Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1501
Írta 2012. november 18. - 11:48
magamnak mikor még jól kerestem, bevállaltam, -bár értelme nemk volt- nagyobb súlyhoz is, (el is repedt (jó az 395 grammos 317es közismerten repedõs széria volt)) de másnak azért nem ajánlgatnám.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1502
Írta 2012. november 18. - 00:33
szeret berepedezni a küllõlyukaknál, meg belül a furatoknál széthasadni
(nehezebb emberek alá, vagy kicsit keményebb terepezésre nem való)
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1503
Írta 2012. november 18. - 00:12
#1504
Írta 2012. november 17. - 22:32
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1505
Írta 2012. november 17. - 22:07
Nekem elõl 6, hátul meg kb. 4 évesek a csapágyak a Novatec agyakban. Az elsõt már hallottam egyszer-kétszer nyüszögni, de most csend van és ha rátapasztom a fülem a villára, akkor alig hallani zajt forgás közben (persze majd kicserélem, ha rendben lesz a tartalék kerekem).
Ha nem rág, akkor én csak újrazsíroznám.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#1506
Írta 2012. november 17. - 20:18
ui:bar en is jobban szeretem a konuszt az egyszerubb szerelhetoseg miatt.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1507
Írta 2012. november 17. - 20:05
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1509
Írta 2012. november 17. - 19:39
Tehat ez az evenkenti csere azer tulzas ha az ember nem hanyagolja el.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1510
Írta 2012. november 17. - 19:05
Én Koyot cseréltem mert rágott olcsó HKC vagy milyen nevû kínaira. Ha évente cserélem akkor sem gáz.
tulajdonképpen mi az értelme ennek az ipari csapágynak, ha évente cserélni kell? kónuszos rendszerben, megfelelõ beállítás mellett sok évig nem kell cserélni kónuszt és ráadásul teljesen utánállíható a kopás mértékének
#1511
Írta 2012. november 17. - 18:06
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1512
Írta 2012. november 17. - 17:42
DT Swiss XR 4.1d vagy DT X430?
82-85 kilo kozott mozgok es egy ossztelos bringaba kerulne, ennyivel konnyebb a helyzete lesz a kereknek
Az agy az adott, ugyhogy 32 lyukas megoldas erdekel csak. Esetleg valami mas felnit javasolnatok inkabb?
Az XR 4.1d egyebkent hegesztett?
#1513
Írta 2012. november 14. - 09:58
Urak!
Kerékagyba mennyire érdemes drága csapágyat venni?
Azt mondta nekem a csapágyboltos manus, hogy ne vegyek drágát, mert az ütõdéseket a drága sem bírja.
Árdifi elég nagy, a KBS 500ft a KOYO 2500.
Koyo, FAG, SKF - kb ezek a jó csapágyak. DE! ha ezek darabja 2-3e forint, a "kommersz" daraboké meg 500-1000/db akkor én is az olcsót venném. Csak a szerelésnél illik figyelni arra, hogy az agyat melegítjük, a csapágyat meg lehûtjük. Kiszedésnél is illik az agytestet megmelegíteni, hogy kitáguljon egy kicsit, mert ha csak úgy kirángatod belõle a régi csapágyat és beütöd az újat, akkor a 2. csere után már a csapágy a helyén is kotyogni fog. Aztán olyan lesz, mintha alapból xar lenne a csapágy.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#1514
Írta 2012. november 10. - 10:17
Urak!
Kerékagyba mennyire érdemes drága csapágyat venni?
Azt mondta nekem a csapágyboltos manus, hogy ne vegyek drágát, mert az ütõdéseket a drága sem bírja.
Árdifi elég nagy, a KBS 500ft a KOYO 2500.
Én Koyot cseréltem mert rágott olcsó HKC vagy milyen nevû kínaira. Ha évente cserélem akkor sem gáz.
#1515
Írta 2012. november 10. - 10:12
Kerékagyba mennyire érdemes drága csapágyat venni?
Azt mondta nekem a csapágyboltos manus, hogy ne vegyek drágát, mert az ütõdéseket a drága sem bírja.
Árdifi elég nagy, a KBS 500ft a KOYO 2500.
#1516
Írta 2012. november 06. - 16:58
Autós volt gyárilag, kis átalakító mûanyag gyûrûvel.Csak kíváncsiságból kérdezem, autós volt gyárilag vagy ki lett fúrva. Köszi
Amúgy, nem hinném, hogy veszélyes egy felnit felfúrni autószelepesre. Ez a repedés amúgy is elég gyakran elõfordul a Mavic-nál. Vagy a küllõanya köröli repedés sem ismeretlen.
#1517
Írta 2012. november 06. - 14:51
Csak kíváncsiságból kérdezem, autós volt gyárilag vagy ki lett fúrva. Köszi
Hú, ezek szerint ilyen veszélyes a felfúrás? Csak azért, mert én is felfúrattam a tûszelepet autósra, mivel az eredetire rohadtul rászorult a pumpa...
M.
#1518
Írta 2012. november 06. - 14:41
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1519
Írta 2012. november 06. - 14:29
Csak kíváncsiságból kérdezem, autós volt gyárilag vagy ki lett fúrva. Köszi
Tudtommal a Mavic 717-esek mind autós szelepesek, és jár hozzájuk egy mûanyag átalakítógyûrû.
#1520
Írta 2012. november 06. - 13:59
Bingó ! Bekukkantottam a felniszalag alá és tényleg el van repedve a felni.
Köszi mindenkinek a jó tippeket !
Csak kíváncsiságból kérdezem, autós volt gyárilag vagy ki lett fúrva. Köszi