lakatolásnál zárd le a hátsó kereket a hátsó hárömszög között, az elsõnél pedig tegyél gyorskötözõt a gyorszár karjáraIgen, kicsit tartok tõle.
Köszönöm!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:39
#1321
Posted 2013. June 03. - 06:52
#1322
Posted 2013. June 03. - 05:38
bbb-nek van imbuszos gyorszár szettje
ilyen
BBB BQR-03 Wheelfixed | Kiegészítõk | Gyorszár | Szett
nem occsó, de legalább nem kell szerelgetni. (mondjuk anyag + munkadij kb. az átlkitás sem olcsóbb)
Ez jónak néz ki, köszönöm!
#1323
Posted 2013. June 02. - 22:26
bbb-nek van imbuszos gyorszár szettje
ilyen
BBB BQR-03 Wheelfixed | Kiegészítõk | Gyorszár | Szett
nem occsó, de legalább nem kell szerelgetni. (mondjuk anyag + munkadij kb. az átlkitás sem olcsóbb)
ilyen
BBB BQR-03 Wheelfixed | Kiegészítõk | Gyorszár | Szett
nem occsó, de legalább nem kell szerelgetni. (mondjuk anyag + munkadij kb. az átlkitás sem olcsóbb)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1324
Posted 2013. June 02. - 20:57
Igen, kicsit tartok tõle.
Köszönöm!
Mennyi lehet másodpercekben mérve a különbség egy gyors záras kerék kiszedése és anyás kiszedése között? 30?
#1325
Posted 2013. June 02. - 20:53
Csak a tengelyt kell kicserélni. Nem egy komoly költség.
De ez miért jó neked ? Félsz, hogy kilopják a kereked ?
Igen, kicsit tartok tõle.
Köszönöm!
#1326
Posted 2013. June 02. - 13:32
Csak a tengelyt kell kicserélni. Nem egy komoly költség.
De ez miért jó neked ? Félsz, hogy kilopják a kereked ?
De ez miért jó neked ? Félsz, hogy kilopják a kereked ?
Marci
#1327
Posted 2013. June 02. - 13:26
Sziasztok!
Egy újonnan vásárolt cross kerékpárnál mindkét kerék gyorsrögzítõs. Átalakítható ez hagyományos csavarosra?
Hogyan, mi kell hozzá, és kb. mik a költségei? Komplett agyat kell hozzá cserélni?
Elõre is köszi!
Egy újonnan vásárolt cross kerékpárnál mindkét kerék gyorsrögzítõs. Átalakítható ez hagyományos csavarosra?
Hogyan, mi kell hozzá, és kb. mik a költségei? Komplett agyat kell hozzá cserélni?
Elõre is köszi!
#1328
Posted 2013. May 31. - 23:34
Sziasztok!
Kis segítség kellene keréképítéssel kapcsolatban. Hétvégi tekeréshez valamint amatõr versenyzésre kellene 29er merev vázba.
A darabokat már kinéztem, remélem passzolnak egymáshoz.
Az agy Zee (12/142 szabvány, 32 lyukas), a felni ez lenne ZTR Arch EX 29" - 32 Hole White ami ha jól gondolom belsõ nélkülire alakítható a megfelelõ szalag segítségével. A két motyó pedig DT Champion küllõvel lenne összekötve.
Az elsõ kerék pedig XT (15/100, 32 lyuk) felni és küllõ ugyan az.
Az össz súly közel 1800g lenne.
Az 29" méretben ez jó súlynak számít ebben az árkategóriában, valamint mennyire lenne masszív, tartós darab?
Esetleg, ha tudtok könnyebb belsõ nélküli felnit 29" méretben azt szívesen fogadom. Valamint egyéb ötletekre is nyitott vagyok.
Elõre is köszi!
Üdv:
komporio
Kis segítség kellene keréképítéssel kapcsolatban. Hétvégi tekeréshez valamint amatõr versenyzésre kellene 29er merev vázba.
A darabokat már kinéztem, remélem passzolnak egymáshoz.
Az agy Zee (12/142 szabvány, 32 lyukas), a felni ez lenne ZTR Arch EX 29" - 32 Hole White ami ha jól gondolom belsõ nélkülire alakítható a megfelelõ szalag segítségével. A két motyó pedig DT Champion küllõvel lenne összekötve.
Az elsõ kerék pedig XT (15/100, 32 lyuk) felni és küllõ ugyan az.
Az össz súly közel 1800g lenne.
