Nos, XTR agy megjavítva. Szerencsére nem volt nagy baj, a szabadonfutót le se kellett szednem.
A tengelyzárást alig bírtam leszedni. Problémás volt, mivel a leírás szerint 20 Nm a maximum nyomaték benne, ehhez képest 20-ra nem oldott, fölötte meg érezhetõen kenõdött. Végül egy sima imbuszt kombináltam be a nyomatékkulcsba, s a 13 centi felfekvés elég volt neki.
A tengelyt levéve a racsni oldali tömítést csúnyán elmozdulva találtam, emiatt a csapágygolyók elképzelhetõ, hogy néha kicsit szorultak a csészében. Az egész agyban kórházi tisztaság uralkodott. A zsírt kicsit kipótoltam, majd összeraktam.
A szabadonfutó látszó részeit megpucoltam, kézzel megforgatva, megmozgatva, nem volt gond.
A kónuszokat viszont a gyárinál lazábbra vettem, ugyanis elképzelhetõ, hogy a tervezettnél kissé erõsebbre tépem a gyorszárat. Hiába, ha már egyszer kioldott. Régebben volt egy enyhe berágódás hangja, valószínûleg a szorulás miatt, ez, most szerencsére, megszûnt.
Arra még kíváncsi vagyok, a racsnit hogyan kell szétszedni (hivatalosan a S nem ajánlja, ellenben árulja vagy 30ezer Ft-ért...), mivel a télen szeretnék abba is belenézni.
Marton, igazad van, 14-es imbuszom tényleg nincs.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain
some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás