserélget?
Nálam simán mûködik a kerékcsere a régi montis kerekem (Formula agy+Avid Roundagon tárcsa) és az újabb trekking (Joytech agy+Avid CleanSweep tárcska) között, nulla problémával. Persze a nulla túlzás, mert van, mikor utánna kell állítanom a féknyerget, hogy ne érjen bele a tárcsa a fékpofába, de ez egyperces mûvelet.
#1667
Posted 2012. July 24. - 22:10
Hali
Nekem már volt rá precedens h kereket cseréltem barátommal, és minden gond nélkül belement a féknyeregbe a tárcsája. Nekem Novatec, neki meg Da Bomb agyai vannak, és 6 csavarosak.
De szerintem jobban jársz ha ugyan olyan agyakkal szerelt kereket veszel.
ez jó hír, legalább van remény, köszi!
persze, alap lenne, hogy azonosak legyenek az agyak, csak most elgondolkodtatott egy használt szett, amiben NYILVÁN nem olyanon vannak, mint terveztem...
#1668
Posted 2012. July 24. - 16:40
És súly csökkentés végett alu kazetta testet illetve alu tengely szeretnék belerakni. Igazából a tengelyen vacillálok sokat, mert most elvileg CrMo van benne. Négy darab ipari csapágy fekszik fel rá.
Nem tudom h ha esetleg ezt is aluból legyártom akkor kevesebbet fog bírni az agy?
Ezen a képen lehet láttni h mirõl is lenne szó. A jobb oldala 6szögben végzõdik a másik meg egy menetben és mint már írtam 2+2 csapágy fekszik fel rá.
Köszi
#1669
Posted 2012. July 24. - 16:27
félve kérdezem, de talán ide tartozik: az agyaknál a tárcsafelfogatási sík (beszéljünk mondjuk 6 csavaros agyakról) mennyire ûberhalálpontosan azonos helyen van a váz papucsaihoz képest?
tehát ha azt tervezném, hogy két kerékszettet szerválok egy bicóhoz (aszfaltos+terep), és nem akarnék a gumikkal bajlódni, esélyes, hogy tudom cserélgetni, vagy felejtsem el?
mechanikus tárcsafékeim vannak, szóval talán van némi tartalék.
aztán tovább finomítanám a kérdés: full azonos agyaknál gondolom több az esély a jóságra, de reménykedhetek különbözõ gyártóknál is?
netán van, aki ugyanígy több kereket cserélget?
Hali
Nekem már volt rá precedens h kereket cseréltem barátommal, és minden gond nélkül belement a féknyeregbe a tárcsája. Nekem Novatec, neki meg Da Bomb agyai vannak, és 6 csavarosak.
De szerintem jobban jársz ha ugyan olyan agyakkal szerelt kereket veszel.
#1670
Posted 2012. July 24. - 15:13
tehát ha azt tervezném, hogy két kerékszettet szerválok egy bicóhoz (aszfaltos+terep), és nem akarnék a gumikkal bajlódni, esélyes, hogy tudom cserélgetni, vagy felejtsem el?
mechanikus tárcsafékeim vannak, szóval talán van némi tartalék.
aztán tovább finomítanám a kérdés: full azonos agyaknál gondolom több az esély a jóságra, de reménykedhetek különbözõ gyártóknál is?
netán van, aki ugyanígy több kereket cserélget?
#1671
Posted 2012. July 18. - 17:42
#1672
Posted 2012. July 18. - 17:36
#1673
Posted 2012. July 17. - 19:09
#1674
Posted 2012. July 17. - 18:42
Szerintetek melyik az erõsebb? (Van egy xt gyorszáram a polcon.)
Mellesleg a sun agyamban a távtartón a menet vajon milyen lehet? Metrikus?
#1675
Posted 2012. July 15. - 18:29
#1676
Posted 2012. July 15. - 18:07
#1677
Posted 2012. July 15. - 18:02
de ismetlem ha nem engedett el a kapcsolat akkor ki lehet centirozni onnan is a tojast.