Az 29" méretben ez jó súlynak számít ebben az árkategóriában, valamint mennyire lenne masszív, tartós darab?
Esetleg, ha tudtok könnyebb belsõ nélküli felnit 29" méretben azt szívesen fogadom. Valamint egyéb ötletekre is nyitott vagyok.
Elõre is köszi!
Üdv:
komporio
#1330
Posted 2013. May 15. - 12:31
Centerlock-os mind a két kerék.
Kisherceg: Lötyis UST keréknél nem fogsz csak úgy szíre-szóra gumit cserélgetni, nem beszélve arról ha van egy TOP kereked nem biztos azzal kellene menni nagyon saras versenyeken, SLR kerék csapágyazása nekem kimondottan szarul tûri a sarat.
Kisherceg: Lötyis UST keréknél nem fogsz csak úgy szíre-szóra gumit cserélgetni, nem beszélve arról ha van egy TOP kereked nem biztos azzal kellene menni nagyon saras versenyeken, SLR kerék csapágyazása nekem kimondottan szarul tûri a sarat.
#1332
Posted 2013. May 15. - 09:53
vagy vegyel centerlockos kerekeket es akkor a tarcsat is tudod gyorsan cserelgetni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1333
Posted 2013. May 15. - 09:18
hello, adott egy mtb bringa xt hidra fékkel,vennék egy kerékszettet hogy ne keljen a gumit cserélgetnem mi a helyzet a fékbetét és a külön tárcsákkal?
Én hátra szoktam bedobni másik kereket néha, XT fékkel, nincs gond vele, ugyan olyan tárcsa van mindkettõn, nem kell állítgatnom és nincs észrevehetõ eltérés fékerõben.
#1335
Posted 2013. May 15. - 06:33
#1336
Posted 2013. May 15. - 06:28
hello, adott egy mtb bringa xt hidra fékkel,vennék egy kerékszettet hogy ne keljen a gumit cserélgetnem mi a helyzet a fékbetét és a külön tárcsákkal?
#1337
Posted 2013. May 02. - 16:53
Én a javasolt 287 és 291 mm-es méretûeket venném. 0,1 mm-rel hosszabb küllõbõl nem lesz baj.
A hátsó kerékre jut általában a nagyobb terhelés, ezt érdemes erõsíteni. Viszont a kerekeknél fontosabb az, hogy jól legyen befûzve, minõségi küllõkkel, mint hogy csak erõs küllõk legyenek benne. A legtöbb a centrírozáson múlik úgyis.
A hátsó kerékre jut általában a nagyobb terhelés, ezt érdemes erõsíteni. Viszont a kerekeknél fontosabb az, hogy jól legyen befûzve, minõségi küllõkkel, mint hogy csak erõs küllõk legyenek benne. A legtöbb a centrírozáson múlik úgyis.
#1338
Posted 2013. May 02. - 11:53
sziasztok!
Erre a küllõ számításra, milyen méretû küllõket rendelnétek?
a DT ezt számolta
elsõ kerék:
precise le. 287.40 mm ri. 290.90 mm
rounded
(incl. Corrections)
le. 287 mm
ri. 291 mm
hátsó:
precise le. 287.40 mm ri. 290.90 mm
rounded
(incl. Corrections)
le. 287 mm
ri. 291 mm
és ha különbözõ küllõ kerül elõre hátulra, akkor melyiket fûznétek erõsebbre?
Thx!
Erre a küllõ számításra, milyen méretû küllõket rendelnétek?
a DT ezt számolta
elsõ kerék:
precise le. 287.40 mm ri. 290.90 mm
rounded
(incl. Corrections)
le. 287 mm
ri. 291 mm
hátsó:
precise le. 287.40 mm ri. 290.90 mm
rounded
(incl. Corrections)
le. 287 mm
ri. 291 mm
és ha különbözõ küllõ kerül elõre hátulra, akkor melyiket fûznétek erõsebbre?
Thx!
#1339
Posted 2013. April 18. - 18:28
Csak van egy Crossland Lefty kerékszettem és 24küllõs.Meg az Easton-om is 24.Gondoltam ha...esetleg...valami szépet...Cannondale special volt a 24lyukas Mavic 819 ha olyat probalsz potolni... Nem lesz egyszeru az biztos
#1340
Posted 2013. April 18. - 18:10
Cannondale special volt a 24lyukas Mavic 819 ha olyat probalsz potolni... Nem lesz egyszeru az biztos
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F